(تصاویر) 10 مدل موی ترند و جذاب مردانه که باید روی موهای موج دار امتحان کنید

  • فاطمه چولکی فاطمه چولکی
  • ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 8.4 دقیقه

راهنماتو- اگر مانند اکثر مردان هدف شما در صبح این است که از خواب برخیزید، آماده شوید و با بیشترین سرعت ممکن از در خارج شوید، باید موهایی با حالت ثابت داشته باشید که کمترین وقت از شما را بگیرد و در واقع فقط یک شانه کردن ساده لازم داشته باشد، چون موهای موج دار این روند را بسیار کند می کند. اکثر مردانی که موهایی موج دار دارند، ترجیح می دهند آن را کوتاه یا صاف کنند تا اینکه مدتی از زمان خود را صرف حالت دادن و مراقبت از فرهایشان کنند. ما این نکات را در نظر گرفته و در این مطلب به جمع آوری مدل هایی که برای موهای موج دار مناسب است، پرداخته ایم تا هم در وقت شما صرفه جویی شود و هم یک مدل موی جذاب و ترند داشته باشید. 

مدل موی کروکات

1

به گزارش راهنماتو، این سبک کوتاه و کم هزینه را برای کنترل امواج موهایتان انتخاب کنید: اگر نمی خواهید موهای خود را هر روز اتو کنید یا حالت دهید، یک مدل کوتاه را برای آن انتخاب کنید. بگذارید موهای وسط سرتان حالت طبیعی خودشان را داشته باشد. اگر هنوز چند تار موی سرگردان برای رام کردن دارید، کافی است مقداری پوماد مات یا کرم حالت دهنده به اندازه نوک انگشت خود بمالید و آن را روی موهای خود برس بزنید.

اگر موهای پرپشتی داشته باشید،مدل موی کروکات بهترین نتیجه را دارد.

طول موهای کنار سر خود را باریک کنید تا ظاهر برجسته تری به تیپ خود بدهید.

مدل موی ساید پارت (فرق کج مردانه)

2

موهای کوتاه یا متوسط را به یک طرف شانه بزنید تا ظاهری براق و تمیز داشته باشید: موهای خود را مرطوب کنید تا کار با آن کمی راحت تر شود. برای پیدا کردن قسمت طبیعی موهای خود از یک شانه دندانه دار استفاده کنید. هنگام شانه زدن موهای خود را با سشوار خشک کنید تا به سمت پهلو و جلوی سر خود فرم دهید.مقداری بتونه تونینگ یا پوماد را با انگشتان خود به موهایتان بمالید تا در طول روز وز یا خشک نشوند.

اگر می خواهید موج های خود را صاف کنید، هنگام شانه زدن موهایتان از سشوار استفاده کنید.

اگر موهایتان همچنان سر جای خود باقی نمی ماند، مقداری اسپری مو بزنید تا به نگه داشتن آن کمک کند.

مدل موی فید

9

موهای بلندتر را به سمت پشت سر شانه کنید تا یک مدل شیک و مدرن داشته باشید: روی موهای بلندتر بالای سر خود یک کرم حالت دهنده مات یا پوماد بزنید. با استفاده از انگشتان یا شانه موهای خود را به سمت جلو بکشید تا کناره ها به وضوح مشخص شوند. از آنجا، می‌توانید موهایتان را به سمت بالا شانه کنید تا حجم بیشتری به آن اضافه کنید یا موهایتان را روی پیشانی‌تان بگذارید تا ظاهری آرام داشته باشید.

مدل موی فید به خوبی با دیگر سبک‌های بلندتر مانند فرینج، کوئیف‌ها و پومپادورها جفت می‌شود.

می‌توانید از پوست برهنه شروع کنید یا با هر مویی که کوتاه‌تر از موهای بالای سرتان باشد.

مدل موی فرینج

2

پیشانی خود را با موهایی با طول متوسط بپوشانید تا ظاهری نامرتب داشته باشید: مقداری روغن یا سرم ضد موخوره را به موهای خود بمالید تا امواج شما بعداً در روز خشک نشود. اگر می‌خواهید موهایتان کمی صاف‌تر به نظر برسد، با استفاده از یک برس یا شانه آن‌ها را به سمت جلوی سرتان ببرید تا چتری‌هایتان روی پیشانی‌تان آویزان شود. برای ظاهری آشفته تر و طبیعی تر، از انگشتان خود به جای شانه استفاده کنید.

فرها بدون توجه به طول موهای شما خوب ظاهر می شوند، اما موهای بلندتر ممکن است وارد چشم شما شوند.

اگر می خواهید امواج موهایتان را برجسته کنید، چند تار مو را محکم دور انگشتان خود بپیچید تا فرها مشخص شوند.

اگر می خواهید ظاهری نامتقارن داشته باشید، موهای خود را به یک طرف پیشانی فشار دهید و بقیه را در حالت طبیعی نگه دارید.

مدل موی کوئیف

7

موهای متوسط یا بلند را برای استایلی غیررسمی از صورت خود جدا کنید: موهایتان را مرطوب کنید و یک کرم حالت دهنده مات روی آن بزنید. از انگشتان خود یا یک برس صاف استفاده کنید تا موهای بالای سر خود را به سمت جلو به سمت پیشانی ببرید تا به کنترل امواج شما کمک کند. سپس موهای خود را مستقیماً به سمت بالا برس بزنید و یک طرف سر خود را از قسمت طبیعی خود دور کنید تا کمی حجم دهید. برای اینکه موهایتان در طول روز به همان شکل باقی بمانند، هنگام حالت دادن به موهایتان از سشوار استفاده کنید.

کوئیف ها همچنین می توانند به پنهان کردن موهای نازک روی تاج سر کمک کنند.

اگر صورتتان کشیده و لاغر است، موهای کناره‌های سرتان را کمی بلندتر نگه دارید و از حجم دادن یا بلند کردن بالای سر خودداری کنید.

مدل موی پمپادور

01

برای حجم دادن به موهای متوسط یا بلند، این سبک چشمگیر را امتحان کنید: اجازه دهید موهایتان به طور طبیعی خشک شوند یا موهایتان را در جهت مخالفی که رشد می کنندف سشوار خشک کنید. وقتی خشک شد، از ریشه تا نوک موها، یک پوماد نرم یا کرم حالت دهنده بمالید و شانه کنید. سپس موهای خود را صاف به سمت بالا بیاورید و به سمت پوست سر خود شانه کنید تا ارتفاع و حجم بیشتری داشته باشد.

اگر نگران از دست دادن حالت موهایتان در طول روز هستید، پس از اتمام حالت دادن به مو، از اسپری مو استفاده کنید.

اگر موهای ضخیم و سنگینی دارید، از قیچی نازک برای برداشتن مقداری از وزن بالای سرتان استفاده کنید. با این حال، اگر موهای شما خشک یا درشت باشد، ممکن است موهای شما وز یا بافت بیشتری داشته باشد.

مدل موی فاکس هاوک

43

اگر می خواهید استایلی جسورانه و حجیم داشته باشید، از این مدل موی بلنداستفاده کنید: مقداری ژل مات یا پوماد را روی موهای خود بمالید تا کار با آن راحت تر باشد و شکل خود را حفظ کند. موهای خود را به سمت بالا و به سمت وسط سر شانه کنید تا زمانی که به خودی خود بایستد. سپس، فقط با دستان خود موهایتان را به هم فشار دهید تا به شکل موهاک درآیند. برای استایلی پررنگ‌تر، موهایتان را به صورت خوشه‌ای درآورید یا قسمت جلویی مدل‌تان را روی پیشانی‌تان حالت دهید تا امواج طبیعی‌تان را برجسته کنید.

مدل موی فاکس هاوک را زمانی که با فید یا آندرکات ترکیب می کنید، عالی و مشخص تر به نظر می رسند.

مدل موی سلیک بک

06

اگر می خواهید موهای بلند را از صورت‌تان دور نگه دارید، به سمت عقب حالت دهید: پس از شستن موهایتان، مقداری کرم حالت دهنده صاف یا اسپری مرطوب کننده به موهایتان بزنید تا وز نشوند. موهایتان را با سشوار خشک کنید و با شانه برس بزنید تا موهایتان از صورتتان خارج شود و پوست سرتان را بغل کند. مقداری پوماد یا کرم براق را به موهای خود بمالید و آن را شانه کنید تا موهایتان در جای خود بماند.

اگر می خواهید استایل شل تری داشته باشید، انگشتان خود را بین موهایتان بکشید و اجازه دهید برخی از امواج طبیعی خود را از بین ببرید.

مدل موی شلخته Flow hair

076

امواج بلند خود را شل نگه دارید تا ظاهری آرام و طبیعی داشته باشید: با مرطوب کردن موهای خود شروع کنید تا کار کردن و حالت دادن به آن آسان تر باشد. از یک سشوار برای هل دادن چتری های خود به عقب و خارج از پیشانی خود استفاده کنید. سپس انگشتان خود را بین موهای خود بکشید و از جلو به سمت عقب بروید. اگر می خواهید ظاهری واقعا طبیعی داشته باشید، نیازی به استفاده از هیچ محصولی ندارید. در غیر این صورت، مقداری کرم حالت دهنده سبک روی انگشتان خود قرار دهید و آن را از ریشه تا نوک موهای خود بمالید. در طول روز، دستان خود را از میان موهای خود بگذرانید تا آنها را به شکل طبیعی خود درآورید.

هر چند ماه یکبار به آرایشگر مراجعه کنید تا نوک موهایتان را کوتاه کنید و از شر موهای بلند خلاص شوید.

اگر می خواهید موهایتان مرتب به نظر برسد، به جای انگشتان خود از شانه استفاده کنید.

مدل موی Man bun

023

موهای بلند خود را با بستن به بالای سر خود مرتب کنید: تمام موهای خود را در بالای سر خود جمع کنید و شروع به چرخاندن آنها در جهت عقربه های ساعت کنید تا موی شما شکل بگیرد. موهای خود را در جای خود نگه دارید و یک کش را دور آن پیچید تا باز نشود. برای ظاهری آشفته‌تر، برخی از تارها را در خارج از کش رها کنید تا بافت طبیعی موهایتان را نشان دهید.

اگر می خواهید موج های طبیعی خود را به رخ بکشید، فقط نیمی از موهای خود را در یک کش قرار دهید و نیمی دیگر را آزاد بگذارید.

فاطمه چولکی
فاطمه چولکی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها