چرا کرم پودر شیگلم ترند شده؟

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- انتخاب کرم‌پودر به عنوان یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایش‌‎های زیرساز آرایش، بسیار دشوار است. عموما کرم پودرها حجم بالایی دارند و اگر در انتخاب آن‌ها به خصوص کیفیت و رنگ آن دقت نکنیم، در واقع پولمان را هدر داده‎ایم.

 بنابراین بهتر است به سراغ برندهایی برویم که طیف رنگی گسترده‌ای دارند یا کیفیت آن‌ها توسط فرد یا افرادی تایید شده است. در این میان می‌توان به محصولات آرایشی ترند شده هم اعتماد کرد. به‌خصوص اگر نظر کاربران متفاوت در وبسایت‌ها یا صفحات مجازی بیوتی بلاگر را دنبال کرده و به نتیجه‌ای درست رسید.

حال طبق بررسی‌های راهنماتو کرم‌پودر شیگلم مورد تایید کابران بوده و به همین خاطر ترند شده است. اما در ادامه ویژگی‌های این کرم پودر بررسی می‌شود.

کرم پودر شیگلم SHEGLAM (قیمت: 850000 تومان)

1

به گزارش راهنماتو، کرم پودر شیگلم SHEGLAM 30 میلی‌لیتر حجم دارد. این محصول در نهایت جلوه‌ای نیمه مات و به شدت طبیعی به پوست می‌بخشد، گویی که از فیلتر استفاده کرده‌ایم. برند شیگلم که تولید شده در کشور چین است، این نوع کرم پودرهای خود را به گونه‌ای تولید کرده است که چربی پوست کنترل شود. از دیگر ویژگی‌های کرم پودر شیگلم که منجر به ترند شدن آن شده است می‌توان به ضدآب و ضدتعریق بودن آن اشاره کرد که ماندگاری آن را چندین برابر می‌کند.

چرا پودر شیگلم SHEGLAM ترند شده و بهترین انتخاب است؟

1

ترند شدن محصولات در فضای مجازی بدون شک به تبلیغات گسترده آن شرکت و بیوتی بلاگرها بستگی دارد. اما، کامنت‌ها پس از تهیه آن محصول به شدت افشاگرانه است. این یعنی اگر محصولی آرایشی توسط تبلیغات ترند شود و پس از استفاده مردم، کیفیت نشان داده شده با آنچه واقعا هست یکسان نباشد، خود به خود، محصول از چرخه ترندها خارج می‌شود.

 اما، برند شیگلم که با رژگونه‌های مایعش بر سر زبان‌ها افتاده است کیفیت محصولات خود را ثابت کرده است. حال می‌بینیم که کرم پودر شیگلم به دلیل بافت سبک، ماندگاری بالا و پوشانندگی قوی‌ای که دارد مدام در دست کاربران متفاوت قرار گرفته و درباره آن بحث می‌شود.

کرم پودر مات شیگلم، خاصیت آبرسانی به پوست دارد به همین دلیل پس از مدتی روی پوست نمی‌ماسد یا اصطلاحا کیکی نمی‌شود. نکته جذاب در مورد شیشه و بسته بندی این محصول نیز این است که ظرفش مقاومت فراوانی در برابر شکستن دارد. این نکته در کنار خاصیت فیلتر فیزیکی تیتانیوم دی اکساید که اشعه‌های مضر خورشید را از پوست دور می‌کند، همگی تبدیل به دلایلی شده‌اند که کرم پودر شیگلم ترند شود.

در نهایت باید اضافه کرد که کرم پودر مات شیگلم طیف رنگی بسیار زیادی دارد، یعنی از سفیدترین رنگ پوست (Porcelain) تا پوست‌های کاراملی (Caramel).

به جز کرم پودر شیگلم چه کرم پودرهایی ترند هستند؟

به جز کرم پودر شیگلم، کرم پودر مک اصل، کرم پودر گابرینی و کرم پودر لورال شیشه‌ای ترند هستند که در ادامه بیشتر درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم.

1

کرم پودر مک اصل STUDIO FIX FLUID (قیمت: 2100000 تومان)

حجم 30 میلی‌لیتر، کاور بسیار بالا، جلوه مات و مخملی، ضدآب و رطوبت، مناسب برای انواع پوست، ساخت آمریکا.

1

کرم پودر گابرینی (قیمت: 200000 تومان)

حجم 40 میلی‌لیتر، 24 ساعته، پوشانندگی بالا، دارای spf15، بافت سبک، جلوه مات، دارای فرمولاسیون فاقد چربی.

1

کرم پودر لورال شیشه‌ای L’ORÉAL PARIS INFALLIBLE Fresh Wear Liquid Foundation  (قیمت: 700000 تومان)

ماندگاری 32 ساعته، مناسب برای انواع پوست، پوشش متوسط، ضدآب و رطوبت، دارای SPF 25، بافت سبک، جلوه طبیعی.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها