اگه مژه‌هات حالت نداره، از این ریمل استفاده کن!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.4 دقیقه

راهنماتو- ممکن است تا کنون ریمل‌های فراوانی را امتحان کرده باشید تا بتواند مژه‌های بی‌حالت شما را فرم دهد. در این لحظه ابتدا باید به شما بگوییم که بهتر است پیش از ریمل، از یک فرمژه استفاده کنید تا مژه‌ها یک حالت کلی بگیرند. پس از آن بهتر است از ریمل‌های حالت‌دهنده‌ای مثل گابرینی استفاده کنید که به راحتی مژه‌های شما را با اپلیکاتور حرفه‌ای خود حالت می‌دهند. این ریمل، می‌تواند به راحتی مژه‌های شما را حجیم‌تر هم نشان دهند. اما، اگر با نوع ریمل گابرینی آشنایی ندارید با راهنماتو همراه شوید تا همه چیز را درباره آن بدانید.

1

ریمل گابرینی مدل Exceptional (180000 تومان)

به گزارش راهنماتو، ریمل گابرینی مدل Exceptional با اپلیکاتور منحنی، پرز‌های نیمه بلند و منعطف خود به راحتی می‌تواند مژه‌های شما را حالت‌دار کند. برند گابرینی که برندی ترکیه‌ای است با تولید این محصول آرایشی خود توانست توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. به همین دلیل است که در صفحات مجازی مدام نام این ریمل را می‌شنویم. (من ازش استفاده کردم، واقعا عالیه!). حجم این ریمل 12 میلی‌لیتر است و رنگدانه‌های آن غنی و کاملا مشکی است. تنها نکته قابل توجه درباره این ریمل و البته تمامی ریمل‌ها این است که حین استفاده از آن و برداشتن مقداری از مواد داخلی بهتر است فرچه را داخل مواد پمپ نکنیم، بلکه آن را به شکل دورانی از محفظه بیرون بکشیم تا داخل مواد هوا نرفته و به سرعت خشک نشود.

1

چرا ریمل گابرینی مدل Exceptional بهترین انتخاب است؟

در میان ریمل‌های متفاوت که برخی بلندکننده و برخی دیگر حجم‌دهنده هستند، ریمل ریمل گابرینی مدل Exceptional خاصیت حالت دهنگی مژه‌ها را نیز دارد. این در حالی است که قیمت این ریمل، با توجه به اورجینال و خارجی بودنش، به شدت مناسب است. در برخی از تخفیف‌های هفتگی این ریمل را با قیمت 130000 تومان نیز می‌توانیم پیدا کنیم. در مورد کیفیت این ریمل باید گفت که پس از استفاده مژه‌ها به یکدیگر نمی‌چسبند، دور چشم پخش نمی‌شوند و ماندگاری بسیار بالایی دارند (من از صبح می‌زنم می‌رم سرکار تا عصر هنوز همون شکلیه که صبح بود!)

حال اگر احساس می‌کنید که ریمل گابرینی مدل Exceptional روی مژه‌های شما کار نمی‌کند می‌توانید به ریمل‌های زیر فکر کنید که همگی به مژه‌ها حالت می‌دهند:

1

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Crazy Volume (200000 تومان)

ساخت ایتالیا، رنگ مشکی، بلندکننده، حجم دهنده و حالت دهنده مژه، ماندگاری متوسط روبه بالا، اپلیکاتور منعطف و مناسب. (لطفا به اصالت این محصول آرایشی توجه کنید)

1

ریمل حجم دهنده ایزادورا مدل Big Bold Extreme (قیمت: 250000 تومان)

ساخت سوئد، بدون پارابن، دارای برسی با پرزهای بلند، حجم دهنده و حالت دهنده حرفه‌ای مژه‌ها، پوشش‌دهی ریزترین مژه‌ها، رنگدانه‌های غنی و تیره، ماندگاری خوب، بدون پخش شدن یا ریختن زیر چشم، ضد آب، مناسب برای چشم‌های حساس.

1

ریمل حجم دهنده و بلند کننده سنسیشنال میبلین Maybelline Lash Sensational Mascara Very Black (قیمت: 500000 تومان)

(نسخه جذاب‌تری از ریمل گابرینی مدل Exceptional)؛ ساخت ایتالیا، حجم دهنده، بلند کننده، حالت دهنده، اپلیکاتور حرفه‌ای و منحنی برای پوشش دهی تمامی مژه‌ها، رنگدانه‌های غنی، ماندگاری عالی، جلوگیری از چسبندگی مژه‌ها.

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها