این پاستا شما رو شگفت زده می‌کنه! جادوی طعم و عطر با پپرونی!

این پاستا دریچه‌های جدیدی به روی طعم و عطر برای شما باز خواهد کرد. آنقدر شگفت زده خواهید شد که نمی دانید در حال خوردن پاستا هستید یا پیتزا!

شناسه خبر: ۴۰۰۰۵۵
این پاستا شما رو شگفت زده می‌کنه! جادوی طعم و عطر با پپرونی!

راهنماتو- «خاطره ساز می‌شه برات! باور کن!»

پپرونی را همه با پیتزایش می‌شناسند. طعم تند و تیزی که همراه با خمیر پیتزا و پنیر موزارلا بی نهایت جذاب است. اما بد نیست شما که علاقمند به غذاهای ایتالیایی هستید پاستای پپرونی را هم امتحان کنید! این پاستا دریچه‌های جدیدی به روی طعم و عطر برای شما باز خواهد کرد. آنقدر شگفت زده خواهید شد که نمی دانید در حال خوردن پاستا هستید یا پیتزا!

به گزارش راهنماتو، درست کردن پاستای پپرونی برای دو نفر این مقدار مواد را لازم دارد. شما اگر یک نفر هستید باز هم به همین میزان درست کنید چون دوست دارید بیشتر بخورید!

مواد لازم:

ماده غذایی مقدار
پیاز

یک عدد

سیر

3 حبه

پپرونی

نصف یک بسته

خامه صبحانه

یک عدد (100 گرم)

شیر

نصف پیمانه

گوجه گیلاسی

20 عدد

پاستای شکل دار

نصف یک بسته

پودر پنیر پارمسان

نصف پیمانه

طرز تهیه:

در یک قابلمه مقداری آب و روغن و نمک بریزید و اجزه بدهید روی گاز بجوشد. وقتی به جوش افتاد پاستاها را داخل آن بریزید و بعد از 10 دقیقه که نرم شدند آنها را آبکشی کنید و کنار بگذارید.

پیاز را بشویید و پوست بگیرید و به صورت نگینی ریز خرد کنید. با سیر هم همین کار را انجام بدهید. حبه‌های سیر را خیلی ریز خرده کنید. در یک تابه مقداری روغن ریخته و پیاز و سیر را در آن تفت بدهید. عطر دیوانه کننده سیر و پیاز اشتهای شما را برانگیخته خواهد کرد!

گوجه گیلاسی‌ها را بشویید و از وسط نصف کنید. پپرونی‌ها را هم خرد کنید.

پپرونی‌های خرد شده را به سیر و پیاز اضافه کنید و بعد از یک تفت کوچک خامه را داخل آن بریزید. خامه که تمام مواد را دربرگرفت گوجه گیلاسی‌ها را به صحنه بیاورید! بعد از چند دقیقه نوبت به شیر می‌رسد. شیر که جوشید و سس شما کمی جان گرفت پاستاها را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا تمام سس به جان پاستاها برود. دیگر نیاز نیست روی گاز بماند و آن را در ظرف سرو قرار دهید و برای تزیین و مزه نهایی آن از پودر پنیر پارمسان استفاده کنید.

این پاستا با طعم و عطر بی نظیرش یک خاطره فوق العاده برای شما خواهد ساخت.

نظرات
پربازدیدترین خبرها