سریع ترین روش تهیه یک بستنی ساده خانگی

هنگامی که اصول اولیه را بدانید، می توانید در یک چشم برهم زدن یک بستنی ساده و خوشمزه تهیه کنید.

شناسه خبر: ۴۰۰۳۵۲
سریع ترین روش تهیه یک بستنی ساده خانگی

راهنماتو- هوا گرم شده و احتمالا با دیدن بستنی فروش های دوره گرد دلتان یک بستنی خوشمزه می خواهد، اما نمی خواهید ریسک کنید و از بیرون آن را تهیه کنید. از طرفی احتمالا تصور می کنید تهیه یک بستنی در خانه کار دشواری است. باید بدانید که برای تهیه برخی از بستنی ها فقط به تعداد انگشت شماری مواد نیاز دارید و حتی نیازی به بستنی ساز ندارید! هنگامی که اصول اولیه را بدانید، می توانید در یک چشم برهم زدن یک بستنی ساده و خوشمزه تهیه کنید. وقتی طعم دلپذیر آن را بچشید متوجه می شوید هیچ دقیقه ای از وقتتان را تلف نکرده اید. پس زودتر دست بجنبانید و این بستنی ساده و خوشمزه را آماده کنید.

مواد اولیه و طرز تهیه بستنی

شیر، خامه غلیظ، وانیل و شکر را با هم مخلوط کنید

به گزارش راهنماتو، 2 فنجان (475 میلی لیتر) شیر، 2 فنجان (475 میلی لیتر) خامه غلیظ، 1 قاشق چای‌خوری عصاره وانیل و ½ تا ¾ فنجان (115 تا 170 گرم) شکر سفید دانه ای را در مخلوط کن با هم ترکیب کنید.

هر گونه مواد اضافی درشت را اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید

اکنون زمان آن است که چیزهای دیگری مانند شکلات، کلوچه های خرد شده یا حتی میوه های خرد شده را اضافه کنید. مخلوط کن را چند بار بزنید تا مواد جدید با هم مخلوط شوند. اگر میوه اضافه می کنید، می توانید آن را مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود.

21

مخلوط را در ظرف مخصوص فریزر بریزید. ظرف را با یک درب یا یک ورقه پلاستیکی بپوشانید تا از ایجاد هرگونه کریستال یخ روی آن جلوگیری شود. مخلوط را به مدت 6 تا 8 ساعت منجمد کنید.

8

برای پف دارتر شدن بستنی، مخلوط را هر ساعت یا بیشتر، هم بزنید.

77

بستنی را با قاشق بستنی سرو کنید و باقیمانده آن را فریز کنید. ماندگاری بستنی در فریزر حدود 2 هفته است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها