فال ابجد امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.5 دقیقه

فال ابجد امروز 12 اردیبهشت ماه 1403؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

میزان

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 12 اردیبهشت ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب آ د

شاید هدف تان این بوده که ادامه تحصیل دهید، با فرهنگ های دیگر آشنا شوید یا کتابی بنویسید. هر هدفی که داشته باشید زمان آن فرا رسیده که به دنبال تحقق آن رفته و از همین امروز برای آن برنامه ریزی کنید.

اردیبهشت: د ج د

به قدری شرایط قشنگ و ایده آل می شود که حتی ممکن است خودتان را نیشگون بگیرید که مطمئن شوید همه چیز واقعی است! موفقیت در کسب و کار، پول و شغل شما احتمالا در بالاترین درجه ممکن خواهد بود، اگرچه ممکن است ترس هایی نسبت به آینده ای که هنوز نیامده احساس کنید.

خرداد: ج ب ب

 گرمای طبیعی وجودتان با احساس تازه سرشار از اعتماد به نفس تقویت خواهد شد. از سوی دیگر هر گونه فعالیت گروهی ومراسمی که شرکت می کنید ممکن است افراد جدید و ارزشمند از نظر تجاری وارد زندگی تان کند.

تیر: ب ب آ

شما خودتان را به عنوان یک روشنفکر کنجکاو شناخته اید اما موفقیت های حرفه ای و مالی اخیر نشان داده از استعداد بی نظیری در زمینه کسب و کار نیز برخوردار می باشید. در واقع اتفاقاتی که از سر گذرانده اید نه تنها به موفقیت شما انجامیده بلکه شناخت بهتری از خود به شما داده است.

مرداد: ب ب د

حس و حال خوبی دارید و افکار مربوط به خوشبختی پیرامون ذهن تان موج می زند، تنها ایراد این است که به شدت سرتان را شلوغ می کنید اگرچه نتایج خوبی به بار خواهد آورد.

شهریور: ج ب ب

شاید قراردادی ببندید که تفاوت برجسته ای در امور مالی شما ایجاد کند و از نظر ثروت به سطحی بالاتر از حد فعلی خود دست یابید.تا زمانی که تلاش جدی داشته باشید این رشد ادامه خواهد داشت.

مهر: د ج ج

احتمالا تحولات سودمندی در اوضاع شما رخ خواهد داد. ممکن است دروازه های کسب و کار به روی شما باز می شود، همسایه های خوبی از راه برسند یا تعمیر وسایل ضروری انجام می شود. همچنین احتمالا زمان زیادی را داخل ماشین یا پشت تلفن خواهید گذراند و یک پیشنهاد مهیج به صورت نامه، ایمیل یا تماس تلفنی برای شما یا یکی از عزیزان تان داده می شود.

آبان: ج ب آ

ممکن است امروز یک دور همی یا مراسم خاص در خانه شما یا یکی از نزدیکان تان برگزار شود که می تواند لحظاتی فوق سرگرم کننده برای همه از جمله خودتان رقم بزند. به عنوان مثال ممکن است در این مراسم با اشخاصی آشنا شوید که از نظر روابط تجاری یا اجتماعی بسیار به سود شما خواهند بود.

آذر: ج ج ج

ممکن است با افراد جدیدی آشنا شوید که بعد از کمی صحبت متوجه شوید می توانند به افراد ارزشمند و حتی دوستان خوبی برای شما تبدیل شوند. از سوی دیگر روابط عاشقانه خوبی دارید و اوقات خوشی را می گذرانید.

دی: ب آ آ

هر آن چه که در حال حاضر روی آن کار می کنید از پروژه های تجاری گرفته تا امور شخصی یا داوطلبانه احتمالا به نتایج خوبی خواهند رسید. در این میان ممکن است ناراحتی های جزئی رخ دهند که صد البته تاثیر چندانی روی روز شما نخواهند داشت.

بهمن: د ج آ

امروز تقریبا از هر جهت اوضاع خوبی را تجربه خواهید کرد و کسب و کار، امور مالی و روابط عاطفی و عاشقانه شما در مسیر موفقیت قرار خواهد گرفت. ممکن است فکر گسترش افق های خود به شکل تاسیس شرکتی جدید یا ادامه تحصیل به ذهن تان خطور کند. آن را نادیده نگیرید!

اسفند: ج ب ج

احتمالا استعداد شهودی شما به شدت وارد میدان شده و الهامات واضحی دریافت خواهید کرد. مطالعه کتاب و گوش دادن سخنرانی ها می تواند راه را برای شما روشن تر کند.

*نکته: این مطلب به معنای تأیید توصیه‌های گفته شده در فال نیست و صرفا جهت سرگرمی گردآوری شده است.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها