5 لباس ضروری برای آقایان در بهار 1403 در یک کمد کپسولی!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو- به مدت زمان یک چشم به هم زدن ممکن است که لباس‌های ترند از رده خارج شوند و سر ما بی کلاه بماند. در این میان اگر داخل کمد لباس‌هایمان چند دست لباسی داشته باشیم که بی زمان و بی مکان هستند، به راحتی می‌توانیم پرستیژ خود را حفظ کنیم. در این میان آقایان می‌توانند تنها با چند دست لباس ساده، ارزان و ضروری یک کمد کپسولی برای خود درست کنند تا بتوانند یک روز تیپ اسپرت بزنند و روزی دیگر یک تیپ رسمی شیک. پس با راهنماتو همراه شوید تا در درجه اول معنای کمد کپسولی را بدانید و سپس 5 لباس ضروری این کمد برای بهار 1403 را بشناسید.

1

1

کمد کپسولی برای آقایان چیست؟

به گزارش راهنماتو، منظور از کمد کپسولی برای آقایان این است که لباس‌هایی مینیمال، بی‌زمان و بی‌مکان را دور هم جمع کنیم تا به وقت مناسب بتوانیم آنها را با یکدیگر ترکیب کنیم و استایل‌های متفاوتی داشته باشیم. در واقع وقتی از کمد کپسولی حرف می‌زنیم باید به سراغ لباس‌هایی برویم که امتحان خود را پس داده‌اند و می‌دانیم که پایدار هستند. یعنی با عوض شدن نظر طراحان و بالا و پایین رفتن نظرهای کاربران، زیبایی آن لباس از بین نرود. در این میان یکی از اصلی‌ترین نکات درباره کمد کپسولی این است که ما به سراغ رنگ‌های خنثی یا یکدست برویم و کمترین الگوها را برای لباس درنظر بگیریم. به جز الگوهای کلاسیک مثل راه راه و چهارخانه که عموما از روند مد خارج نمی‌شوند.

1

1

تی‌شرت آستین بلند طوسی

طوسی یک رنگ خنثی است که به راحتی می‌توان آن را با رنگ‌های متفاوت ترکیب کرد. در این میان یکی از لباس‌هایی که محبوب آقایان در فصل بهار بوده تی شرت آستین بلند است. بنابراین تی شرت آستین بلند طوسی را می‌توانیم یک لباس ضروری برای آقایان در بهار 1403 در نظر بگیریم. اگر تی‌شرت آستین بلند طوسی شما یقه گرد باشد، در روزهایی از فصل بهار، یا صبح‌ها که هوا اندکی خنک است می‌توانیم یک پیراهن یقه مردانه زیر این تی شرت بپوشیم تا کمی رسمی‌تر بنظر برسیم و سردمان نشود. در روزهای عادی نیز می‌توان آن را به تنهایی و با انواع شلوارها ست کرد.

1

1

تی شرت آستین کوتاه سفید

یکی از لباس‌های ضروری برای آقایان در یک کمد کپسولی به خصوص در میانه فصل بهار که هوا رو به گرما می‌رود تی شرت آستین کوتاه سفید است. خاصیت این تی‌شرت ترکیب‌پذیری آسان با انواع رنگ‌ها است در حالی که گرما را جذب بدن نمی‌کند. ضمنا می‌توان از این تی شرت خنک به عنوان لایه زیرین یک کت لینن استفاده کرد تا استایلی کژوال داشت.

1

1

پیراهن آستین کوتاه

اگر به شدت گرمایی هستید یکی از لباس‌های ضروری برای شما در فصل بهار پیراهن آستین کوتاه با یک رنگ خنثی یا کلاسیک است. این پیراهن‌ها می‌توانند سفید، بژ، قهوه‌ای، سورمه‌ای یا حتی مشکی باشند. مهم این است که شما بدانید می‌توانید این پیراهن خود را با لباس‌های دیگری که داخل کمدتان دارید ست کنید و استایل‌های متفاوتی داشته باشید. خاصیت پیراهن آستین کوتاه سفید این است که می‌توانیم آن را به سبک‌های متفاوتی مثل اسپرت، کژوال و رسمی استایل کنیم.

1

1

کت و شلوار لینن

یکی از لباس‌های محبوب در یک کمد کپسولی برای آقایان، کت و شلوار با رنگ‌های خنثی یا کلاسیک است. اما، ممکن است ندانیم بهترین انتخاب برای جنس پارچه کت شلوار مردانه در بهار چیست؟ بهتر است به کت شلوار لینن فکر کنید که هم خنک است و هم استایل شما را از استایلی تماما رسمی تبدیل به استایلی کژوال می‌کند. اگر دوست دارید کمی روی مد باشید، یک رنگ برجسته انتخاب کنید که مطمئنید هرگز از چرخه مد خارج نمی‌شود یا مدت طولانی‌ای است همه از آن استفاده می‌کنند؛ مثل رنگ سبز ارتشی.

1

1

نیم بوت چلسی

اگر به دنبال یک جفت کفش خاص و مناسب فصل بهار هستید که هم باران‌های بهاری را تاب بیاورد و هم گرمای تابستان را بهتر است به کمد کپسولی خود یک نیم بوت چلسی اضافه کنید. در واقع، نیم بوت چلسی یک لباس ضروری در کمد لباس آقایان است که زمان و مکان نمی‌شناسد و مناسب برای استایل‌های مینیمال است. بهتر است رنگ نیم بوت چلسی‌تان مشکی باشد و آن را با یک کمربند چرم مشکی و یک کیف پول چرم مشکی ست کنید که همگی ترندهای بهار سال 1403 بوده و مینیمال هستند، درست مناسب یک کمد کپسولی!

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

 (ویدئو) گورخر ایستاده خوابیده شکار شیر شد
حیات وحش و محیط زیست

(ویدئو) گورخر ایستاده خوابیده شکار شیر شد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .1 دقیقه
 کشف ۳ ستاره نفوذی به کهکشان راه شیری
دانستنی ها

کشف ۳ ستاره نفوذی به کهکشان راه شیری

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2.1 دقیقه
سالاد ماش فوق‌العاده‌ست! همه سالادهارو بذار کنار!
آشپزی

سالاد ماش فوق‌العاده‌ست! همه سالادهارو بذار کنار!

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2.4 دقیقه
 (ویدئو) مصاحبه‌ای کوتاه با زری خوشکام
چهره ها

(ویدئو) مصاحبه‌ای کوتاه با زری خوشکام

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .4 دقیقه
(ویدئو) تمساح از حمله به این پرنده وحشت دارد
دانستنی ها

(ویدئو) تمساح از حمله به این پرنده وحشت دارد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .2 دقیقه
زیباترین روستاهای اصفهان برای یک سفر دل انگیز بهاری
راهنمای سیر و سفر

زیباترین روستاهای اصفهان برای یک سفر دل انگیز بهاری

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 5.1 دقیقه