نگاهی به بهترین ضدقهرمان‌هایی که دنیای گیمینگ تابحال به خودش دیده

با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به بهترین ضدقهرمان‌هایی که دنیا گیمینگ تابحال به خودش دیده بندازیم.

شناسه خبر: ۴۰۳۳۵۶
نگاهی به بهترین ضدقهرمان‌هایی که دنیای گیمینگ تابحال به خودش دیده

راهنماتو - همیشه داشتیم آدمای خوبی که بالاخره تو قسمتی از داستانشون دیگه خسته میشن و تبدیل به آدمای بد و منفی میشن. ولی در مقابلش شخصیت ‌ های منفی ‌ ای هم داشتیم که در نقطه ‌‍ ای از داستان تصمیم گرفتن که رستگار بشن و کاری رو بکنن که درسته. و همینجا از داستانه که مخاطبای اون داستان هم احترام زیادی رو برای اون کارکتر قائل میشن .

به گزارش راهنماتو، در کنار پایان خوب که اکثر کارکترهای خوب داستان در آخرش بهش میرسن، رستگاری هم چیزیه که شخصیت ‌ های منفی ‌ ای که تصمیم میگیرن به سمت روشنایی بیان در آخر بهش میرسن. اتفاقی که همیشه میتونه غیرقابل انتظار باشه و باعث شوکه شدن خیلی ‌ ها بشه. با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به بهترین ضدقهرمان‌هایی که دنیا گیمینگ تابحال به خودش دیده بندازیم .

Shadow The Hedgehog - سری بازی ‌ های Sonic

best-anti-heroes-in-gaming

شدو، به عنوان بهترین سلاح ساخته شده توسط روبوتنیک شناخته میشه و بعد از مدت ‌ ها توسط دکتر اگمن فعال میشه که همونجا تصمیم میگیره دنیا رو به خاطر خاطرات و کارای بدی که در حقش شده نابود کنه. چیزی که بعد از آشناییش با روگ خفاش مشخص میشه که شاید خاطراتی که اصلا داره واقعی نیستن که همین نظرشو برای نابودکردن دنیا عوض میکنه و به یکی از عضوهای کلیدی گروه دوستای سونیک تبدیل میشه .

گبریل بلمونت/دراکولا - سری بازی ‌ های Castlevania: Lords Of Shadow

best-anti-heroes-in-gaming

بلمونت یکی از بزرگترین جنگجویای نور بودش که با هر نوع هیولای ماورائی مبارزه میکرد. متأسفانه، تلاش ‌ های که داشتش فقط مرگ و غم رو به همراه داشت و همین اونو به دراکولا تبدیل کرد. جوری که سعی کرد به همین خاطر از همه انتقام بگیره که باز اونو مجاب به مبارزه با روشنایی و نور کرد. ولی خب وقتی که یک تهدید بزرگ وارد صحنه میشه تصمیم میگیره بیخیال خصومت ‌ های گذشتش بشه و به جنگ این تهدید بزرگ که در واقع شیطانه بره. جنگی که در آخر باعث میشه گبریل دوباره انسانیت خودش رو به دست بیاره .

کلویی فریزر - سری بازی ‌ های Uncharted

best-anti-heroes-in-gaming

شاید اون شخصیت اصلی منفی توی Uncharted 2 نباشه، اما دلیل نمیشه تا نتونه به نیتن و همراهاش آسیب بزنه. کارایی که میکنه بیشتر به نفع خودش هستش و همین قضیه هستش که هرازگاهی با اهدافی که نیتن در طول بازی داره به اصطکاک میخوره. حتی اگر بازی دوم رو رفته باشین، میدونین که اون به نیتن خیانت میکنه و در وضعیتی زخمی و درمونده در هیمالیا ولش میکنه. تا وقتی که در Uncharted: The Lost Legacy به عنوان شخصیت اصلی ظاهر می ‌ شه و توی این بازی حتی حاضره جون خودش رو به خطر بندازه تا بتونه از آدمای بیگناه حفاظت کنه .

کریتوس - سری بازی ‌ های God of War

best-anti-heroes-in-gaming

اون اولا کریتوس به نوعی معرفی شدش که مخاطب میتونست باهاش ارتباط بگیره و باهاش همذات ‌ پنداری کنه ولی خب در ادامه و بازیهای بعدی اون بیشتر خودش رو درگیر خونریزی و قتل میکنه تا جایی که واقعا سخته بخوایم برای کاراش منطقی رو داشته باشیم. زندگی که اون داشت پر از بدبختی بود، بنابراین اون تصمیم میگیره انتقام خونینی از خدایان، دنیایی که اونا ساخته بودن بگیره و هر کسی که سد راهش میشد رو از بین ببره .

ولی وقتی بازی سال 2018 به عنوان ریبوتی منتشر شدش، کریتوس در زمانی که از همه دور بود متوجه اشتباهات خودش شده بود و از اونچه در خودش می ‌ دید متنفر بود و سعی داشت کاری کنه که پسرش از لحاظ رفتاری و اخلاقی از اون بهتر باشه و آینده بهتری رو برای خودش رقم بزنه. او نه تنها تلاش میکنه پسرش رو در امان نگه داره بلکه با هر داستان سعی میکنه بهش بهتر زندگی کردن رو یاد بده و کاری کنه در آینده خدایی باشه که از کریتوس معروف بهتر باشه .

استارکیلر - Star Wars: The Force Unleashed

best-anti-heroes-in-gaming

به عنوان کسی که به ‌ طور مخفیانه توسط دارت ویدر تربیت شده، باید گفت که این ماشین کشتار آماده بودش که هر جدایی رو در کهکشان پیدا کنه و برای حفط قدرت امپراطوری از بین ببرشون. او یکی از قدرتمندترین کسایی هم هستش که میتونه از فورس استفاده کنه بنابراین واسش اونقدارهم سخت نیست که خیلی راحت به جنگ با جدای ‌ ها بره و هر کسی که باقی ‌ مونده رو از بین ببره .

ولی وقتی که استاد خودش از پشت بهش خننجر میزنه، تصمیم میگیره که هرطور که شده کارهای قبلیشو جبران کنه و از توانایی ‌ هاش برای استفاده در راه خوب و علیه امپراطوری استفاده کنه تا بتونه ازشون انتقام بگیره .

آرتور مورگان - Red Dead Redemption 2

best-anti-heroes-in-gaming

مثل خیلی از گاوچروون های اون زمان، آرتور هم نمیتونست خیلی سریع با شرایط جدید خودش رو وفق بده و همچنان داشت طوری پیش میرفت که 20 سال پیشش رفتار میکرد. همین قضیه بود که خیلی از یاغی ‌ ها و راهزنای اون زمان بیشترشون در راه اینکه فکر میکردن میتونستن در مقابل پیشرفت قد علم کنن جونشون رو از دست میدادن و این چیزی بود که در طول بازی متوجهش میشیم .

وقتی هم که آرتور متوجه میشه نمیشه جلوی این قضیه ایستاد و فاکتورهای دیگه ‌ ای که توی بازی واسش اتفاق افتاد، تصمیم گرفتنش که بیشتر به جای اینکه به فکر خودش باشه سعی کنه تا میتونه به بقیه کمک کنه و کاری کنه که وقتی برای همیشه رفت؛ همه ازش به خوبی و نیکی یاد کنن .

نظرات