درست کردن کوکی توت فرنگی رژیمی در عرض ۱۵ دقیقه! باورت می‌شه؟!

اگر همیشه این دو سه قلم مواد را در منزل داشته باشید وقتی مهمان‌ سرزده هم بیاید همواره آماده پذیرایی هستید، آن هم به سبکی شیک و با کلاس! به راهنماتو اعتماد کنید!

شناسه خبر: ۴۰۴۱۲۴
درست کردن کوکی توت فرنگی رژیمی در عرض 15 دقیقه! باورت می‌شه؟!

راهنماتو، «کی گفته نمی‌تونی کوکی و شیرینی بخوری؟! اینو درست کن تا ده دقیقه‌ای جذابترین کوکی عمرتو خورده باشی!»

درست کردن کوکی‌ها در منزل چند مزیت دارد! هم می‌تواند دل شما را به دست بیاورد و یک عصر دل انگیز را برای شما بسازد هم اینکه سرگرمی مناسبی برایتان ایجاد کند و هم اینکه از نظر اقتصادی بسیار مناسب است! با کمترین مواد می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید فقط کافی است که اراده کنید و فعل پختن این کوکی را صرف کنید!

به گزارش راهنماتو، اگر فرزندی دارید بخشی از کار را به او بسپارید تا در کنار یکدیگر یک خوشمزه‌ی خوش رنگ و رخ درست کنید و لذتش را ببرید! اگر همیشه این دو سه قلم مواد را در منزل داشته باشید وقتی مهمان‌ سرزده هم بیاید همواره آماده پذیرایی هستید، آن هم به سبکی شیک و با کلاس! باور نمی‌کنید؟! به راهنماتو اعتماد کنید!

مواد لازم:

ماده غذایی مقدار
جو دو سر پرک

3 قاشق غذاخوری

آرد جو دو سر

5 قاشق غذاخوری

ارده

3 قاشق غذاخوری

عسل

3 قاشق غذاخوری

شکلات تلخ (بالای 50 درصد)

به مقدار دلخواه

توت فرنگی درشت

3 عدد

طرز تهیه:

ترکیب کردن مواد کار سختی نیست و زمان زیادی از شما نخواهد گرفت پس همین ابتدای کار فر را روی 180 درجه سانتیگراد روشن کنید تا به خوبی گرم شود!

جو دو سر پرک را به همراه آرد جو دوسر، عسل، ارده، تکه‌های شکلات و توت فرنگی‌های برش خورده به خوبی با هم مخلوط کنید. نه نیاز به همزن دارید، نه خرد کن و نه مخلوط کن! با قاشق این کار را انجام بدهید چون توت فرنگی‌ها و شکلات‌ها باید خودشان را در این کوکی نشان بدهند و قرار نیست همه چیز له شده باشد! بافت مواد این کوکی چسبنده است پس فکر نکنید یک جای کار شما ایراد دارد! اصلا اگر چسبندگی نداشته باشد اشکالی متوجه کار شما خواهد بود!

کف سینی فر یا قالب را کاغذ روغنی بیندازید و از مواد کوکی به اندازه دلخواه در آن بچینید. می‌توانید از کاتر یا قالب دایره هم استفاده کنید تا همه کوکی‌ها یک اندازه و مرتب و یک شکل باشند. با پشت قاشق آنها را فشار بدهید تا حسابی به هم بچسبند. حتی مانند کتلت هم می‌توانید در دستانتان آنها را فرم بدهید. این بخش به شما و امکاناتی که در دسترس دارید بستگی دارد و در طعم کوکی هیچ تاثیری نخواهد گذاشت!

قالب را به مدت 10 تا 15 دقیقه در فری که از قبل روشن کرده‌اید بگذارید و بعد از اینکه کوکی‌ها را از فر خارج کردید و خوب خنک شدند آنها را از کاغذ روغنی جدا کنید و در ظرف سرو بچینید. طعم، شکل، بو و خاصیت این کوکو بی نهایت خوب است! کاملا رژیمی و مناسب مصرف روزانه، بدون اینکه ذره‌ای ضرر متوجه شما و اندامتان سازد! نوش جان

نظرات