آموزش بازی تپ سواپ/ چطور سرعت استخراج توکن TAPS را زیاد کنیم؟

بازی تپ سواپ (TapSwap) یک پروژه جدید مشابه نات کوین است که اخیرا در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده.

شناسه خبر: ۴۰۶۱۲۸
آموزش بازی تپ سواپ/ چطور سرعت استخراج توکن TAPS را زیاد کنیم؟

پی 98 نوشت: اخیرا بازی‌های تپ تو ارن (tap-to-earn) یا تپ ماینینگ (tap-mining) بر روی تلگرام ترند شده و به دلیل راحتی و هیجان انگیز بودن در بین علاقه مندان به این حوزه محبوب شده است . این بازی‌ها به کاربران این فرصت را می‌دهند که با انجام اقدامات ساده، مثل زدن روی صفحه نمایش، ارز دیجیتالی را استخراج کنند.

بازی تپ سواپ (TapSwap) یک پروژه جدید مشابه نات کوین است که اخیرا در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده. این پروژه به شرکت کنندگان خود این فرصت را می‌دهد که از تعامل با ربات تلگرام Tap Swap در حالتی سرگرم‌کننده و بازی مانند، توکن‌های Tap را به دست آورند.  پروژه Tap Swap در حساب رسمی توییتر، خود را یک صرافی ارز دیجیتال مبتنی بر سولانا با کارمزد کم، توان عملیاتی بالا و ویژگی‌های هیجان‌انگیز مانند سهامداری و معامله مارجین معرفی می‌کند.

تپ سواپ چیست؟

بازی تپ سواپ مشابه نات کوین یکی از پروژه های Play-To-Earn ارز دیجیتال محسوب می شود که کاربران در آن با کلیک روی یک دکمه، می توانند توکن TAPS به دست آورند. در حال حاضر نمی توان گفت که آیا این ارز دیجیتال در صرافی های معتبر لیست خواهد شد یا خیر.

TapSwap یک پروژه در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) شبیه به Notcoin است. هر دو از یک بازی ماینینگ مبتنی بر تلگرام برای جذب کاربران استفاده می‌کنند. این پروژه دارای یک جامعه جهانی چشمگیر بیش از ۳۲ میلیون عضو است. از طریق ضربه زدن مکرر روی رابط ربات شما شروع به جمع‌آوری امتیاز می‌کنید که با توجه به آن‌ها رتبه شما در بین دیگر تپرها تعیین می‌شود.

توکن taps چیست؟

ماهیت این فعالیت این است که تا آنجا که ممکن است توکن‌های TAPS را جمع‌آوری کنید و زمانی که این ارز در اواخر ماه جاری در بلاک چین سولانا راه اندازی شد، آنها را مبادله کنید

دانلود و شروع بازی تپ سواپ

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام را در گوشی خود دانلود کنید.

برای فعال کردن ربات تلگرام Tap Swap می‌توانید نام آن را سرچ (t.me/tapswap) کنید.

امتیازی به دست می‌آورید که سطح و رتبه شما را تعیین می‌کند.

1

راه اندازی ربات تپ سواپ

چطور تپ سواپ استخراج کنیم؟

وارد ربات تلگرامی تپ سواپ شوید.

روی گزینه start کلیک کنید.

سه بخش برای شما فعال میشود.

بخش help برای آموزش بخش های بازی و راهنمای بازی به شما نمای شداده میشود.

بخش join our community ، میتوانید عضو شبکه های اجتماعی این ربات شوید.

برای شروع بازی باید روی بخش start now کلیک کنید.

با هر ضربه ای که روی سکه بزنید می توانید توکن tap استخراج کنید.

چطور سرعت استخراج تپ سواپ را زیاد کنیم؟

در بخش Tap برای دریافت امتیاز روی سکه بزنید. همانطور که مشاهده می‌کنید برای ضربه زدن به انرژی نیاز دارید. در ابتدای بازی به شما روزانه ۵۰۰ واحد انرژی داده می‌شود که با انجام تسک‌های مختلف می‌توانید آن را افزایش دهید.

برای دیدن جایگاه و رتبه خود در میان سایر کاربران روی Bronze بزنید.

گزینه"ref" ، مخفف "referral" به معنی "ارجاع" است. این گزینه به شما امکان می دهد تا لینک یا کد ارجاع خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و در صورت استفاده آنها از این لینک یا کد برای معامله در صرافی، کمیسیون یا پاداشی دریافت کنید.

بخش Task شامل 3 گزینه Special، Leagues و Ref Tasks می شود که هر کدام کاربرد خاص خودش را دارد.

فعالیت‌هایی مانند پیوستن به کانال‌های مربوطه و یا متصل کردن کیف پول سولانا خود به نام "Phantom" باعث میشود امتیاز کسب کنید.

این بخش "Boost" یا تقویت نام دارد که ویژگی‌هایی است که می‌توانید با توکن‌هایتان دریافت کنید، مثلا "ربات کلیک کن یا همان تپ بات" یا این که می‌توانید سرعتتان را افزایش دهید.

1

افزایش سرعت استخراج تپ سواپ

بخش های مهم و جزییات بازی تپ سواپ

گزینه Special

با کلیک روی این گزینه، یک سری از وظایف را مشاهده می کنید. در این بخش می توانید با انجام وظایف مختلف، توکن های تپ سواپ رایگان بیشتری بدست آورید. این وظایف شامل تماشای تبلیغات، انجام نظرسنجی، دعوت دوستان، متصل کردن کیف پول سولانا به نام فانتوم، عضویت در شبکه های اجتماعی تپ سواپ است.

گزینه Leagues

کاربران با سطح برنزی، بازی را شروع خواهند کرد؛ پس از اینکه توکن های استخراج شده توسط کاربر زیاد شود، به یک سطح بالاتر می رود. پس از سطح برنزی، کاربر وارد سطح نقره ای و به همین ترتیب تا سطوح Mythic می تواند پیش برود. به ازای دست یافتن به هر کدام از این سطوح، پاداشی به صورت توکن های TAPS به او تعلق می گیرد که با کلیک کردن روی دکمه Claim می تواند آنها را برداشت کند.

گزینه Ref Tasks

در این قسمت می توانید پاداشی که در قبال دعوت از دوستان خود دریافت کردید را برداشت کنید و به مجموع توکن های TAPS خود اضافه کنید. اگر یک نفر را دعوت کرده باشید 2500 توکن TAPS، اگر 3 را دعوت کرده باشید 50000 توکن TAPS دریافت خواهید کرد.

گزینه Boost

گزینه ارتقا در تپ سواپ به شما امکان می دهد تا سرعت و میزان استخراج توکن خود را به طور موقت افزایش دهید. این گزینه با استفاده از توکن های TAPS که در پلتفرم تپ سواپ کسب میکنید، فعال می شود. دو نوع Boost در تپ سواپ وجود دارد:

نظرات
پربازدیدترین خبرها