۴ نرم افزارهای حسابداری بسیار پرکاربرد در بهترین شرکت های ایرانی

نرم افزارهای حسابداری به صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ کمک می‌کنند تا حساب‌های مالی، درآمد و هزینه‌های خود را ردیابی کنند.

شناسه خبر: ۴۰۷۸۶۲
4 نرم افزارهای حسابداری بسیار پرکاربرد در بهترین شرکت های ایرانی

نرم افزارهای حسابداری به صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ کمک می‌کنند تا حساب‌های مالی، درآمد و هزینه‌های خود را ردیابی کنند، برای زمان پرداخت مالیات آماده شوند و به راحتی از امور مالی خود اطلاعات کسب کنند. انواع مختلفی از این نرم‌افزارها وجود دارند که هر یک از آن‌ها با ویژگی‌های منحصر به فرد و قیمت متفاوت به بازار عرضه می‌شوند. برای مثال کسب و کارهای کوچک می‌توانند از نرم‌افزارهای ساده‌تر و مقرون به صرفه کمک بگیرند و با این کار به استخدام حسابدار نیاز نخواهند داشت. وجود یک حسابدار و نرم‌افزار در شرکت‌های بزرگ نقش مهمی دارد؛ زیرا برای مدیریت فرایندهای حسابداری، پرداخت مالیات، برآورد حقوق و محاسبه دستمزد، حضور آن‌ها الزامی است. در اهمیت و ضرورت وجود این نوع نرم‌افزارها هیچ شکی نیست؛ اما به دلیل وجود انواع نرم‌افزارها، بدون شک انتخاب بهترین و مناسب‌ترین گزینه، یک چالش است.

معرفی 4 مورد از نرم افزارهای حسابداری در ایران

انتخاب بهترین نرم افزارهای حسابداری ، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که انواع کسب و کارها با آن روبرو هستند؛ زیرا با کمک این نرم‌افزارها می‌توانند اطلاعات مالی خود را ثبت کنند یا هزینه‌های ورودی و خروجی خود را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند.

با توجه به اهمیت این نوع نرم‌افزارها در مدیریت امور مالی، نمی‌توان بدون وجود چنین نرم‌افزارهایی، کارهای عادی یک شرکت یا اداره را پیش برد. هر چه حجم صورت‌حساب‌ها و سایر داده‌های مالی بیشتر شود، به طور حتم نیاز به یک نرم‌افزار حسابداری نیز بیشتر احساس می‌شود.

توصیه می‌کنیم قبل از اینکه یکی از نرم‌افزارها را انتخاب و خریداری کنید، اطلاعات کاملی از آن‌ها به دست آورید تا بر اساس نیاز و هدف شرکت یا اداره خود، بهترین نرم‌افزار را تشخیص دهید. در ادامه 4 مورد از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری را به شما معرفی می‌کنیم.

نرم‌افزار حسابداری سپیدار

نرم‌افزار حسابداری سپیدار یکی از بهترین و کارآمدترین نرم‌افزارهایی است که در حوزه حسابداری فعالیت دارد و توانسته به محبوبیت و شهرت خوبی دست پیدا کند. این نرم‌افزار یکی از باسابقه‌ترین و بهترین نرم‌افزارهایی است که در حوزه حسابداری انواع شرکت‌ها فعالیت دارد.

فرقی ندارد که شما مالک یک شرکت کوچک هستید یا یک شرکت بزرگ را اداره می‌کنید؛ با کمک این نرم‌افزار می‌توانید سیستم مالی خود را تحت یک برنامه یکپارچه کنترل کنید. نرم‌افزار حسابداری سپیدار در مقایسه با سایر نرم‌افزارهای حاضر در بازار حسابداری و حسابرسی از مزایایی برخوردار است که برخی از آن‌ها را در ادامه نام می‌بریم:

  • توانایی و امکان پشتیبانی از خریدار به مدت یک سال و به صورت رایگان
  • مجهز به سیستم یکپارچگی CRM
  • امکان جستجو در نرم‌افزار
  • محیط کاربرپسند
  • امکان نصب ساده

با انتخاب این نرم‌افزار شما می‌توانید سفارش‌های خود را به راحتی ثبت و پخش کنید. همچنین نرم‌افزار سپیدار برای ثبت حقوق یا دستمزد کارکنان و کاربران، گزینه مناسبی است. با کمک این نرم‌افزار می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به بررسی حساب‌های مالی موردنظر خود مشغول شوید.

نرم‌افزار حسابداری هلو

11

بدون شک نام هلو را زیاد شنیده‌اید؛ هلو یکی از معروف‌ترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهای حسابداری فعلی است که سابقه و قدمت بالایی دارد. این نرم‌افزار بیشتر برای شرکت‌های کوچک کاربرد داشته و فروشگاه‌ها نیز می‌توانند از همین نرم‌افزار کمک بگیرند.

شاید باورتان نشود، اما این نرم‌افزار حرفه‌ای و باسابقه می‌تواند بیش از 200 شغل را پشتیبانی کند و همین موضوع، یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت آن به حساب می‌آید. شما می‌توانید به 2 صورت تک‌کاربره و شبکه‌ای از این نرم‌افزار استفاده کنید. هلو نیز از مزایای زیادی برخوردار است که برخی از آن‌ها را در زیر نام می‌بریم:

  • امکان استفاده از نرم‌افزار برای هر یک از مشاغل به صورت اختصاصی
  • سازگاری با قوانین تصویب شده
  • امکان حذف منوها و ساختارهای غیرضروری
  • دارای قابلیت فست مود (Fast Mode)
  • کارایی ساده
  • راحتی سند ثبت
  • توانایی صدور اسناد الزامی به صورت اتوماتیک

برای خرید نرم‌افزار هلو شما آزاد هستید؛ زیرا این نرم‌افزار به دلیل تجربه و سابقه خوبی که دارد، از نمایندگی‌های زیادی برخوردار است. از این رو، شما به صورت آنلاین نیز می‌توانید برای خرید این نرم‌افزار کاربردی اقدام کنید.

نرم‌افزار حسابداری تدبیر

این نرم‌افزار به قدری قدیمی است که شرکت‌هایی همانند گلدیران از همین نرم‌افزار حسابداری برای محاسبه امور مالی خود و نظارت بر حساب‌های مالی‌شان استفاده می‌کردند. شاید باورتان نشود، اما این نرم‌افزار یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین نرم افزارهای حسابداری است؛ به طوری که در سایر کشورهای خاورمیانه نیز از نرم‌افزار تدبیر استفاده می‌کنند.

تا به امروز بسیاری از شرکت‌های خصوصی و دولتی حاضر در کشور ایران، نرم‌افزار حسابداری تدبیر را برای رسیدگی به امور مالی شرکت خود نصب و راه‌اندازی کرده‌اند. امکان پشتیبانی تا 10 روز بعد از به پایان رسیدن قرارداد رسمی، یکی از بهترین مزایای این نرم‌افزار حرفه‌ای محسوب می‌شود.

نرم‌افزار حسابداری محک

67

این برند نیز یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید و راه‌اندازی نرم‌ افزارهای حسابداری است که طی سال‌های اخیر توانسته تا به جایگاه خوبی دست یابد. این نرم‌افزار کارایی ساده‌ای دارد و شما به صورت تخصصی نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

نرم‌افزار محک حتی دارای نرم‌افزار کیف پول است که این موضوع یکی از بهترین و اصلی‌ترین مزایای آن به حساب می‌آید. این نوع نرم‌افزار حسابداری برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ گزینه مناسبی است و حتی امکان شخصی‌سازی آن نیز وجود دارد. بعضی از مزایای این نرم‌افزار حرفه‌ای حسابداری را در زیر نام می‌بریم:

  • قابلیت به روز بودن
  • توانایی ارائه خدمات مختلف برای انواع مشاغل
  • امکان استفاده از خدمات براساس نیاز کاربران
  • دارای رابط کاربری مناسب و حرفه‌ای

این نرم‌افزار علاوه بر ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد؛ برای حساب‌های شرکتی، فروشگاهی و تولیدی نیز به صورت جداگانه، سیستم‌هایی مناسبی را طراحی کرده است.

خرید آنلاین نرم‌ افزارهای حسابداری

در عصر حاضر خرید آنلاین یکی از بهترین امکاناتی است که در اختیار افراد مختلف قرار دارد، بنابراین اگر شما نیز به عنوان یک حسابدار یا مالک شرکت قصد دارید تا نرم افزار حسابداری بخرید، بهتر است به صورت آنلاین و از طریق اینترنت دست به کار شوید. در ضمن نصب این نرم‌افزارها در بیشتر مواقع با کمک راهنمای نصب آن‌ها به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود و خود شما می‌توانید برای نصب و فعال‌سازی آن اقدام کنید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها