(تصاویر) تغییر چهره حامد کلاهداری «بازیگر سریال» پس از باران» بعد ۲۵ سال

حامد کلاهداری در سال ۱۳۸۷ نخستین فیلم خود شکلات داغ را ساخت که در سینماهای ایران اکران گشت و یک سال بعد در قالب , سی دی به بازار آمد.

شناسه خبر: ۴۰۹۱۶۹
(تصاویر) تغییر چهره حامد کلاهداری «بازیگر سریال» پس از باران» بعد 25 سال

چشمک نوشت: حامد کلاهداری بازیگر سریال پس از باران در سال ۸۸ ازدواج کرد و درحال حاضر متاهل میباشد. او در سال ۱۳۸۷ نخستین فیلم خود شکلات داغ را ساخت که در سینماهای ایران اکران گشت و یک سال بعد در قالب , سی دی به بازار آمد.

همان طور که اشارخ شد حامد کلاهداری بازیگر سینما و تلویزیون در تاریخ 12 دی ماه 1361 متولد شد. وی از سال 1373 فعالیت های هنری خودش را آغاز کرد و خیلی زود توانست فیلم های مختلفی را کارگردانی کند. وی 1387 فیلم شکلات داغ را ساخت و در سال ۱۳۸۹ نیز فیلم سینمایی دیگری تحت عنوان پایان‌نامه را ساخت که در آن حوادث انتخابات سال ۸۸ را به نمایش گذاشت. و بعد از آن فیلم سینمایی شاباش را ساخت و اکران کرد. کلاهداری برای شبکه نمایش خانگی چند فیلم کمدی ساخت که پر فروش و موفق بود. همچنین تله فیلم نجوا را برای تلویزیون کارگردانی کرد.

زندگی شخصی

حامد کلاهداری بازیگر سریال پس از باران در سال ۸۸ ازدواج کرد و درحال حاضر متاهل میباشد. او در سال ۱۳۸۷ نخستین فیلم خود شکلات داغ را ساخت که در سینماهای ایران اکران گشت و یک سال بعد در قالب , سی دی به بازار آمد. در سال ۱۳۸۹ نیز فیلم دیگری تحت عنوان پایان‌نامه را ساخت که در آن حوادث انتخابات , سال ۸۸ را به نمایش گذاشت.

در سال ۱۳۹۰ کلاهداری اولین فیلم طنز خود را با نام فرار از کمپ ساخت که در سینماها اکران نگشت و دی وی دی, آن در سال بعد به بازار رسید. بازیگران این فیلم عبارتند از: ارژنگ امیرفضلی، احمد پورمخبر و یوسف صیادی.

1

فیلم های حامد کلاهداری

شاخ گاو (۱۳۷۴) تعطیلات تابستانی (۱۳۷۴) پشت دیوار شب (۱۳۷۶) افسانه پوپک طلائی (۱۳۷۷) پس از باران (۱۳۷۹) پرونده‌های مجهول (۱۳۸۰ جمال شورجه) شبکه ۲

نویسنده

شکلات داغ (۱۳۸۸)

کارگردان

شکلات داغ (۱۳۸۸) پایان‌نامه (۱۳۸۹) شاباش (۱۳۹۱) فرار از کمپ (۱۳۹۰) فرار از کمپ ۲ (۱۳۹۱) فرار از کمپ ۳ (۱۳۹۲)​

جدیدترین ساخته وی شاباش (فیلم) می‌باشد.

فیلم شکلات داغ

شکلات داغ نام فیلمی ایرانی به کارگردانی حامد کلاهداری و تهیه‌کنندگی حامد کلاهداری و علیرضا سجادپور است که در سال ۱۳۸۸ ساخته شد. داستان این فیلم در یک کافی شاپ می‌گذرد که مشتریهایی همیشگی دارد و ورود یک زن جوان به این کافی شاپ ماجراهایی را می‌آفریند.

حامد کلاهداری در پس از باران

یکی از فیلم هایی که حامد کلاهداری در آن بازی کرد و باعث معروف شدن او شد سریال پس از باران بود که در سال , ۱۳۷۹ ساخته شد و جزء سریال های پربیننده تلویزیون بود .کلاهداری بیشتر از بازیگری در زمینه کارگردانی فعالیت دارد . بد نیست بدانید اولین بازی کلاهداری در ۱۳ سالگی بود که در فیلم شاخ گاو هرچند به صورت کوتاه ایفای نقش کرد.

عکس هایی از تغییر چهره حامد کلاهداری

1

1

1

نظرات
پربازدیدترین خبرها