۵ تور تابستانی خنک و ارزان خارجی: فرار از گرمای سوزان!

از روسیه تا ترکیه؛ با ارزان‌ترین تورهای تابستانه به مقصد خنک‌ترین شهرهای هر کشور در این مطلب آشنا می‌شوید.

شناسه خبر: ۴۰۹۵۳۰
5 تور تابستانی خنک و ارزان خارجی: فرار از گرمای سوزان!

راهنماتو- به دنبال راهی برای فرار از گرمای سوزان تابستان هستید؟ راهنماتو برای شما 5 تور خنک و ارزان خارج از ایران را پیشنهاد می‌کند که می‌توانید با قیمتی مناسب به آن‌ها سفر کنید و از تعطیلات خود در خنکای مطبوع کوه‌ها و سواحل لذت ببرید.

در این تورها چه چیزی در انتظار شماست؟

آب و هوای خنک و دلپذیر: به گزارش راهنماتو، با سفر به این کشورها می‌توانید از گرمای طاقت‌فرسای تابستان ایران دور شوید و در خنکای مطبوع کوه‌ها و سواحل لذت ببرید.

جاذبه‌های طبیعی و تاریخی: این کشورها دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌نظیری هستند که هر گردشگری را مجذوب خود می‌کنند.

فرهنگ غنی: با سفر به این کشورها می‌توانید با فرهنگ‌ها و آداب و رسوم جدید آشنا شوید و تجربه سفر خود را غنی‌تر کنید.

قیمت مناسب: تورهای این کشورها به نسبت سایر مقاصد گردشگری خارجی بسیار ارزان‌تر هستند و شما می‌توانید با قیمتی مناسب از آن‌ها لذت ببرید.

1. سفر به روسیه؛ سنت پترزبورگ

1

یکی از کشورهایی که در فصل تابستان برای گردش می‌توانیم انتخاب کنیم روسیه است؛ چرا؟ به این دلیل که روسیه در گرمترین روزهای مرداد ماه دمایی بین 20 الی 30 درجه سانتی گراد دارد. این در حالی است که اگر بخواهیم هوایی سردتر را تجربه کنیم بهتر است به سراغ سنت پترزبورگ برویم که دمای هوا در آن به 15 درجه هم می‌رسد. سنت پترزبورگ را اکثرا به کلیساها و بناهای تاریخی جذابش می‌شناسند. اما، قدم زدن کنار ساحل و لذت بردن از طبیعت متفاوت آن نیز می‌تواند تجربه‌ای خاص برای ما باشد. ضمنا در فصل تابستان، جشنواره‌های متفاوتی در روسیه برگزار می‌شوند که هرکدام جذابیت‌های خاص خود را دارند و دیدنشان حیرت‌زده‌تان می‌کند.

طبق بررسی‌ها، تورهای ارزان قیمت به روسیه از 23 میلیون تومان شروع شده و به 70 میلیون تومان می‌رسد. نکته جالب این است که در روسیه روزانه به 10 دلار پول نیاز پیدا خواهید کرد، نه بیشتر!

2. سفر به گرجستان؛ باتومی

1

گرجستان نیز یکی از کشورهای نزدیک به ایران است که آب و هوایی کوهستانی دارد. با این وجود، تفلیس به عنوان استان مرکزی گرجستان روزهای تابستانی با 30 الی 35 درجه سانتی‌گراد را تجربه می‌کند. اما، شهری مثل باتومی در ماه‌های مرداد تا شهریور دمای هوای 22 درجه را تجربه می‌کند. باتومی شهری ساحلی است که چشم‌اندازی از اقیانوس را برای ما به همراه دارد. درواقع باتومی در ساحل منطقه آجارای وجود دارد که یکی از زیباترین سواحل قفقاز به حساب می‌آید. به علاوه، یکی از جذاب‌ترین تفریح‌ها در سفر به باتومی، حضور در فستیوال موسیقی جاز دریای سیاه است که تجربه‌ای خاص را برای ما به همراه خواهد داشت.

طبق بررسی‌ها تورهای ارزان قیمت به باتومی از 15 میلیوت تومان شروع شده و به 30 میلیون تومان می‌رسند.

3. سفر به ارمنستان؛ ایجوان

1

ارمنستان با این وجود که کشوری کوهستانی است، اما در اوج تابستان، روزهای داغی را از سر می‌گذراند. در این میان هستند شهرها و روستاهایی که به شدت خنک و دل‌انگیز هستند و سفر به آن‌ها برای طبیعت‌گردان و علاقمندان به تاریخ تجربه‌ای متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، ایجوان، جرموک و دلیجان چنین مناطقی هستند. بعلاوه، سفر به ارتفاعات آژدهاک ارمنستان می‌تواند زیباترین و رویایی‌ترین روزهای زندگی شما در سفر را رقم بزند. این بلندی‌ها با دامنه‌های سرخ رنگ و چشم‌اندازی از دریاچه‌ای آبی و کارائیبی شما را مدهوش خود می‌کند.

طبق بررسی‌ها تورهای ارزان قیمت به ارمنستان از 7 میلیون تومان (با اتوبوس) تا 30 میلیون تومان است.

4. سفر به بلغارستان؛ بانسکو

1

سفر به بلغارستان یعنی یک سفر اروپایی ارزان؛ بلغارستان به عنوان ارزان‌ترین کشور عضو اتحادیه اروپا، فرصتی عالی برای سفر به اروپا با قیمتی مناسب است. سواحل زیبای دریای سیاه در بلغارستان، مکانی ایده‌آل برای آفتاب گرفتن، شنا و ورزش‌های آبی هستند . بعلاوه، بلغارستان دارای تاریخی غنی و فرهنگی منحصر به فرد است که در بناها، موزه‌ها و جشنواره‌های این کشور به وضوح قابل مشاهده است. اما اگر از آفتاب فراری هستید می‌توانید به ارتفاعات بانسکو بروید که در برخی از تورهای بلغارستان ارائه می‌شوند. اکثرا بانسکو را به پیست اسکی‌اش می‌شناسند؛ اما حالا که در فصل تابستان هستیم می‌توانیم از هوای نسبتا خنک و ورزش‌های متفاوت و منظره جذاب آن لذت ببریم.

طبق بررسی‌ها تورهای ارزان سفر به بلغارستان از 10 میلیون تومان شروع شده و به 30 میلیون تومان می‌رسد.

5. سفر به ترکیه؛ مارماریس

1

ممکن است بارها به استانبول، آلانیا و ازمیر ترکیه سفر کرده باشید؛ اما وقت آن رسیده که در دل تابستان شهر مارماریس را انتخاب کنید. از آن‌جایی که این شهر در ارتفاعات قرار گرفته، آب و هوایی معرکه دارد. بعلاوه، اطراف آن می‌توانیم دریای مدیترانه را ببینیم که آبی دریایش چشممان را نوازش می‌کند. از جمله جاذبه‌های طبیعی مارماریس آبشار تورگوت و جزیره سدیر و جاذبه تاریخی آن قلعه مارماریس است.

طبق بررسی‌ها تورهای ارزان قیمت سفر به مارماریس ترکیه از 20 میلیون تومان شروع شده و به 40 میلیون تومان می‌رسد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها