اگر سریال «در انتهای شب» رو دوست داشتی؛ این سریال‌ها رو از دست نده!

اگر به دنبال سریال‌هایی شبیه به سریال در انتهای شب هستید که پیچیدگی روابط زناشویی را نشان می‌دهند با این مطلب همراه شوید.

شناسه خبر: ۴۰۹۸۴۸
اگر سریال «در انتهای شب» رو دوست داشتی؛ این سریال‌ها رو از دست نده!

راهنماتو- اگر از طرفداران سریال "در انتهای شب" هستید و به دنبال سریال‌هایی با حال و هوای مشابه یا روایت‌هایی در مورد عشق، درام و روابط انسانی هستید، پیشنهادهای زیر برای شما جذاب خواهند بود٬ البته باید در نظر بگیریم که سریال «در انتهای شب» یکی از متفاوت‌ترین سریال‌های ایرانی بود که نه تنها نمونه آن در سینمای خانواده ایران نبود٬ بلکه سبک خاص آن در سطح سریال‌های خارجی هم متفاوت و جذاب بود. با این تفاسیر راهنماتو در ادامه سریال‌هایی با حال‌و هوای «در انتهای شب» را معرفی می‌کند.

1

سریال‌هایی با حال و هوای مشابه "در انتهای شب "

  • مانکن: به گزارش راهنماتو٬ این سریال با موضوع مد و فشن، داستان زندگی چند جوان را روایت می‌کند که درگیر روابط پیچیده و عاشقانه می‌شوند. "مانکن" با بازیگران جوان و موسیقی متن جذابش، طرفداران زیادی پیدا کرده بود. دلیل اصلی شباهت روایی این سریال با «در انتهای شب» پیچیدگی روابط عاشقانه به نظر می‌رسد اما از نظر کارگردانی و جذابیت‌های روایی به هیچ عنوان هم‌پایه «در انتهای شب» نیست.
  • دل : این سریال با موضوع عشق، خیانت و انتقام، داستان زندگی چند خانواده را روایت می‌کند. "دل" با بازیگران مطرح و روایت دراماتیکش، می‌تواند برای دوستداران سریال‌های عاشقانه و اجتماعی جذاب باشد. اما٬ سریال دل سریالی بود که به موقع تمام نشد و حفره‌های فراوانی در کارگردانی داشت که نمونه‌ای از آن کش دادن بیهوده داستان و انتخاب نکردن بازیگران مناسب (باتوجه به مساله سن) برای نقش‌های متفاوت بود. این سریال به این دلیل که جزو آخرین فعالیت‌های هنری سعید راد است٬ این روزها مورد بررسی قرار گرفته است.

1

سریال‌های خارجی مشابه :

  • :Normal People این سریال بریتانیایی، داستان عاشقانه و پیچیده دو نوجوان را روایت می‌کند که از دبیرستان تا دانشگاه با هم همراه هستند. "Normal People" با بازی‌های درخشان و روایت واقع‌گرایانه‌اش، می‌تواند برای دوستداران سریال‌های عاشقانه جذاب باشد.
  • :This Is Us این سریال آمریکایی، داستان زندگی چند خانواده را روایت می‌کند و به موضوعاتی مانند عشق، خانواده، و از دست دادن می‌پردازد. "This Is Us" با بازیگران توانمند و روایت احساسی‌اش، می‌تواند برای دوستداران سریال‌های خانوادگی جذاب باشد.
  • Virgin River : این سریال عاشقانه و درام، داستان زنی است که به یک شهر کوچک نقل مکان می‌کند و با مردی مرموز آشنا می‌شود. "Virgin River" با فضای آرام و دلنشینش، می‌تواند برای دوستداران سریال‌های عاشقانه و درام جذاب باشد.
  • Love after Divorce : این سریال عاشقانه سریالی چینی است که داستان فردی را نشان می‌دهد که حافظه‌اش را از دست داده. خانواده برای او تدارک ازدواج می‌بینند اما انگار هیچ چیز بین این زن و شوهر قرار نیست خوب پیش برود. این سریال با فضای متفاوت و داستان گیرایش می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.
  • :Uncoupled این سریال که در سال ۲۰۲۲ کلید خورده است سریالی متفاوت و امریکایی است که زندگی مایکل را نشان می‌دهد. او پس از ۱۷ سال زندگی حالا تنها مانده و جفت خود را بنا به دلایلی از دست داده است. حالا او باید به زندگی جدیدش خو گرفته و زندگی نویی برای خود بسازد.
  • splitting up togther : این سریال خانوادگی نیز که از سال ۲۰۱۸ کلید خورد در مورد زن و شوهری است که از یکدیگر جدا می‌شوند اما پس از ازدواج آتش عشقی درونشان شعله‌ور می‌شود که حتی خودشان هم باور نمی‌کنند.

نکته : این لیست تنها شامل بخشی از سریال‌هایی است که ممکن است برای طرفداران "در انتهای شب" جذاب باشد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی خود و ژانرهای مورد علاقه‌تان، سریال‌های دیگری را نیز کشف کنید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها