گلکسی S۲۴ Fe؛ پرچمدار ارزان قیمت سامسونگ چه مشخصاتی دارد

محصولات سری S شرکت سامسونگ همیشه از قیمت بالاتر و کیفیت بیشتری نسبت به سایر محصولات این شرکت برخوردار بوده‌اند که در این مطلب بهS۲۴ Fe می‌پردازیم.

شناسه خبر: ۴۱۰۹۶۸
گلکسی S24 Fe؛ پرچمدار ارزان قیمت سامسونگ چه مشخصاتی دارد

راهنماتو- شایعه‌ها درحالی درباره‌ی پرچم‌دار اقتصادی جدید بالا که گرفته که شرکت سامسونگ هنوز اطلاعاتی از ویژگی‌های گوشی جدید S24 Fe منتشر نکرده است. با این وجود، براساس اخبار و عکس‌هایی که توسط رسانه‌ها منتشر شده، می‌توانیم تا حدی اطلاعات به دست بیاوریم که در این مطلب آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم؛ پس اگر به خرید این گوشی کاربردی با قیمت مناسب علاقه دارید، این مطلب راهنماتو را از دست ندهید!

به گزارش راهنماتو، طی دیروز و امروز صحبت‌های زیادی پیرامون شایعه یا واقعی بودن اخبار مربوط به پرچمدار اقتصادی جدید سامسونگ مطرح شده بود اما امروز این شرکت با قرار دادن عکس‌هایی از این گوشی جدید، به حرف و حدیث‌ها پایان داد؛ هرچند که هنوز اخبار مربوط به آن را رسما تایید نکرده است.

1

ویژگی‌های گوشی S24 Fe

قرار است تا گوشی تلفن همراه S24 Fe با پردازنده اگزینوس 2400 به بازار عرضه شود و با رابط کاربری One UI 6.1.1 در اختیار عموم قرار بگیرد.

قرار شده تا این نیمه‌پرچمدار جدید از گلکسی AI suite پشتیبانی کند که یک خبر فوق‌العاده برای دوستداران این سری است و شامل ترجمه‌ی هم‌زمان، تبدیل طرح‌ها به عکس، سرچ و ویرایش هوشمند می‌شود.

صفحه‌ نمایش و دوربین‌های هیجان‌انگیز

1

آنچه از طرح‌های منتشر شده به نظر می‌رسد، S24 Fe مثل سری قبل یک قاب آلومینیومی خواهد داشت و از صفحه‌نمایش OLED در ابعاد 6.7 اینچی 120 هرتز بهره می‌برد که قابلیت روشنایی آن تا 1900 نیت، افزایش می‌یابد. با این اوصاف، مثل گذشته شرکت سامسونگ کیفیت صفحه نمایش سری Fe را همپای سری S نگه داشته، هرچند که طبق معمول از خمیدگیِ جذاب و پرهزینه‌ی صفحه نمایش سری S در نسخه‌ی اقتصادی خبری نیست

با این حال، S24 Fe از گوریلا گلس ویکتوس+ استفاده می‌کند که از تست سقوط آزاد از ارتفاع دو متری هم سربلند بیرون آمده.

از دیگر موارد در این افشاگری باید به دوربین‌های این گوشی اشاره کنیم که مانند سری‌های قبل از سه‌ دوربین در پشت و یکی در جلو به‌عنوان سلفی تشکیل شده‌ است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال ۳ برابری) هرچند که تفاوتی با نسخه‌ی قبلی خود ندارند اما به‌نظر می‌رسد با پردازنده‌ی جدید، نتیجه‌‌ای متفاوت‌ و باکیفیت‌تر را به دست بدهند.

باتری و دیگر موارد فاش شده

1

گفته شده که باتری گوشی اس 24 اف ای 4,565 میلی آمپر ظرفیت دارد و تا 78 ساعت با پخش موسیقی و 29 ساعت با پخش ویدیو دوام می‌آورد. درضمن، این گوشی مانند موارد قبلی ضد آب است.

درمورد رنگ‌های قابل ارائه برای S23 Fe، صحبت از آبی، سفید/نقره‌ای، سبز، زرد و گرافیتی به همراه دو رنگ منحصر‌به‌فرد دیگر شامل مسی (Sandstone Orange) و بنفش (Cobalt Violet) است.

سری S سامسونگ و پرچم‌دار اقتصادی

محصولات سری S شرکت سامسونگ همیشه از قیمت بالاتر و کیفیت بیشتری نسبت به سایر محصولات این شرکت برخوردار بوده‌اند و از آنجا که به دلیل قیمت بالا، خرید آن‌ها برای همه‌ی اقشار جامعه ممکن نیست، سامسونگ از چند سال پیش اقدام به تولید محصولی تحت عنوان "پرچمدار اقتصادی کرده‌" است تا بتواند خریداران خود را راضی نگه دارد. اما چطور؟

طی چند سال اخیر، مدتی که از زمان رونمایی پرچمداران اصلی می‌گذرد، این شرکت با جمع‌آوری نظرات علاقمندان و کاربران، نسخه‌ای جدید از نسخه‌ی اولیه را روانه‌ی بازار می‌کند که شباهت‌های زیادی به آن دارد اما بسیار ارزان‌تر از آن‌ است.

به‌طور خلاصه می‌توان گفت که در ظاهر این پرچمدار اقتصادی سامسونگ گزینه جذابی برای خرید به‌نظر می‌رسد اما باید دید این شرکت چه قیمتی را برای آن تعیین خواهد کرد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها