پیشنهاد می‌کنیم

(ویدئو) تمساح از حمله به این پرنده وحشت دارد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: تمساح‌ها جرئت حمله به لک‌لک گردن‌کلفت را ندارند.

زیباترین روستاهای اصفهان برای یک سفر دل انگیز بهاری

راهنماتو- بیایید امسال بهار سری به چهاردهمین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه؛ یعنی اصفهان بزنیم! شهری که همه آن را به مسجدها، پل‌ها و آثار معماری اسلامی‌اش می‌شناسند. شهری که سراسر زیبایی است و رنگ. در واقع وقتی قصد سفر به اصفهان را داریم، می‌دانیم که ابتدا قرار است کنار زاینده رود بنشینیم یا از روی سی و سه پل خروش این رود را تماشا کنیم. شاید هم به هوای سوغاتی‌ها، صنایع دستی و فرهنگ و هنر این استان جذاب، به آن سمت رفته باشیم. اما، اگر از تاریخ فاصله بگیریم و بخواهیم کمی در آغوش طبیعت باشیم چه؟ اطراف اصفهان پر است از روستاهایی که با طبیعت زیبایشان منتظر شما هستند. از رودخانه و کوه گرفته تا فضایی سرسبز که در فصل بهار دوباره از خواب بیدار شده‌اند و طراوت خاصی دارند، در این روستاها پیدا می‌شود. با راهنماتو همراه بمانید تا زیباترین روستاهای اصفهان برای یک سفر دل‌انگیز بهاری را بشناسید.

این بازیگر زن مشهور خواهرزاده «اخوان ثالث» است؛ پرستو گلستانی در 53 سالگی

فرادید نوشت: پرستو گلستانی که از سال 65 وارد عرصه بازیگر شد و خیلی زود هم به شهرت رسید، در حال حاضر 53 ساله است. او خواهرزاده مهدی اخوان ثالث از بزرگان شعر و ادب فارسی ست.

طرز تهیه بستنی میوه‌ای در منزل با روشی آسان

فرارو نوشت: بستنی میوه‌ای یکی از انواع خوشمزه بستنی‌ها است که از ترکیب میوه‌های تازه تهیه می‌شود و شما می‌توانید این مدل بستنی را به سادگی در منزل تهیه کنید. 

(ویدئو) گرانترین کابل جهان با 1.5 میلیون دلار قیمت برای فقط چند متر!

راهنماتو- شاید برای شما جالب باشد بدانید که گرانترین کابل جهان کدام است و چرا؟

یک مسابقه عجیب و غریب در کره‌ جنوبی

فرارو نوشت: بیش از ۴۰۰۰ نفر برای شرکت در این رقابت، ثبت‌نام کردند. ۱۱۷ شرکت‌کننده انتخاب‌شده از یک کودک کلاس دوم تا افراد بالای ۶۰ سال را شامل می‌شدند. برای بسیاری از شرکت‌کنندگان، این رقابت راهی برای رهایی از استرس و فرسودگی شغلی در کشوری با استرس‌های تحصیلی بالا و فشار شدید برای موفقیت بود. 

(ویدئو) صبح بخیر به سبک دیوید بکام با حضور مرغ و خروس‌هایش

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ویدئویی جالب از صبح بخیر گفتن دیوید بکام به طرفدارانش در مزرعه شخصی‌اش را مشاهده می‌کنید.

کرم ضدآفتاب رنگی و ضدآفتاب ساده چه فرقی با هم دارند؟ کدام بهتر است؟

راهنماتو- «کرم پودر می‌زنم دیگه لازم نیست ضدآفتابم بزنم که!» استفاده از ضدآفتاب یکی از مهمترین و حیاتی‌ترین کارهایی است که شما می‌توانید برای پوستتان انجام بدهید! حتی در روزهای غیرآفتابی، حتی در روزهای برفی، حتی در زمانی که فکر می‌کنید آفتابی وجود نداره تا اشعه‌های آن تاثیری روی پوست شما بگذارد و حتی در منزل هم باید روتین پوستی مناسبتان را اجرا کنید و در راس همه‌ی آنها استفاده از ضدآفتاب قرار دارد!

شوربای ماست، یک شام خوشمزه و مقوی برای زمانی که نمی‌دانید چی بپزید

فرارو نوشت: شوربای ماست یا قاتیق شورباسی یکی از غذاهای سنتی و اصیل ایرانی است که از ترکیب ماست با دوغ، پیازداغ و گردو تهیه می‌شود و بسیار مقوی و خوشمزه است. 

متولدین هر ماه تو چه سنی ازدواج میکنن؟

نمناک نوشت: بسیاری از جوانان علاقه دارند از زمان ازدواجشان خبر داشته باشند، طالع بینی های سرگرم کننده جالبی راجب این موضوع وجود دارد که میتوانید آن هارا مطالعه کنید.

در انتخاب یک همسر خوب چه ملاک‌هایی را باید در نظر بگیریم؟ این معیارها را هرگز در نظر نگیرید

راهنماتو- هنگام قرار ملاقات با فردی جدید، ممکن است فهرستی از خصوصیات را در نظر داشته باشید که دلتان بخواهد فرد مقابل صاحب آن‌ها باشد. مانند "من را بخنداند"، "پایه خوشگذرانی هایم باشد" یا "رابطه خوبی با دوستانم داشته باشد". مطمئناً این‌ها ارزش در نظر گرفتن را دارند، اما وقتی شروع می‌کنید به این شخص به عنوان شریک زندگی خود فکر کنید، ویژگی‌های "عمیق" دیگری وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

مواد مخدر زامبی؛ سر و کله زامبی از کجا پیدا شده است؟

فرارو نوشت: یکی از عمده نگرانی‌هایی که از سوی کارشناسان سازمان بهداشت جهانی و سازمان‌های مبارزه با مواد مخدر در جهان وجود دارد، مسئله ترکیب فنتالین و زایلازین است. فنتانیل (که خود ماده‌ای افیونی قدرتمند و عامل دو سوم از ۱۱۰ هزار مرگ ناشی از مصارف بیش از حد یا اُوردوز در سال ۲۰۲۲ است)، در صورت ترکیب با زایلازین می‌تواند مهلک‌تر عمل کند. درواقع ترکیب دو داروی مخدر مهلک بدون هیچ رحم و شفقتی قربانی‌های خود را به کام مرگ می‌کشاند. 

(ویدئو) اولین فیلم از مراسم ازدواج شیدا خلیق با کیوان ساکت‌اف؛ حضور پررنگ سلبریتی‌ها

خبرآنلاین نوشت: کیوان ساکت‌ اف و شیدا خلیق بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر با هم ازدواج کردند. این زوج هنری در رئالیتی شو شب های مافیا؛ زودیاک حضور داشتند. حضور پررنگ سلبریتی‌ها مورد توجه کاربران قرار گرفت.

ارزان ترین یخچال ساید بای ساید چند؟

راهنماتو- ترجمه یخچال ساید بای ساید (side by side) در زبان فارسی یخچال پهلو به پهلو است. این یخچال‌ها از دو بخش یخچال و فریزر تشکیل می‌شوید که درهایشان جفت یکدیگر است. عموما این یخچال‌ها دارای آبسردکن و مخزن یخ‌ساز در بخش فریزر خود هستند. فضای داخلی آن‌ها نیز طبقه‌بندی شده و کشو دار هستند تا بتوانیم به راحتی مواد غذایی خود را داخل آن بچینیم. نکته این است که اکثر این یخچال‌ها بدون برفک بوده و تمیز کردن آن بسیار راحت است. حال بسته به برند یخچال ساید بای ساید، قیمت آن و جزئیات آن متفاوت خواهد بود که راهنماتو در این مطلب سعی دارد ارزان‌ترین نوع یخچال ساید بای ساید را به شما معرفی کند.

جزئیات تغییر در کارت ملی مردم اعلام شد

اطلاعات آنلاین نوشت: مهلت اعتبار آن دسته از کارت ملی افرادی که منقضی شده به صورت اتوماتیک تمدید شده و برای صدور کارت جدید به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخاب نوشت: قیمت گوشت قرمز، امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد. 

قیمت گوشت مرغ، امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخاب نوشت: قیمت گوشت مرغ، امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل ران مرغ، مرغ زنده، مرغ بدون استخوان، فیله مرغ، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست و مرغ سبز اعلام شد. 

هزینه تولید اولین فیلم ایرانی چقدر بود؟ + تصویر و جزئیات

اطلاعات آنلاین نوشت: 90 سال پیش نمایش یک فیلم ایرانی باعث شد هزینه تولید اولین فیلم‌های ایرانی منتشر شود.

(ویدئو) خوشمزه ترین کتلت گیاهی رو به همین سادگی درست کن

راهنماتو- اگه عاشق کتلت گیاهی هستید و به هر دلیلی نمی خواهید از گوشت استفاده کنید حتما این کتلت رو امتحان کنید.

(ویدئو) حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان

خبرآنلاین نوشت: ویدیویی از حمله کلاغ‌ها به شاهینی که دوستشان را شکار کرده است منتشر شده است. کلاغ ها گاهی اوقات به پرندگان دیگر رحم نمی کنند.