این سوپ رو هیچ کجا نخوردی! ترکیب سیر و سیب زمینی کبابی!

اگر شما هم دوست دارید یک طعم متفاوت را تجربه کنید و لذت یک سوپ فوق‌العاده را که قبلا در هیچ کجای دیگر امتحان نکرده‌اید بچشید، همین حالا آستین‌ها را بالا بزنید!

شناسه خبر: ۳۹۶۸۵۱
این سوپ رو هیچ کجا نخوردی! ترکیب سیر و سیب زمینی کبابی!

راهنماتو- «تو هوای سرد چی می‌چسبه؟! سوپ!»

شاید به نظر خیلی از افراد سوپ غذا نباشد، اشکالی هم ندارد، اما در این که سوپ حال خوب به آدم می‌دهد شکی نیست! سوپ گرم و لطیف، در هوای سرد و برفی این روزها که زمستان غافلگیرمان کرده است بسیار انتخاب خوبی است! مخصوصا اگر سوپ مذکور خیلی راحت و سریع، با کمترین مواد لازم تهیه بشود اما بهترین طعم را داشته باشد!

به گزارش راهنماتو، اگر شما هم دوست دارید یک طعم متفاوت را تجربه کنید و لذت یک سوپ فوق‌العاده را که قبلا در هیچ کجای دیگر امتحان نکرده‌اید بچشید، همین حالا آستین‌ها را بالا بزنید و به آماده کردن آن بپردازید. و اگر هم یک گیاهخوار هستید و به دنبال دستور جدیدی می‌گردید این دقیقا باب دل شما خواهد بود! مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد!

مواد لازم:

ماده غذایی مقدار
سیب زمینی متوسط

3 عدد

هویج

2 عدد

سیر درسته

3 بوته

شیر

یک پیمانه

پیاز بنفش

1 عدد

آب مرغ یا گوشت یا استاک سبزیجات

3 پیمانه

روغن زیتون

2 قاشق غذاخوری

آب لیموی تازه

یک عدد

نمک، فلفل سیاه و ادویه دلخواه

به میزان لازم

پولبیبر یا فلفل چیلی

به مقدار دلخواه

طرز تهیه:

این سوپ آلمانی طعم جادویی و خارق العاده‌ای دارد. پس خودتان را برای یک مزه‌ی بی نظیر آماده کنید.

در ابتدا سیب زمینی‌ها را بشویید و پوست بگیرید و به تکه‌های کوچک برش بزنید.

هویج‌ها را هم به همین شیوه بشویید و پوست گرفته و حلقه‌های درشت ببرید.

پیاز را هم بعد از شستشو و پوست گیری 4 قاچ کنید.

سیرها را فقط بشویید، سر آنها را با چاقو برش بزنید.

9

تمام مواد را داخل ظرفی که قابلیت استفاده در فر دارد قرار بدهید و روی آنها روغن زیتون بریزید. نمک و فلفل سیاه را هم به اندازه‌ی دلخواه استفاده کرده و روی ظرف را فویل بکشید و در فر 200 درجه سانتیگراد که از قبل هم گرم شده است به مدت 20 دقیقه قرار بدهید. بعد از طی این مدت فویل را بردارید و دوباره به مدت 10 تا 20 دقیقه ظرف را در فر بگذارید. سبزیجات شما باید پخته شده و رنگ طلایی پیدا کنند.

9

تمام مواد را داخل مخلوط کن بریزید. سیرها را با یک فشار از داخل پوسته آن جدا کنید و به مخلوط کن اضافه کرده و شیر و آب مرغ یا گوشت را هم داخل آن بریزید و مواد را میکس کنید تا یک پوره نرم و لطیف به دست بیاید.

سوپ شما در این مرحله حاضر است. در ظرف مورد نظر آن را بریزید و روی آن آب لیموی تازه بچکانید. برای طعم دهی بیشتر و جذابتر شدن این سوپ مقداری فلفل چیلی را به کمی روغن زیتون میکس کنید و روی آن بریزید. می‌توانید از پولبیبر هم استفاده کنید.

برای لذت بردن از یک دورهمی عصرانه در روز سرد این سوپ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها