سریعترین پاستای عمرت رو اینطوری بپز! کمتر از یه ربع!

تصور کنید گرسنه هستید، از بیرون آمده‌اید و در یخچال هم غذای آماده‌ای نیست! درست کردن یک لقمه نان و پنیر خودش ده دقیقه زمان می‌برد ولی این پاستا کمتر!

شناسه خبر: ۳۹۷۳۹۵
سریعترین پاستای عمرت رو اینطوری بپز! کمتر از یه ربع!

راهنماتو- «پاستا باشه، سریعم درست بشه، دیگه چی می‌خوای؟!»

یکی از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای دنیا پاستاست. در تنوع و گستردگی طعم آن هرچه بگوییم کم است. هر روز هم بر این تعداد مزه‌ها افزوده می‌‍شود! مورد علاقه پیر و جوان، کودک و بزرگ قرار دارد و نمی‌توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد.

به گزارش راهنماتو، تصور کنید گرسنه هستید، از بیرون آمده‌اید و در یخچال هم غذای آماده‌ای نیست! درست کردن یک لقمه نان و پنیر خودش ده دقیقه زمان می‌برد، تا نان را داخل تستر گرم کنید و پنیر و گردو از یخچال دربیاورید و یک چای دم کنید همین میزان زمان که گفته شد لازم است! حالا شما به جای این کار سریعترین پاستای عمرتان را بپزید! تازه از طعم آن هم نهایت لذت را ببرید!

مواد لازم:

ماده غذایی مقدار
پاستا به هر شکل و فرم!

به میزان دلخواه

شیر

نصف لیوان

کره

25 گرم

سیر رنده شده

2 حبه

رب گوجه فرنگی

یک قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه

به میزان دلخواه

پنیر پارمسان

به میزان دلخواه

جوز هندی

مقدار کمی

پنیر موزارلا

در صورت تمایل

طرز تهیه:

قابلمه را پر از آب کنید و روی گاز قرار بدهید. مقداری نمک داخل آن ریخته و اجازه بدهید آب به جوش بیاید. وقتی آب جوشید پاستا را داخل آن بریزید و 10 دقیقه صبر کنید تا نرم شوند. در این فاصله در یک تابه کره را ذوب کنید و سیرهای له یا رنده شده را کمی در آن تفت بدهید. حواستان به حرارت گاز باشد که سیرها نسوزند. رب گوجه فرنگی را داخل سیر تفت بدهید تا هم رنگ آن باز شود و هم بوی خامی‌اش گرفته شود. نمک، فلفل سیاه و جوز هندی را هم اضافه کنید تا عطر دل انگیز سس این پاستا همه جا را بردارد! می‌دانم که در این لحظه دوست دارید هرچه سریعتر پاستا را میل کنید اما صبر داشته باشید. شیر را هم اضافه کنید و بگذارید که سس یک جوش بزند. پنیر پارمسان را هم داخل آن بریزید و کمی هم بزنید. حالا وقت اضافه کردن پاستای آبکش شده است. آن را داخل سس بریزید و خوب مخلوط کنید تا تمام زوایای پاستا با سس آغشته شود. در نهایت مقداری پنیر موزارلا (در صورت دلخواه) داخل آن بریزید تا برگ برنده ی این غذا هم رو شود! طعم، عطر و نمای این پاستا فوق العاده است و مطمئن باشید همیشه هنگام گرسنگی که وقت کمی هم دارید سریع به یادش خواهید افتاد. نوش جان بفرمایید و لذتش را ببرید!

نظرات
پربازدیدترین خبرها