با بیسکوییت مادر این نوشیدنی رو درست کن! دیگه دور قهوه و چای خط می‌کشی!

نوشیدنی‌های داغ فقط در قهوه و چای و دمنوش‌ها خلاصه نمی‌شود. اگر همیشه تا دلت هوس یک نوشیدنی می‌کند به سراغ اینها می‌روی در حق خودت ظلم بزرگی کرده‌ای!

شناسه خبر: ۳۹۹۸۶۸
با بیسکوییت مادر این نوشیدنی رو درست کن! دیگه دور قهوه و چای خط می‌کشی!

راهنماتو- «خوشمزه‌س! باورت نمی‌شه چقدر!»

نوشیدنی‌های داغ فقط در قهوه و چای و دمنوش‌ها خلاصه نمی‌شود. اگر همیشه تا دلت هوس یک نوشیدنی می‌کند به سراغ اینها می‌روی در حق خودت ظلم بزرگی کرده‌ای! بهتر است گاهی از تکراری‌ها دست بکشی و ببینی دنیای طعم‌ها چقدر تنوع دارد.

به گزارش راهنماتو، ما برای شما این نوشیدنی بیسکوییتی بی نهایت خوشمزه را آورده که با خوردن آن هم به یاد بچگی‌هایتان خواهید افتاد و هم به سادگی یک طعم جدید را تجربه می‌کنید.

مواد لازم:

ماده غذایی مقدار
بیسکوییت مادر

یک بسته

پودر کاکائو

نصف قاشق چایخوری

شیر

یک لیوان

خامه صبحانه

2 قاشق غذاخوری

سس کارامل یا شکر

بنا به میل شما

طرز تهیه:

شیر را به همراه پودر کاکائو داخل شیرجوش بریزید و کمی هم بزنید تا با هم مخلوط شوند. 2-3 قاشق غذاخوری خامه صبحانه دارید که البته اگر می‌خواهید رژیمی برخورد کنید این قسمت قابل حذف است. یک بسته بیسکوییت مادر را هم خرد کنید و در شیرجوش بریزید. مرتب هم بزنید تا با گرم شدن شیر بیسکوییت‌ها در آن به خوبی حل بشوند. حرارت گاز را بالا نبرید و صبور باشید. وقت چندانی از شما نخواهد گرفت پس با آرامش شاهد شکل گیری یک نوشیدنی جذاب باشید که عطر آن فضای منزلتان را پر خواهد کرد!

برای اینکه طعم شیرین این نوشیدنی بیشتر بشود دو راه دارید. یا از شکر سفید و قهوه‌ای استفاده کنید و یا اگر سس کارامل در اختیار دارید آن را داخل ظرف بریزید و خوب هم بزنید.

اگر از همزن دستی یا گوشتگوب برقی استفاده کنید بافت این نوشیدنی غلیظ شما کاملا یکدست خواهد شد.

از عطر و طعم آن نگویم! که هرچه بگویم کم است! بعد از اینکه مخلوط شما به جوش و خروش افتاد در لیوان مخصوصتان سرو کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. مطمئن باشید به یکی از همیشگی‌هایتان تبدیل خواهد شد. نوش جان

نظرات
پربازدیدترین خبرها