پیام تبلیغاتی جدید سامسونگ به کاربران آیفون!

سامسونگ یک پیام تبلیغاتی منتشر کرده و در این پیام تلویحا افراد را دعوت کرده گوشی های آیفون را رها کرده و گوشی های سامسونگ خریداری کنند.

شناسه خبر: ۳۴۶۰۵۸
پیام تبلیغاتی جدید سامسونگ به کاربران آیفون!

راهنماتو -شرکت سامسونگ معتقد است که افراد زیادی در مرز بین انتخاب و خرید گوشی های سامسونگ و اپل قرار دارند. بنابراین محور تبلیغات جدید خود را روی همین موضوع گذاشته است.

به گزارش راهنماتو، سامسونگ تبلیغ جدیدی ساخته که سعی دارد توجه ایفونی های فعلی و سایق را به سمت خود جلب کند. تبلیغی که نشان می‌دهد یک مرد واقعا روی یک حصار نشسته است، زیرا این به معنای واقعی کلمه واقعی‌ترین شوخی است که هر کسی می‌تواند با آن بیاورد.

بنابراین، سامسونگ به افرادی که در حصار هستند، چه به معنای واقعی کلمه یا نه، می گوید: "گلکسی در انتظار شماست". زمان آن رسیده است که از حصار خارج شوید، و به محض خرید گلکسی Z Flip4 سامسونگ ، توجه همگان را به خود جلب می کنید.

گوشی سامسونگ

البته این تبلیغ ایراداتی هم دارد، برای مثال، کمتر کسی در تلفظ نام گوشی، به طور کامل نام ان را تلفظ کرده و می گوید «Galaxy Z Flip4». این نام طولانی را فقط می توان در تبلیغات سامسونگ دید و شنید.

به هر حال، نکته این است که برخی از دستگاه های سامسونگ، مانند Flip4، تا می شوند. و هیچ گوشی اپل تاکنون به چنین قابلیتی دست نیافته است و البته هیچ برندی تا کنون کاربران برند دیگر را مستقیما در تبلیغات خود خطاب قرار نداده و به سمت خود نکشانده است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها