(تصاویر) با این مبل هوشمند وارد مسابقات فرمول یک شوید!

برای علاقه مندان به مسابقات فرمول یک، استفاده از یک صندلی شبیه ساز، می تواند ایده ای جالب باشد.

شناسه خبر: ۳۴۵۸۵۵
(تصاویر) با این مبل هوشمند وارد مسابقات فرمول یک شوید!

راهنماتو- اگر به شرکت در مسابقات فرمول یک علاقه مندید اما امکانات و شرایط حضور در این مسابقات را ندارید، مبلمان شبیه ساز و هوشمند موسوم به Prodrive Racing Simulator می تواند به شما کمک کند.

به گزارش راهنماتو، مدت ها است که سیستم های شبیه ساز رانندگی وارد بازار شده اند و طرفداران متعددی نیز دارند، اکنون یک طرح مفهومی از یک شبیه ساز رانندگی فرمول یک برای استفاده در خانه، معرفی شده که در نوع خود بسیار خاص است.

خودرو هوشمند

شاید هیچ چیز نتواند به اندازه تجربه شبیه سازی مسابقات فرمول یک برای افراد علاقه مند به اتوموبیلرانی جذاب باشد. سیستم شبیه ساز اتوموبیلرانی Prodrive Racing Simulator ، یک ایده فوق العاده برای کاربران است.

فرمان خودرو هوشمند

این مجموعه هوشمند، دارای یک مونوکوک کربنی است که صندلی راننده را در خود جای داده است. علاوه بر این، به نظر می رسد که صفحه نمایش، فرمان و جعبه پدال این شبیه ساز، زیر یک سایبان چشمگیر، شناور است.

شبیه ساز خودرو

کل شبیه ساز یک روکش مشکی براق لاکی ظریف را نیز در بر می گیرد. کل چیدمان این مبلمان آنقدر زیبا است که به بازیکنان این احساس را می دهد که داخل یک کابین ماشین مسابقه واقعی نشسته اند.

سیستم هوشمند

ترکیب طراحی های سنتی و مدرن با هم، باعث شده است این مبلمان هوشمند از دید هر مخاطبی فوق العاده زیبا به نظر برسد. این مبلمان با قیمت حدودی 43600 دلار به فروش می رسد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها