(تصاویر) جوراب هوشمندی که جان نوزادان را نجات می دهد

جوراب هوشمند، یکی از جدیدترین گجت های سنجش سلامت نوزادان محسوب می شود که استفاده از آن نیز بسیار ساده است.

شناسه خبر: ۳۴۵۸۸۰
(تصاویر) جوراب هوشمندی که جان نوزادان را نجات می دهد

راهنماتو، این روزها، سیستم های مانیتورینگ زیادی وارد بازار شده اند که برای نوزادان و کودکان استفاده می شوند و جوراب هوشمند نیز یکی از جدیدترین ابزارهای مانیتورینگ کودک است.

به گزارش راهنماتو، جوراب های هوشمند eufy را می توان از برترین محصولات جدید در بازار گجت های هوشمند دانست. این جوراب ها قادرند چندین مولفه مرتبط با سلامتی را مورد سنجش قرار دهند.

گجت سلامتی نوزاد

جوراب های هوشمند eufy داده های خواب کودک را به شکل مداوم رصد می کنند، بنابراین والدین، دائم به جزئیاتی مانند ضربان قلب، وضعیت خواب، و حرکات کودک خود آگاه خواهند بود و نیازی نیست مدام در اتاق کودک خود حضور داشته باشند.

رصد سلامت

افزون بر این، والدین می توانند با نصب برنامه ردیابی سلامت کودکان خود در گوشی هوشمندشان، جزئیات دقیق تری از وضعیت سلامت نوزاد داشته باشند.

ردیابی خواب کودک

این محصول جالب، همراه با صفحه نمایش لمسی 5 اینچی با وضوح K2، امکان سنجش زمان خواب، دمای اتاق و تشخیص صدا را برای شما فراهم می کند تا بدانید که آیا کودک شما خوب می خوابد یا خیر. همچنین اگر یکی از گزینه های S340 یا S360 را انتخاب کنید، می توانید به گزارش های روزانه دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، دوربین این محصول با وضوح بالا دارای زاویه حرکت 330 درجه، شیب 110 درجه و زوم 4 X است.

مانیتورینگ نوزاد

در نهایت، این محصول دارای امکانات دوربین دید در شب و مادون قرمز است و والدین می توانند کودکان را با وضوح کامل در طول شب رصد کنند. قیمت این محصول حدود 330 دلار است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها