ارزان ترین یخچال فریزرهای ساید بای ساید ایرانی

نگاهی به یخچالهای موجود در بازار نشان می دهد که خرید یخچال ساید بای ساید ایرانی چندان ساده نیست و گاهی می تواند تبدیل به فرایندی بسیار دشوار شود.

شناسه خبر: ۳۴۶۱۹۹
ارزان ترین یخچال فریزرهای ساید بای ساید ایرانی

راهنماتو- با توجه به تنوع زیادی که در تولید یخچال‌ها وجود دارد، انتخاب یک دستگاه کاربردی و مناسب سخت به نظر می رسد. در حال حاضر مدل‌های متنوع سایدبای‌ساید، در فرانسوی، چهاردر، کمبی، دوقلو و هتلی موجود است.

به گزارش راهنماتو، هر کدام از انواع یخچال، برای قشر خاصی مناسب است، اما خرید یخچال های ساید بای ساید نیز می تواند در نوع خود بسیار سخت باشد. به خصوص اگر قرار باشد نوعی از یخچال ساید بای ساید را تهیه کنیم که ارزان قیمت یا به عبارتی مقرون به صرفه نیز باشد.

اسنوا

یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2261SW( قیمت حدودی 34 میلیون تومان )

نمودار مصرف انرژی این یخچال A+است. وزن این یخچال برابر با ۱۱۰ کیلوگرم است. این یخچال فریزر برفک نمی زند. گنجایش یخچال۳۹۴ لیتر است. گنجایش فریز۱۹۷ لیتر است. گنجایش کل به لیتربرابر است با ۵۹۱ که برابر است با ۲۷ فوت.

ارتفاع۱۸۱.۶ سانتی‌متر و عمق ۷۲ سانتی‌متری از دیگر ویژگی های مهم این محصول است. پهنای این محصول برابر است با ۹۱.۶ لیتر و در کل محدوده گنجایش کل به لیتر برابر است با ۵۵۱ تا ۷۰۰ لیتر. این محصول دارای نمایشگر است.

تعداد طبقات یخچال۴ عدد است و دارای دو عدد کشو است. جهت باز شدن درب یخچال به راست است. این محصول دارای کشو با قابلیت تنظیم دما و رطوبت است. تعداد طبقات فریزر چهار عدد است و دو عدد هم کشو دارد. جهت باز شدن درب فریزر به چپ است.

جی پلاس

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-M7519BS( قیمت حدودی 25 میلیون تومان )

نمودار مصرف انرژی این یخچال جی پلاس برابر است با A++. همانطور که از این نوع یخچال انتظار می رود در برابر برفک زدن مقاوم است. گنجایش کل این محصول به لیتر۵۰۷ است که برابر است با ۲۸ فوت. ارتفاع این محصول برابر است با ۱۷۷ سانتی‌متر و عمق این محصول برابر است با ۶۷ سانتی‌متر. در بخش پهنا۹۰ سانتی متر است و دارای نمایشگر هم هست.

تعداد طبقات یخچال این محصول ۴ عدد است و دو عدد کشو نیز دارد. جهت باز شدن درب یخچال به راست است. تعداد طبقات فریزر چهار عدد است. این محصول دارای فناوری انجماد سریع نماشگر LED محفظه FRESH BOX جهت تازه ماندن مواد غذایی است.

پاکشوما

یخچال و فریزر ساید بای ساید 19 فوت پاکشوما مدل P190S ( قیمت حدودی: 22 میلیون و 800 هزار تومان )

یخچال و فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190S یکی از محصولات پر طرفدار شرکت ایرانی پاکشوما است. نمودار مصرف انرژی این محصول برابر با A++ است. وزن این محصول ۹۷ کیلوگرم است و برفک نمی زند. گنجایش یخچال برابر با ۳۳۰ لیتر است و گنجایش فریزر نیز، ۱۴۹ لیتر است. در مجموع گنجایش کل به لیتر۴۷۹ است که برابر با ۱۹ فوت است.

ارتفاع این محصول برابر با ۱۸۰.۸ سانتی متر و عمق نیز ۷۴ سانتی متر است. پهنای این محصول برابر با ۸۳.۳ است ومحدوده گنجایش کل این یخچال فریر ساید بای ساید برابر با ۳۵۱ تا ۴۹۰ لیتر است. این یخچال فریزر ساید بای ساید به نمایشگر مجهز است و تعداد طبقات یخچال سه عدد است. یخچال فریزر پاکشوما 2 عدد کشو هم دارد.

جهت باز شدن درب یخچال از راست به چپ و چپ به راست است. تعداد طبقات فریزر دو عدد است و دو عدد نیز کشو دارد. جهت باز شدن درب فریزر نیز دو طرفه است. سیستم گردش هوای چند گانه دردو کشو مجزا در یخچال این محصول باعث می شود میوه و سبزیجات همیشه تازه بمانند.سیستم انجماد سریع فریزر سیستم خنک کنندگی سریع یخچال از دیگر ویژگی های مهم این یخچال فریزر ساید بای ساید محسوب می شود.

هیمالیا

یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت هیمالیا مدل تسلا HRFN60504 ( قیمت حدودی: 28 میلیون تومان )

نمودار مصرف انرژی این محصول برابر است با A. وزن این محصول برابر با۷۰ کیلوگرم است و برفک نمی زند. گنجایش یخچال برابر با ۳۴۰لیتر است و گنجایش فریز۱۵۰ لیتر است. گنجایش کل این محصول به لیتر۴۹۰ لیتر برابر با ۲۷ فوت است. ارتفاع

این محصول برابر با ۱۹۰۰ سانتی‌متر و عمق آن ۸۱۰ سانتی‌متراست. در بخش پهنا، این محصول ۸۸۰سانتی متر است و محدوده گنجایش کل به لیتر۴۹۱ تا ۵۵۰ است. این محصول از نمایشگر برخوردار است. تعداد طبقات یخچال سه عدد است و هشت کشو نیز دارد. جهت باز شدن درب یخچال به هر دو جهت است. می توان دما و رطوبت کشو ها را به دلخواه تنظیم کرد.

از امکانات فریزر می توان به یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) اشاره کرد. فریزر دارای سه طبقه است و ۶ عدد کشو هم دارد. درب فریزر به هر دو جهت باز می شود.این محصول دارای سیستم تصفیه هوای داخل کابین است و مجهز به آبسرد کن و یخساز اتوماتیک است. افزون بر این ها، محفظه های نگهداری میوه و سبزیجات همراه با کنترل رطوبت همراه است. کنترل الکترونیکی هوشمند مجهز به سیستم عیب یاب است. این یخچال فریزر از نمایشگر لمسی نیز برخوردار است.

الکترو استیل

یخچال و فریزر ساید بای ساید 39 فوت الکترواستیل مدل Electro Royal ( قیمت حدودی: 29 میلیون تومان )

نمودار مصرف انرژی این یخچال فریزر ساید بای ساید برابر با A است و وزنی برابر با ۱۰۷ کیلوگرم دارد. این محصول در برابر برفک مقاومت دارد.گنجایش یخچال۳۷۰ لیتر و گنجایش فریز۱۵۵ لیتر است. گنجایش کل این محصول به لیتر۵۲۵ لیتر است. ارتفاع این محصول برابر با ۱۸۳۰ سانتی‌متر است. عمق این محصول برابر با ۷۶۰ سانتی‌متر است. پهنای این محصول ۹۳۰ سانتی متر است و محدوده گنجایش کل به لیتر برابر با ۴۹۱ تا ۵۵۰ است. از امکانات دیگر این محصول می توان به ضد برفک بودن اشاره کرد.

تعداد طبقات یخچال پنج عدد است و 2 عدد کشو دارد. این یخچال فیلتر تصفیه آب با صدای بسیار کم دارد. همچنین دارای سیستم کنترل الکترونیکی جریان هوای خنک چندگانه است. افزون بر این ها لاستیک دور درب ضد باکتری است و صفحه نمایش هوشمند لمسی دارد. سیستم سرمایش و انجماد سریع سیستم برودتی یکنواخت در تمامی طبقات یخچال پخش می کند.

نظرات
پربازدیدترین خبرها