۵ تلفن بی سیم محبوب بازار ویژه تنبل های خوش سلیقه!

تلفن های بی سیم زیادی در بازار وجود دارد اما ۵ تلفن از بقیه محبوب تر محسوب می شوند.

شناسه خبر: ۳۴۶۲۸۰
۵ تلفن بی سیم محبوب بازار ویژه تنبل های خوش سلیقه!

راهنماتو_ خانه شما را نمی دانم اما در خانه ما وقتی تلفن زنگ می خورد به جز مادرم که معمولا منتظر تماس خاله ها و مادربزرگ است، بقیه خودشان را به نشنیدن می زنند. نه این که ما اهل تلفن حرف زدن نباشیم، اتفاقا هستیم، اما تلفن بی سیم قدیمی خانه با خش خش و نویز شدید باعث می شود به گوشی های همراهمان و تماس صوتی و تصویری در شبکه های اجتماعی بیشتر وابسته باشیم.

به گزارش راهنماتو ، با بالارفتن قیمت تعرفه های اینترنت همراه و هزینه های شارژ خطوط اعتباری و ثابت و هزینه های مکالمه، کم کم به یاد تلفن ثابت خانه افتادیم و تصمیم گرفتیم یک تلفن بی سیم با کیفیت بخریم که تا آخر ماه بابت هزینه های تلفن همراه ورشکسته نشویم . گشت و گذار ما در بازار تلفن‌های بی‌سیم به این ۵ گزینه رسید:

تلفن بی سیم گیگاست مدل A220 (قیمت حدودی: یک میلیون و چهارصد هزار تومان)

وزن این محصول۴۰۰ گرم است. این تلفن بی سیم دارای زنگ هشدار، نشان دهنده زمان و تاریخ و علامت شارژ شدن دستگاه است. این گوشی دارای ۱۰ مدل زنگ مختلف است.

برد این تلفن ۵۰متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی است. از دیگر ویژگی‌ها می توان به Caller ID اشاره کرد. دفترچه تلفن قابلیت ذخیره سازی تا ۸۰ مخاطب را داراست و یک عدد گوشی بی سیم دارد. شارژدهی مکالمه در این گوشی ۱۸ ساعت است.

5 تلفن بی سیم مناسب

تلفن بی سیم آلکاتل مدل F685 Voice (قیمت حدودی: یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان)

این تلفن بیسیم دارای دفترچه راهنما فارسی بلندگو با صدای قابل تنظیم و کلید مستقیم انسداد ۱۰۰ تماس ورودی ( CALL BLOCK ) است. افزون بر این ها، این تلفن قابلیت ذخیره ۱۰۰ شماره با نام و نمایش شماره تماس گیرنده و حافظه ضبط پیغام گیر ۱۴ دقیقه ای را دارد. امکان دسترسی به پیغام گیر از طریق گوشی تلفن سیم دار و بی سیم و شنیدن صدای مخاطب هنگام گذاشتن پیغام نیز در این تلفن وجود دارد.

قابلیت انتخاب بین دو حالت پاسخگویی و ضبط پیغام نیز در این تلفن وجود دارد. این تلفن با برد ۵۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی به فروش می رسد. از دیگر ویژگی‌ها می توان به Caller ID اشاره کرد.تعداد گوشی های بی سیم یک عدد است و شارژدهی مکالمه 3 ساعت خواهد بود. حافظه منشی۱۴ دقیقه است و 24 ساعت استند بای خواهد بود.

5 تلفن بی سیم مناسب

تلفن بی‌سیم آلکاتل مدل Origin Voice (قیمت حدودی: یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان)

وزن تلفن بی سیم الکاتل، ۶۲۵ گرم است با برد۵۰ متر داخلی - ۳۰۰ متر خارجی کار می کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می توان به Caller ID اشاره کرد. دفترچه تلفن این گوشی دارای قابلیت ذخیره ۵۰ شماره است و از یک عدد گوشی بی سیم پشتیبانی می کند. شارژدهی مکالمه در این گوشی ۱۰ساعت است.

5 تلفن بی سیم مناسب

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX (قیمت حدودی: یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان)

وزن این تلفن ۲۶۵ گرم است و از بلندگوی دیجیتال و سیستم قطع صدای زنگ در ساعات تنظیمی نیز برخوردار است. این تلفن بی سیم دارای تکنولوژی بهبود کیفیت صدای دیجیتال، اعلام اطلاعات تماس گیرنده و صفحه نمایش نورانی است.

برد داخلی این تلفن حداکثر ۵۰ متر و برد خارجی آن نیز حداکثر ۳۰۰ متر است. از دیگر ویژگی‌های این تلفن می توان به Caller ID اشاره کرد. دفترچه تلفن دارای ظرفیت ورودی ۵۰ مخاطب است و یک گوشی بی سیم دارد. شارژدهی مکالمه ۵ساعت است.

5 تلفن بی سیم مناسب

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3711 (قیمت حدودی: دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان)

وزن این گوشی ۵۰۸ گرم است. این تلفن دارای تکنولوژی بهبود کیفیت صدای دیجیتال و حالت شب است. همچنین، تنظیم صدای سیستم دارای قابلیت نمایش شماره تماس گیرنده با قابلیت ذخیره ۵۰ شماره است. برد تماس، ۵۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی است و از دیگر ویژگی‌ها پی توان به Caller ID اشاره کرد. ظرفیت ورودی دفترچه تلفن ۱۰۰ مخاطب است و یک عدد گوشی بی سیم دارد. شارژدهی این گوشی برای مکالمه ۱۰ ساعت است.

5 تلفن بی سیم مناسب

نظرات
پربازدیدترین خبرها