۳ لامپ هوشمند محبوب در بازار ایران

لامپ های هوشمند در بازار ایران طرفداران زیادی دارند، لامپ های مخصوص مطالعه، کودکان و ... که ما قصد داریم محبوب ترین آنها را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۶۲۸۱
۳ لامپ هوشمند محبوب در بازار ایران

راهنماتو -اگر بچه ای دارید که شب ها کابوس می بیند یا شب زنده دار و اهل مطالعه هستید، بهترین روش برای حل مشکل شما استفاده از لامپ هوشمند است. شبیه آگهی بازرگانی بود؟ خب صادقانه بگویم که واقعا کارکردهای لامپ های هوشمند اندک اما واقعا به درد بخور است.

به گزارش راهنماتو ، برای خرید لامپ هوشمند در بازار ایران تا همین دو سه سال پیش لازم نبود هزینه بالایی بپردازید، اما وضعیت تحریم ها و تورم و نرخ دلار دست به دست هم داده که کابوس شبانه به جیب های خریداران سرایت کند و حتی خرید یک لامپ هم با این جیب و آن جیب کردن همراه باشد. در چنین شرایطی من سعی کردم ۳ لامپ هوشمند محبوب و مقرون به صرفه در بازار ایران را پیدا و به شما معرفی کنم. البته فقط تا معرفی با من است و برای خرید لطفا خودتان دست به جیب شوید :

لامپ هوشمند فیلیپس مدل GPX4005RT (قیمت حدودی:۴۳۰ هزار تومان)

لامپ هوشمندفلیپس فقط ۳۰۰ گرم وزن دارد و ظاهر آن نیز کاملا ساده و کلاسیک است. تنظیم میزان روشنایی این لامپ از طریق اپلیکیشن امکان پذیر است و کاربران اندروید و IOS به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند.

3 لامپ هوشمند محبوب بازار

لامپ LED هوشمند شیائومی مدل Yeelight (قیمت حدودی:۴۶۰ هزار تومان)

از مهمترین ویزگی های این لامپ هوشمند۹۸ گرمی می توان به نصب و استفاده آسان اشاره کرد. این لامپ قابل کنترل با نرم افزار و از طریق وای فای بسیار کم مصرف است و قابلیت کنترل روشنایی دارد. ولتاژ ورودی این لامپ ۲۲۰ ولت است و طول عمر: ۲۵۰۰۰ ساعتی دارد.این محصول در برابر افزایش بار و گرما مقاومت دارد.

3 لامپ هوشمند محبوب بازار

لامپ هوشمند مایپو مدل Playbulb zoocoro airwale-BTL302 (قیمت حدودی: یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان)

این لامپ هوشمند با وزن ۵۰۰ گرم و توان مصرفی: ۰.۴ وات، قابلیت اتصال بلوتوثی را نیز دارد. این لامپ هوشمند دارای اسپیکر پخش موسیقی، میزان توان اسپیکر:۴وات تا محدوده کنترل: ۱۰ متر است و دارای LED های قرمز، سبز، آبی و سفید است. این لامپ هوشمند توانایی تولید بیش از ۱۶ میلیون رنگ را دارد و جنس بدنه نیز پلاستیک فشرده است. مدت زمان روشنایی چراغ:۴ساعت و مدت زمان پخش موسیقی: ۳ ساعت است. این محصول با آیفون ۴S و بالاتر(محصولات اپل با iOS ۷ و بالاتر) و دستگاه های اندرویدی نسخه ۴.۳ و بالاتر سازگاری دارد.

3 لامپ هوشمند محبوب بازار

نظرات
پربازدیدترین خبرها