جایی برای بد لباس های شلخته نیست!

برای خرید اتوبخار، فارغ از کیفیت و برند، جنس کفی اتوبخار هم حائز اهمیت است. در ادامه ۵ اتو بخار برتر را برای شما گلچین کرده ایم:

شناسه خبر: ۳۴۶۲۹۴
جایی برای بد لباس های شلخته نیست!

راهنماتو - من شلخته و بدلباس نیستم، اما واقعا تنبلم. صبح ها که قرار است به سرعت به محل کارم بروم، هر چه لباس از بند رخت بر می دارم می پوشم و و حوصله اتوکشی ندارم. اوایل فکر می کردم همه چیز تقصیر تنبلی خودم است اما کم کم متوجه شدم علت اصلی فرار من از اتو کردن لباس ها، اتوی قدیمی و نیمه خرابم است که گاهی با برق انداختن لباس ها و رد گذاشتن روی آن ها از خجالتم در می آید.

به گزارش راهنماتو، چند روز پیش که در حال صحبت با یکی از دوستان تنبل تر از خودم بودم، متوجه شدم که او از اتوهای بخار نسل جدید برای حل مشکل چروک بودن لباس ها استفاده می کند و با توجه به سرعت واسان بودن استفاده از این نوع اتوها، مثل من درگیر مشکل اتوکشی نیست. همین حرف ها باعث شد هوس کنم به دنبال خرید یک اتوی جدید باشم، در گشت و گذار اینترنتی، متوجه شدم که قیمت اتوهای بخار بسیار متنوع است و از مقرون به صرفه تا بسیار گران قیمت طبقه بندی می شود. اگرچه من وسعم به همان گزینه های ارزان قیمت می رسد، اما فهرستم را با شما به اشتراک می گذارم، شاید شما اتوهای گران تر را انتخاب کنید:

اتو بخار دسینی

اتو بخار دسینی مدل 8008(قیمت حدودی:990 هزار تومان)

فهرست را با یک محصول از بازار ایتالیا آغاز کنیم که طرفداران پرشماری دارد. اتوبخار دسینی با وزن۱.۲ گرم یک محصول نسبتا مقرون به صرفه(در مقایسه با همتایان خود) است. قابلیت ایجاد بخار پشت سر هم، قابلیت تنظیم میزان حرارت و چراغ نمایشگر از دیگر ویژگی های این محصول است. این اتوبخار، مجهز به سیستم خود تمیز شونده است و اتو کشی را به صورت خشک یا بخار با سیم چرخشی ۳۶۰ درجه انجام می دهد. نوع ارسال بخار در این محصول عمودی است. در ضمن اگر طرفدار اتوهای سرامیکی هستید، می توانید از جنس سرامیکی این اتو لذت ببرید.

پاناسوینک

اتو بخار پاناسونیک مدل NI-M300T(قیمت حدودی: یک میلیون و 300 هزار تومان)

این اتو بخار با وزن۰.۷ گرم، مجهز بهU Shap و دارای چراغ نشانگر آماده به کاراست. با وجود طول کابل 2 متری این اتو، خیالتان از بابت کار در شرایط مختلف هم راحت باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سیستم تنظیم بخاردهی اشاره کرد. یک ویژگی مثبت این محصول سیستم ضد رسوب است که باعث می شود روند خراب شدن این اتو، به تعویق بیفتد.

شیائومی

اتو بخار شیائومی مدل Lofans YD-017(قیمت حدودی: یک میلیون و 300 هزار تومان)

اگر فکر می کنید که برند چینی شیائومی فقط در حوزه تولید گوشی های هوشمند فعالیت می کند، جالب است بدانید سخت در اشتباهید و این برند محصولات دیگری نیز تولید می کند. وزن این اتو بخار ۰.۲۵ گرم است و یک مزیت مهم این محصول نیز بی سیم بودن محسوب می شود. با توجه به این که این اتو سرویس قطع خودکار دارد، به لحاظ ایمنی در شرایط خوبی قرار دارد. جنس کفه این اتوی شیائومی فلزی است.

فیلیپس

اتو بخار فیلیپس مدل GC5037(قیمت حدودی 5 میلیون و 800 هزار تومان)

این اتو که از برند نام آشنای فیلیپس است، سیستم ایمنی قطع خودکار دارد. طول کابل۲.۱ تا ۳ متری این محصول، شرایط مناسبی را برای کار در محدوده ای نسبتا زیاد فراهم می کند. جنس کفه در این اتو، استیم گلاید است. این اتو با سیستم ضد رسوب تضمین می می کند که می توانید روی عمر طولانی اتوی خود حساب باز کنید.

وضعیت بخاردهی این اتو، عمودی و وزن آن ۱.۶ گرم است. فناوری کنترل هوشمند میزان بخار DynamiQ steam ودمای بهینه و تولید بخار یونیزه جهت ضدعفونی کردن لباس‌ها از دیگر ویژگی های این محصول است.

تفال

اتو مخزن دار تفال مدل GV9581(16 میلیون و پانصد هزار تومان)

رسیدیم به گران قیمت ترین گزینه بین اتوبخارهای فهرستمان. سیستم تنظیم درجه حرارت لباس در این اتو هوشمند است. یک ویژگی مهم در این اتو این است که مخزن جمع آوری رسوبات آب دارد که بصورت مجزا جدا می شود.حجم بخار خروجی ۱۸۰ گرم در دقیقه است. کفی اتو با سیستم تمیز کننده خودکار یک مزیت بزرگ نسبت به نسخه های مشابه خود دارد.

همچنین این محصول از سیستم ضد چکه برخوردار است. گنجایش مخزن آب ۱.۹ لیتر و جداشو که براحتی امکان پر کردن مخزن را برای شما فراهم میکند از دیگر ویژگی های جذاب این محصول است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها