حل مشکل دانشجویان سرمایی با ۵ گزینه روی میز!

استفاده از انواع هیتر برای افرادی که خانه های کوچک یا زندگی دانشجویی دارند رایج است. اما کدام هیتر کاربردی تر است؟

شناسه خبر: ۳۴۶۳۰۴
حل مشکل دانشجویان سرمایی با 5 گزینه روی میز!

راهنماتو -زندگی در خانه های دانشجویی آن هم در فصل زمستان از دید برخی از افراد بی شباهت به زندگی در اردوگاه آشویتس نیست. شاید تصور کنید که اغراق می کنم اما وقتی در سرمای زیر صفر زمستان مجبور باشید بدون هیچ وسیله گرمایشی شب را به صبح برسانید متوجه منظورم می شوید.

به گزارش راهنماتو، بسیاری از دانشجویان، همین که بتوانند پولهای خود را روی هم بگذارند و از پس اجاره خانه، پول رهن و البته هزینه های زندگی خود بربیایند هنر کرده اند و گاهی نمی توانند اقدام به خرید بخاری کنند، یکی از روشهای ارزان قیمت تر از بخاری که برای خانه های نقلی دانشجویی هم جواب می دهد، خرید هیتر است.

وسیله ای که اگرچه به قدرتمندی بخاری نیست اما بهتر از سرما کشیدن است و البته به لحاظ هزینه، با وضعیت جیب دانشجویان همخوانی بیشتری دارد. اگر شما هم به دنبال انتخاب یک هیتر مناسب می گردید نگاهی به فهرست پنج گانه من داشته باشید:

هیتر

فن هیتر تکنو مدل Te-1404(قیمت حدودی: 600 هزارتومان)

این فن هیتر برای زوج های جوان که فرزندانی کوچک دارند نیز مفید است، چرا که قفل کودک دارد. برای استفاده از این هیتر می توان آن را روی میز یا زمین گذاشت و یک نکته مثبت نیز قابلیت تنظیم حرارت در این محصول است. با توجه به قیمت نسبتا پایین این هیتر می توان گفت برای خانه های دانشجویی کوچک یا اتاق خواب های بزرگ کاربردی است و می تواند مفید باشد.

هیتر سیماران

هیتر سیماران مدل SFH-910BE (قیمت حدودی: 1 میلیون و 150 هزار تومان)

این هیتر نسبت به هیتر قبلی کمی پیشرفته تر است و البته گران قیمت تر. هیتر سیماران دارای تایمر و سیستم ایمنی قفل کودک است. قابلیت تنظیم دما و استفاده از هیتر روی زمین یا روی میز از دیگر ویزگی های این محصول محسوب می شود. می توان این هیتر را در سه درجه کم، زیاد و اقتصادی تنظیم درجه کرد. این هیتر نیز برای خانه های نقلی کاربرد دارد.

هیتر هاردستون

فن هیتر هاردستون مدل HEP2023(قیمت حدودی:یک میلیون و پانصد هزار تومان)

این هیتر نیز تایمردارد و به سیستم ضد رسوب و قفل کودک مجهز است. از قابلیت های این محصول می توان به قابلیت تنظیم دما اشاره کرد. این هیتر ، رومیزی نیست و قابلیت نصب روی زمین را دارد. وزن این محصول ۱.۷ گرم است و از توان گرمایشی بالایی برخوردار است.

پارس خزر

فن هیتر پارس خزر مدل SH2000P(قیمت حدودی: یک میلیون و پانصد هزار تومان )

این فن هیتر دارای تایمر و سیستم ضد رسوب است و برای ایمنی بیشتر، قفل کودک هم دارد. قابلیت تنظیم دما و نصب روی زمین از دیگر ویژگی های این محصول است. وزن این محصول ۲.۵ گرم است و به راحتی قابل جا به جایی است.

هیتر فایو

فن هیتر فایو مدل 1900WATT YSNFJ001XD(قیمت حدودی: 2 میلیون تومان)

خب طبیعی است که هینرهای گران قیمت تر از این نیز، در بازار وجود دارد، اما چون قرار بود بر هیترهای دانشجویی و ارزان قیمت تر متمرکز شویم، آخرین هیتر همین هیتر دو میلیون تومانی خواهد بود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها