مراقب باشید کلاه قاچاقچیان لوازم خانگی سرتان نرود!

مدتی است که محصولات خارجی تقلبی و قاچاق سر از بازار لوازم خانگی ایران درآورده اند. این محصولات بلای جان خریداران داخلی شده اند.

شناسه خبر: ۳۴۶۳۶۳
مراقب باشید کلاه قاچاقچیان لوازم خانگی سرتان نرود!

راهنماتو -مدتی پیش رسانه های داخلی گزارش دادند که اغلب لوازم خانگی برندهای کره ای و آلمانی موجود در بازار ایران تقلبی و قاچاق هستند و مصرف کننده باید نسبت به این موضوع هوشیار باشد. به خصوص با توجه به تفاوت قیمت فاحش بین برندهای ایرانی و برندهای آلمانی و کره ای. به همین دلیل نیز برخی مصرف کنندگان دچار سردگمی شدند که چگونه باید در بازار لوازم خانگی به خصوص در بازار ماشین لباسشویی خرید کنند.

به گزارش راهنماتو ، نگرانی از در دسترس نبودن خدمات پس از فروش برای کالاهای تقلبی و قاچاق باعث می شود، مصرف کننده به دنبال برندهای اصلی و کاملا معتبر باشد. اما همه مصرف کنندگان توان خرید برندهای گران قیمت شناخته شده خارجی را با وضعیت فعلی نرخ دلار ندارند. بنابراین انتخاب یک ماشین لباسشویی معتبر از بین برندهای معتبر ایرانی می تواند راه حل مناسبی باشد. در ادامه این مطلب فهرستی از 5 ماشین لباسشویی ایرانی با ظرفیت 7 کیلوگرم وجود دارد که برای خانواده های کم جمعیت مناسب خواهند بود. دامنه قیمت این ماشین های لباسشویی از 9 تا 13 میلیون تومان است:

آبسال

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7112 ظرفیت 7 کیلوگرم(قیمت حدودی: 9 میلیون تومان)

درب این ماشین لباسشویی از جلو باز می شود و سرعت چرخش موتور۱۲۰۰ دور در دقیقه است. جهت بازشدن درب این ماشین لباسشویی به سمت چپ است. این ماشین لباسشویی، صفحه نمایش LEDبرای نمایش وضعیت دارد و با پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص می تواند کاربران سخت گیر را راضی کند.

این ماشین لباسشویی از دو گزینه آبکشی + چرخش برخوردار است و برای لباس های مشکی برنامه های ویژه دارد. سیستم شست‌وشوی سریع از دیگر ویژگی های این محصول است. این ماشین لباسشویی فقط ورودی آب گرم دارد. ارتفاع این محصول۸۵۰ سانتی‌متر است و پهنای آن ۵۹۰ سانتی متر است.

ایکس ویژن

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS ظرفیت 7 کیلوگرم(قیمت حدودی: 10 میلیون و هفتصد هزار تومان)

ماشین لباسشویی دوم از برند ایکس ویژن است و درب آن از جلو باز می شود. سرعت چرخش موتور این محصول ۱۲۰۰ دور در دقیقه است. جهت بازشدن در به سمت چپ طراحی شده و دارای نمایشگر LED برای نمایش وضعیت است.

این محصول از برنامه های لباس بچه (Baby Care) ،صرفه‌جویی (ECO) و شست‌وشوی سریع نیز پشتیبانی می کند. این ماشین لباسشویی آبکشی + چرخش را انجام می دهد. حداكثر دور خشك كن این ماشین لباسشویی، ۱۲۰۰ دور در دقیقه است.ارتفاع این ماشین لباسشویی ۸۵ سانتی‌متر و پهنای آن۵۹.۶ سانتی متر است.

پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200 ST ظرفیت 7 کیلوگرم(قیمت حدودی: 10 میلیون و نهصد هزار تومان)

درب این ماشین لباسشویی از جلو باز می شود و نوع موتور از نوع تسمه ای است. سرعت چرخش موتور۱۲۰۰ دور در دقیقه و زاویه باز شدن در 180 درجه است. درب این ماشین لباسشویی به سمت چپ باز می شود.

این محصول دارای سیستم ایمنی قفل کودک و صفحه نمایش وضعیت است. همچنین از برنامه‌ها و حالت‌های خاص پشتیبانی می کند. این ماشین لباسشویی به برنامه لباسهای مشکی، لباس بچه (Baby Care) ، تعطیلات Vacation-Holiday)) و شست‌وشوی سریع نیز مجهز است. از دیگر ویزگی های مثبت این محصول می توان به سیستم شستشوی بی صدا اشاره کرد.

همچنین این محصول دارای برنامه آبکشی اضافه، برنامه شستشوی ۱۵ و ۴۵ دقیقه و شستشوی سریع است. ارتفاع این محصول۸۵ سانتی‌متر و پهنای آن۶۱ سانتی متر است.

اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82226 ظرفیت 8 کیلوگرم(قیمت حدودی: 11 میلیون و 500 هزارتومان)

درب این ماشین لباسشویی از جلو باز می شود. نوع موتور Universal و سرعت چرخش موتور۱۲۰۰ دور در دقیقه است.جهت بازشدن درب این ماشین لباسشویی به سمت چپ است و از امکانات جانبی این ماشین لباسشویی می توان به بخارشویی اشاره کرد.

سیستم ایمنی قفل کودک و نمایشگر LCD از دیگر ویژگی های این محصول است. این ماشین لباسشویی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص پشتیبانی می کند و حالت شست‌وشوی سریع، صرفه‌جویی (ECO)، فناوری حباب ساز (Bubble Soak)، شستشوی لباس بچه (Baby Care) و لباس مشکی را نیز دارد.

عمق این ماشین لباسشویی ۶۵ سانتی‌متر، ارتفاع آن ۸۶ سانتی‌متر و پهنای آن نیز ۶۱ سانتی متر است.

جی پلاس

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L730W ظرفیت 7 کیلوگرم (قیمت حدودی: 13 میلیون تومان)

درب این ماشین لباسشویی از جلوو به سمت چپ باز می شود و نوع موتورآن دایرکت درایو (Direct Drive)و بدون تسمه است. سرعت چرخش موتور۱۲۰۰ دور در دقیقه از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی است.عمق این ماشین لباسشویی ۵۱ سانتی‌متر، ارتفاعش ۸۵ سانتی‌متر و پهنای آن ۵۹۵است.

از برنامه های مهم این محصول می توان به برنامه اختصاصی شستشوی اقلام از جنس پر اشاره کرد. این ماشین لباسشویی، مجهز به برنامه شستشوی لباس کودکان است. همچنین یک برنامه ویيژه برای انجام شستشو در زمان دلخواه دارد که به صرفه جویی کمک می کند و به منظور کاهش مصرف آب و برق طراحی شده است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها