چگونه با کمترین هزینه موقشنگ شویم؟

برای بسیاری از افراد خرید سشوار یک کار سخت است چون اطلاعات مرتبط با سشوارها اغلب بسیار نزیدک است و همین موضوع کار انتخاب را سخت می کند.

شناسه خبر: ۳۴۶۴۹۸
چگونه با کمترین هزینه موقشنگ شویم؟

راهنماتو - اگر بعد از دوران کرونا و عوارضی مثل ریزش موی شدید، هنوز هم موهای پریشان و پرپشتی دارید و نمی دانید چگونه می توان به سرعت موها را مرتب و زیبا کرد، خوش به حالتان. بله خوش به حال شما که موهای پرپشتی دارید. اما برای جذاب تر شدن موها نیاز به ابزارهایی مثل سشوار دارید. سشوارهای حرفه ای اغلب گران قیمت هستند.

به گزارش راهنماتو ،برای کاربردهای روزانه می توان سشوارهای نیمه حرفه ای خریداری کرد. سشوارهای نیمه حرفه ای معمولا قیمت های مناسب تری نیز دارند. اما انتخاب یک سشوار نیمه حرفه ای تا مرز 600 هزار تومان کار ساده ای نیست و به همین دلیل نیز در این فهرست 5 سشوار را برای شما گلچین کردم:

سشوار کنوود مدل 5820(قیمت حدودی: 430 هزار تومان)

سشوار کنوود

اولین و ارزان قیمت ترین سشوار این فهرست سشواری از برند شناخته شده کنوود است. این مدل سشوار، توان مصرفی۹۰۰۰واتی دارد و طول سیم آن دو متر است. وزن این سشوار حدود ۸۰۰ گرم است و با ابزارهایی مانند متمرکز کننده حرارت به فروش می رسد.

اگر اهل حالت دادن به موهای خود هستید، خبر خوب این که قابلیت‌های ابزاری مانند فرم دهنده مو نیز به شما کمک خواهد کرد. نوع موتور این محصول از نوع AC است و به طور کلی برای خانواده های کم جمعیت که در حد نرمال از سشوار استفاده می کنند کاربردی است.

سشوار براون مدل BR-2032(قیمت حدودی: 470 هزار تومان)

سشوار براون

برای گزینه دوم هم یک برند شناخته شده داریم. برند براون که با توان مصرفی ۸ هزار واتی خود یک گزینه میان رده مناسب به شمار می رود. طول سیم این سشوار ۱.۸ متر و وزن آن ۸۰۰ گرم. این سشوار با ولتاژ۸۰۰۰ کار می کند و از امکانات آن می توان به ابزارمتمرکز کننده دما اشاره کرد.

بازه طول سیم این محصول ۱۲۰ تا ۲۰۰ سانتی‌متراست و نوع موتور از نوع AC است. ویژگی های این محصول علی رغم قیمت بالاتر نسبت به گزینه قبلی، کمی ضعیف تر محسوب می شود. حتی می توانم بگویم گزینه قبلی گزینه مقرون به صرفه تری است با این وجود محصولات براون نیز معمولا نیازی به تعریف ندارند چون به لحاظ کیفیت و ماندگاری محصول، عملا نسبت به بسیاری از گزینه های مشابه موجود در بازار عملکرد قوی تری دارند.

سشوار کنورث مدل KW-880 (قیمت حدودی: 550 هزار تومان )

سشوار کنورث

توان مصرفی این سشوار ۹۰۰۰وات است. از دیگر ویزگی های این محصول می توان به تکنولوژی هیت بالانس و تکنولوژی آزادسازی یون برای جلوگیری از وز شدن مو اشاره کرد. یکی از نکات مثبت و کاربردی درباره این محصول، حالت بادخنک برای تثبیت حالت دهی است. این محصول برای انواع مو مناسب است.

طول سیم سشوار ۱.۵ متر و وزن آن نیز ۵۰۰ گرم است. نوع موتور این محصول از نوع AC است. کاملا مشخص است که این سشوار برتری های آشکار نسبت به دو گزینه قبلی دارد، در بخش طراحی نیز، این سشوار، ظاهری جذاب تر و کمی متفاوت تر دارد که احتمالا مورد توجه بانوان قرار خواهد گرفت.

سشوار پاناسونیک مدل EH-ND13(قیمت حدودی: 554 هزار تومان)

سشوار پاناسونیک

این سشوار که تولید برند نام آشنای پاناسونیک است، با توان مصرفی۱۰۰۰کار می کند. طول سیم این سشوار برابر با ۱.۸ متر و وزن آن معادل۵۰۰ گرم است. نوع موتور این سشوار از نوع DC است و ابعادی کوچک دارد که می توان آن را در رده سشوارهای مسافرتی طبقه بندی کرد.

درواقع این سشوار با وجود ویزگی های مثبت زیادی که دارد، به علت طراحی و نوع باد ملایم خود کاملا نیمه حرفه است و در دسته بندی سشوارهای حرفه ای طبقه بندی نمی شود. این محصول دارای متمرکز‌کننده‌ی مخصوص خشک کردن و حالت دادن موها است. همچنین این سشوار سه حالت ترکیبی سرعت و حرارت دارد.

سشوار بوش مدل AN-1221(قیمت حدودی: 600 هزار تومان)

سشوار بوش

توان مصرفی این سشوار ۸۰۰۰ وات و طول سیم برابر با ۲ متر است. وزن این سشوار نیمه حرفه ای ۶۰۰ گرم است و امکاناتی مانند ابزار فرم دهنده مو دارد و باد سرد نیز می زند. نوع موتور این سشوار AC است و می توان گفت این سشوار همانقدر که از سایر سشوارهای این فهرست گران قیمت تر است، همانقدر هم حرفه ای تر و کارامد تر است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها