راهنمای خرید بهترین یخچالهای هتلی

بهترین یخچالهای هتلی موجود در بازار را می توان با یک بررسی جدی در بازار پیدا کرد اما برخی از این یخچالها پرفروش تر و محبوب تر هستند.

شناسه خبر: ۳۴۷۷۹۶
راهنمای خرید بهترین یخچالهای هتلی

راهنماتو -بسیاری از افراد وقتی وارد هتل می شوند فورا به سراغ یخچال می روند و درب آن را باز می کنند. اما یخچالهای هتلی با یخچالهای بزرگ و خانگی تفاوت هایی جدی دارند. یخچالهای هتلی عمدتا کوچک تر از یخچالهای خانگی هستند و طراحی متفاوتی دارند.

به گزارش راهنماتو، برای خرید یخچالهای هتلی متناسب با سلیقه خودتان می توانید به فهرست یخچالهای هتلی که در راهنماتو برایتان گلچین شده مراجعه کنید و یخچالهای هتلی این فهرست را بررسی کنید:

یخچال هتلی ۷ فوت هیمالیا(قیمت حدودی: 7 میلیون تومان)

یخچال

با گران قیمت ترین یخچال در فهرستمان شروع می کنم که از نوع هفت فوتی است. این یخچال دارای دو طبقه، ۲ عدد کشو برای نگهداری میوه و سبزیجات به علاوه یک جایخی کوچک است. رده مصرف انرژی این یخچال، کم مصرف است و حین کار کردن سر و صدای زیادی ایجاد نمی کند.

ابعاد این یخچال شامل ارتفاع ۸۲ و پهنای ۵۵ سانتی متر است. یک محدودیت درباره این مینی یخچال این است که تنها در رنگ سفید تولید می شود. جنس بدنه این یخچال از ورق فلزی روغنی است و در نتیجه به راحتی تمیز می شود. این یخچال فاقد دستگیره بیرونی است و به راحتی می توان از طریق دستگیره توکار مخفی آن را باز کرد.

این یخچال دو طبقه قابل تنظیم دارد. جنس طبقه ها از میله های فلزی است. صندوق های یخچال شیشه ای است و درب مینی یخچال هیمالیا دارای سه طبقه است که برای نگهداری تخم مرغ، بطری و داروها طراحی شده اند. روشنایی یخچال به وسیله لامپ LED تأمین می شود.

یخچال هتلی الکترواستیل 7 فوت مدل ES7 (قیمت حدودی: 6 میلیون تومان)

یخچال در هتل

نمودار مصرف انرژی این یخچال ++A است. وزن این یخچال ۲۶ کیلوگرم است. گنجایش یخچال ۶۸ لیتر و گنجایش فریز ۱۲ لیتراست. گنجایش کل این محصول به لیتر ۸۰ لیتر است. ارتفاع این یخچال هتلی ۸۵ سانتی متر،عمق آن ۴۷ سانتی متر و پهنا ۵۰ سانتی متر است. این یخچال دو طبقه دارد.

تعداد طبقات درب۳ عدد و تعداد کشو ۱ عدد است. فریزر این محصول ۱ عدد طبقه دارد. این یخچال هتلی فاقد کشو است و درب آن تنها از یک طرف باز می شود. الکترو استیل در حوزه تولید یخچال و فریزر، سابقه خوبی دارد و اصولا بین خریداران نیز پرطرفدار است. بنابراین می توان گفت دومین یخچال فهرست من، گزینه خوب و قابل اعتمادی است.

یخچال هتلی ایستکول 9 فوت مدل TM-919-150 (5 میلیون و پانصد هزار تومان)

ایستکول

یخچال ایستکول با رده انرژی A وحجم کل۱۶۰ لیتری یکی از یخچال های متناسب برای زوج های جوان، دانشجوها و افرادی است که مجردی زندگی می کنند. ابعاد خارجی این یخچال۱۰۸۰*۵۸۰*۵۴۰ میلی متر است. این یخچال دارای جامیوه‌ای و طبقات جداشونده است و البته پایه قابل تنظیم هم دارد. این یخچال هتلی، سیستم روشنایی داخل و درب محدب دارد. به لحاظ طراحی ظاهری این یخچال هتلی را می توان از یخچال های هتلی دانست که می تواند توجه خریداران جوان تر را به خود جلب کند.

یخچال شوکیس ۵ فوت مشکی ایستکول(قیمت حدودی: 5 میلیون و سیصد هزار تومان)

شومیکس

یخچال هتلی شوکیس ظاهری پنج فوتی دارد. درب این یخچال شیشه ای و دارای سه طبقه جدا شونده است. این یخچال قابلیت روشنایی داخل کابین و سیستم کمپرسور با فن با حداقل صدا را دارد. این یخچال در دو رنگ از سفید و مشکی طراحی شده است. مصرف انرژی بهینه این محصول در رده (گروه کم مصرف) است. این یخچال دارای ۳ عدد طبقه جدا شونده است. پایه های این یخچال، قابلیت تنظیم دارد. سیستم روشنایی داخل این یخچال LED است و یکی دیگر از ویژگی های این محصول درب تخت آن است حجم کل این یخچال ۸۹ لیتر است و بیست و نه کیلوگرم وزن دارد.

به نظر می رسد این یخچال می تواند برای رستوران ها هم استفاده شود. طراحی ویترینی این یخچال این فرصد را در اختیار افراد می گذارد که عملکردی چندگانه به یخچال خود بدهند.

یخچال هتلی ایستکول 5 فوت مدل TMB-835-80 (قیمت حدودی: 4 میلیون و پانصد هزار تومان)

یخچال ایستکول

یخچال هتلی آخر فهرست من باز هم از برند ایستکول است. حجم کل این یخچال ۸۹ لیتر و وزن خالص آن بیست و نه کیلوگرم است. این یخچال هتلی دارای جامیوه‌ای و طبقات جداشونده است. پایه این یخچال قابلیت تنظیم دارد. این یخچال دارای سیستم روشنایی داخلی و درب محدب است. به لحاظ طراحی می توان این یخچال را از یخچال های زیبای موجود در بازار دانست. با توجه به مشکلات اقتصادی فعلی و حتی محدودیت های فیزیکی، می توان گفت این یخچال گزینه مناسبی برای خرید است. قیمت این یخچال هم نسبت به برخی از نمونه های دیگر موجود در بازار مناسب تر است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها