راهنمای خرید ۵ فر توکار برای تمامی بودجه ها

برای خرید فرهای توکار با قیمت مناسب کار سختی در پیش ندارید و تنها کافیست سری به فهرست راهنماتو بزنید و ازن نوع فرها را خریداری کنید.

شناسه خبر: ۳۴۸۰۵۱
راهنمای خرید ۵ فر توکار برای تمامی بودجه ها

راهنماتو - اهل آشپزی باشید یا نه به هر حال داشتن یک فر خوب و با کیفیت برای هر آشپزخانه ای لازم است. ضمن این که وقتی وسایل آشپزی مناسبی داشته باشید احتمالا ذوق و شوق آشپزی بیشتری هم خواهید داشت. فرهای توکار از جمله مدل فرهای محبوب در طراحی خانه های امروزی محبوب می شوند.

به گزارش راهنماتو ، اگرچه بسیاری از خانه های جدید به فر توکار مجهزند، اما اگر خانه خود را بازسازی کزده اید و مایلید فر توکا به آشپزخانه اضافه کنید، مطالعه این فهرست را از دست ندهید.

این فهرست شامل فرهای گران قیمت هم می شود اما آخرین گزینه های فهرست مقرون به صرفه تر هستند:

فر توکار بوش سری 8 مدل HBG632BS1I(قیمت حدودی: ۳۳ میلیون تومان)

فر توکار

گران قیمت ترین فر در فهرست من، فر بوش است.اقلام همراه این محصول شامل یک توری ترکیبی و یک تابه معمولی است و گنجایش آن نیز ۷۱ لیتر است.ارتفاع این فر ۵۴.۸ سانتی‌متر است و قابلیت Hot Air ۴D: برای پخت بهتر غذا دارد. این فر شامل شیوه های گرمایشی هوای داغ چهاربعدی، هوای داغ بهینه، حرارت معمولی، حرارت معمولی بهینه، گریل با هوای داغ، گریل تمام‌عرض، تنظیمات پیتزا و یخ‌زدایی هم می شود.

دامنه گرمادهی این فر، ۳۰-۳۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد است و چراغ هالوژن دارد.

از دیگر ویژگی های این فر می توان به توان ۳۶۰۰ وات و جنس بدنه استیل ضدزنگ اشاره کرد. عمق این فر ۶۰ سانتی متر است. صفحه نمایش این فر توکار لمسی است.

پهنای اسم فر ۵۹.۴ است و هشت عدد برنامه دارد. ابعاد بیرونی این فر۵۴.۸ × ۵۹.۴ × ۵۹.۵ و ماکزیمم درجه حرارت فر سیصد درجه است.

فر توکار اسنوا مدل SCE-3607(قیمت حدودی:۱۶ میلیون تومان)

اسنوا

گنجایش این فر توکار ۶۵ لیتر و ارتفاع آن ۴۵ سانتی‌متر است. پهنای این فر ۶۰ سانتی متر است و صفحه نمایش LCD دارد. ابعاد داخلی ازن فر ۶۰x۶۰x۴۵ است. این فر برقی دارای ۹ برنامه پخت و صفحه نمایشگر LCD است. همچنین دارای فن کانوکشن و خنک کننده است.

این فر توکار، دارای موتور و سیخ جوجه گردان و گریل بالا و پایین است. همچنین شیشه سه جداره نشکن دارد. حداکثر دمای فر ۲۵۰ درجه سانتی گراد است و دارای پوشش داخلی آسان تمیز شونده است. این فر توکار یک عدد سینی کیک پزی و و توری کروم دارد.

فر توکار داتیس مدل DF683U(قیمت حدودی:۱۳ میلیون و چهارصد هزار تومان)

فر

اقلام همراه فر توکار داتیس، شامل یک عدد جوجه گردان یک عدد سینی لعابی شلف استیک‌پز و روغن‌گیر است. محدوده گنجایش این فر توکار بیشتر از ۷۵ لیتر است. این فر توکار یک عدد سیخ جوجه گردان دارد.

از دیگر ویژگی های این فر توکار می توان به سیستم جرقه‌زن خودکار اشاره کرد. فر توکار داتیس تایمر دیجیتال تمام لمسی و فندک اتوماتیک دارد. این فر توکار دارای یک سینی لعابی است. این فر توکار دارای ۱۰ نوع برنامه پخت است . ابعاد داخلی این فر توکار ۵۵x۵۷.۵x۵۷.۵ و عمق آن۵۷.۵ سانتی‌متر است.

این فر مجهز به کانوکشن قفل کودک و دارای موتور جوجه گردان است.جنس دستگیره این فر توکار آلومینیومی است و شیشه دو جداره دارد.

این فر دارای ۱۰ نوع برنامه پخت است و پوشش دیواره های آن لعابی است.

فر توکار اخوان مدل F20(قیمت حدودی: ۱۰ میلیون و پانصد هزار تومان)

فر

فر توکار اخوان،گنجایش ۲۵ لیتری و ارتفاع ۶۰ سانتی‌متری دارد.عمق این فر توکار ۵۵ سانتی‌متر و پهنای آن ۶۰ سانتی متر است. این فر توکار ۱۲ برنامه مجزا دارد و رده مصرف انرژی آن A است.

صفحه نمایش این فر توکار دیجیتال است و فندک اتوماتیک دارد. این فر توکار جوجه گردان هم دارد. برند اخوان تنوع بالایی در تولید فرهای توکار دارد و این فر توکار را می توان یکی از نسخه های با کیفیت این برند دانست.

فر توکار سینجر مدل 8633E(قیمت حدودی: ۵ میلیون و سیصد هزار تومان)

فر

رده مصرف انرژی این فر توکار A است و برنامه‌ها و قابلیت‌های جانبی همچون سیستم خنک کننده دارد. محدوده گنجایش این فر توکار ۴۵.۱ تا ۵۵ است. این فر توکار یک عدد سیخ جوجه گردان دارد. این فر توکار با گاز و برق وار می کند.

این فر توکار از جوجه گردان برخوردار است و تایمر قابل برنامه‌ریزی دارد. ماکزیمم درجه حرارت فر ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد است پهنای این فر ۵۹.۵ سانتی‌متر است. این فر توکار فاقد صفحه نمایش است.

عمق این فر ۵۴ سانتی‌متر است و نمای شیشه‌ای دارد. این فر دارای گریل، جوجه گردان و سیستم یخ‌زدایی است. نوع کلید این فر مکانیکی است و ۵ برنامه پخت دارد.

جوجه گردان این فر قابلیت تغییر جهت دارد. این فر دارای فن خنک کننده و فن گردش هوای گرم داخل فر است. این فر دارای سیستم یخ زدایی (Defrosting)، شیشه درب فر نشکن، ریل تبلسکوپی و برنامه بریان کردن (گرمایش سقفی) است.

ارتفاع این فر توکار ۵۹.۵ سانتی‌متر است. گنجایش این فر ۵۸ لیتر است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها