راهنمای خرید ۵ هود پرفروش در بازار ایران

برای خرید محبوب ترین هودهای بازار می توانید از فهرست راهنماتو استفاده کنید. این فهرست شامکل ۵ هود محبوب موجود در بازار است.

شناسه خبر: ۳۴۸۱۱۰
راهنمای خرید 5 هود پرفروش در بازار ایران

راهنماتو -هودهای زیادی در بازار فناوری وجود دارند و انتخاب یک هود بین این همه هود کار ساده ای نیست. بنابراین من برای شما بین انواع هودهای پرفروش در بازار ایران 5 هود را گلچین کرده ام. این هودها از برندهای مختلف با ویژگی هایی گوناگون هستند.

به گزارش راهنماتو، نیازی نیست برای خرید بهترین و مناسب ترین هود برای خود در بازار جستجوی زیادی انجام دهید. تنها کافیست سری به فهرست 5 گانه راهنماتو بزنید:

هود مورب اریکسان مدل PF سایز 90(قیمت حدودی: یک میلیون و چهارصد هزار تومان)

هود

فهرستم را از ارزان ترین هود شروع می کنم. نحوه‌ی باز شدن درب این هود دستی است. همچنین کشوی گرم کن دارد. یکی از امکانات مثبت و فوق العاده کاربردی این هود، سیستم کنترل از راه دور است.

فیلتر این هود نیز از نوع سه لایه الومینیومی با شاسی استیل دائم و قابل شستشو است. این هود یک موتور دارد و جنس موتور این هود تمام فلزی است. این هود قدرتمند دارای نمایشگر وضعیت لمسی است. نوع کلیدهای این هود لمسی است و دارای لوله خروجی اتصال ۱۵ به ۱۲ نیز هست. اگر فضای آشپزخانه شما محدود است و باید حتما از وضعیت ابعاد این هود مطلع باشید، جالب است بدانید که عرض این هود ۹۰ سانتی متر و حداقل سطح صدا ۲۵ دسی بل است.

این هود، دارای یک لامپ اس ام دی کم مصرف پر نور است و حجم مکش۸۵۰ مترمکعب بر ساعت دارد. حداکثر سطح صدای این هود ۶۰ دسی بل است.

هود مخفی اخوان مدل H64TP سایز 70(قیمت حدودی: 2 میلیون و هفتصد هزار تومان)

هود اخوان

برند اخوان از شناخته شده ترین و محبوب ترین برندهای بازار هود است. هود مخفی اخوان یکی از مدلهای پرفروش هود در بازار ایران است که کنترل از راه دور دارد. فیلتر این هود از نوع آلومینیومی قابل شستشو است. نحوه‌ی باز شدن درب این هود دستی و جنس موتور آن از نوع پلاستیکی است.

این هود یک عدد موتور دارد. نوع فیلتر این هود آلومینیومی است و نمایشگر دارد. از دیگر ویژگی های این هود می توان به ابزار روشنایی اشاره کرد. نوع کلیدهای این هود فشاری است. جنس بدنه این هود استیل و عرض هود ۷۰ سانتی متر است. حجم مکش این هود ۷۰۰ سانتی متر است.

این هود طراحی بسیار زیبایی دارد و می تواند برای بسیاری از خریداران جذاب به نظر برسد. رنگ بندی این هود نیز کمک می کند که خریداران در دکوراسیون های مختلف به راحتی این هود را خریداری و استفاده کنند.

هود اخوان مدل H18(قیمت حدودی: 2 میلیون و هشتصد هزار تومان)

هودهای اخوان

سومین هود فهرست من نیز هودی از برند اخوان است. فیلتر این هود از نوع چند لایه و نحوه‌ی باز شدن درب این هود دستی است. این هود یک عدد موتور دارد و نوع فیلترآن آلومینیومی است. این هود دارای ابزارهای روشنایی است و نوع کلید های آن فشاری است. اگر به علت محدودیت های موجود در فضای خانه خود به دنبال ابعاد دقیق این هود می گردید پس بهتر است بدانید که عرض این هود۹۰ سانتی متر است.

طراحی این هود مدرن است و در دسته هودهایی با ظاهر جذاب طبقه بندی می شود. این مدل هود اخوان فروش بسیار خوبی دارد و به نظر می رسد کاربران از خرید این هود رضایت دارند.

هود مخفی ایساتیس استیل مدل E414 سایز 70(قیمت حدودی: 3 میلیون و دویست هزار تومان)

ایساتیس

چهارمین هود در فهرست من هود ایساتیس است. این هود هم ظاهری کلاسیک و شیک دارد. هود مخفی ایساتیس، فاقد درب است و دکمه های لمسی دارد. این هود دارای فیلتر ۳ لایه آلومینیومی با گیره استیل قابل شست‌وشو است. این هود دو عدد موتور دارد و جنس موتورهای این هود فلزی است.

یکی از امکانات ویژه در این هود، دور فوق سریع است. نوع کلیدهای این هود لمسی است و می توان از طریق کنترل از راه دور، آن را کنترل کرد. جنس بدنه این هود فلزی است. احتمالا حالا در حال فکر کردن به ابعاد این هود هستید. عرض این هود۷۰ سانتی متر و حداقل سطح صدا۶۴ دسی بل است. این هود را می توان در دسته هودهایی قرار داد که یک انتخاب امن و با کیفیت است و مدت ها برای شما کار خواهد کرد.

هود کن مدل Atlas شومینه ای سایز 90(قیمت حدودی: 4 میلیون و سیصد هزار تومان)

هود کن

نحوه‌ی باز شدن درب این هود دستی است و به سیستم کنترل از راه دور هم مجهز است. این هود دارای درب است. هود گران قیمت فهرست من یک عدد موتور دارد و از امکانات مثبت آن می توان به دور فوق سریع اشاره کرد.

نوع فیلتر این هود آلومینیومی است و از سیستم خاموشی خودکار نیز برخوردار است. این هود دارای نمایشگر برای نمایش دادن وضعیت است. نوع کلیدهای این هود لمسی و ارتفاع این هود قابل تنظیم است. این هود دارای موتور توربو است. همچنین طراحی آن به شکلی است که به راحتی تمیز می شود. نورپردازی این هود بسیار زیبا است و تـحمل دمایی تا ۱۵۵ درجه سانتی گراد را داراست. جنس بدنه این هود شیشه و عرض هود۹۰ سانتی متر است.حجم مکش این هود ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت و حداقل سطح صدا شصت و سه دسی بل است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها