راهنمای خرید بهترین ماشین ظرفشویی های پاکشوما

اگر قصد خرید بهترین ماشین ظرفشویی های برند پاکشوما را دارید|، این راهنمای خرید ماشین ظرفشویی های پاکشوما، ویژه شما است.

شناسه خبر: ۳۴۸۳۷۷
راهنمای خرید بهترین ماشین ظرفشویی های پاکشوما

راهنماتو -با این وضعیت قیمت ها در بازار لوازم خانگی و تحریم هایی که روز به روز شدید تر می شوند، بی تعارف، بهتر است برندهای خارجی را بیخیال شوید و برندهای معتبر و با کیفیت ایرانی را امتحان کنید. قیمت برخی از اقلام لوازم خانگی خارجی به حدی نجومی است که خریدشان فقط از عهده از مابهتران بر می آید.

به گزارش راهنماتو، برند پاکشوما از برندهای معتبر و محبوب خریداران در بازار لوازم خانگی است. به همین دلیل هم تصمیم گرفتم از بین برندهای ایرانی به معرفی 5 ماشین ظرفشویی برتر برند پاکشوما برای همه بودجه ها بربپردازم. این فهرست می تواند بسیار مفصل تر باشد، با این حال من فقط 5 گزینه را گلچین کرده ام:

ماشین ظرفشویی مدل MDF-15308W(قیمت حدودی:24 میلیون تومان)

ماشین ظرفشویی

نخستین ماشین ظرفشویی برند پاکشوما که انتخاب کرده ام و البته گران قیمت ترین ماشین ظرفشویی فهرست من است با رده مصرف انرژی A++ به فروش می رسد. این ماشین ظرفشویی سنسور میزان آب مصرفی دارد و مصرف آب در هر چرخه شستشو12 لیتراست. میزان صدا در این ماشین ظرفشویی 49 دسی بل است و برای 15 نفر ظرفیت دارد.

این ماشین ظرفشویی دو عدد بازوی شستشو دارد. اما فاقد سیستم بخار و سیستم خشک کن است. صفحه کنترل این ماشین ظرفشویی لمسی (touch)است. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این ماشین ظرفشویی، نشانگر زمان باقی مانده برنامه شستشو را دارد و از قفل کودک هم برخوردار است. تعداد برنامه های شستشو در این ماشین ظرفشویی 7 عدد است و سه قفسه شستشو دارد. این ماشین ظرفشویی امکان شستشوی ظروف با نصف ظرفیت را هم دارد و می توان ارتفاع قفسه ها را به دلخواه تنظیم کرد.

ماشین ظرفشویی مدل MDF-14302(قیمت حدودی: 20 میلیون تومان)

ظرفشویی

این ماشین ظرفشویی دارای سه عدد سبد است و نوع موتور آن تسمه ای است.گريد انرژی در این ماشین ظرفشویی A++ است و محدوده ظرفيت آن14 نفر است. این مدل ماشین ظرفشویی دارای 8 برنامه شستشو است. این ماشین ظرفشویی فاقد سنسور میزان آب مصرفی است. میزان مصرف آب در هر چرخه شستشو در این ماشین ظرفشویی 12 لیتر و میزان صدا در حالت شستشو49 دسی بل است.

این ماشین ظرفشویی برای 14 نفر ظرفیت دارد. تعداد بازوهای شستشو در این ماشین دو عدد است.یک مزیت این ماشین ظرفشویی نسبت به مدل قبلی این است که سیستم خشک کن یا Zeolith و صفحه کنترل لمسی (touch)دارد. در این ماشین ظرفشویی می توانید شستشو را با تاخیر (تا 24 ساعت) انجام دهید.

این ماشین ظرفشویی پایه قابل تنظیم ارتفاع و البته نشانگر زمان باقی مانده برنامه و قفل کودک دارد. تعداد برنامه شستشو در این ماشین ظرفشویی 7 عدد است. این ماشین ظرفشویی 3 قفسه شستشودارد. برنامه های شستشو در این ماشین ظرفشویی متنوع است و شامل شستشوی اقتصادی، شستشوی شدید، شستشوی 90 دقیقه ای, شستشوی سریع در 30 دقیقه, شستشوی ظروف حساس, شستشوی میوه و سبزیجات و شستشوی نصف ظرفیت است.

ماشین ظرفشویی پاکشوما MDF-14203S(قیمت حدودی: 19 میلیون تومان)

ظرف شستن

رده مصرف انرژی در این ماشین ظرفشویی +++A است و سنسور میزان آب مصرفی دارد. میزان صدا در این ماشین ظرفشویی 49 دسی بل است و در هر چرخه شستشو 10 لیتر آب مصرف می کند. ظرفیت نفرات در این ماشین لباسشویی 14 نفر است. این ماشین ظرفشویی موتور پیشرفته ای دارد اما فاقد امکان شستشو با بخار است.

این ماشین ظرفشویی دو بازوی شستشو دارد اما در عین حال فاقد سیستم خشک کن است. یک ویژگی خوب در این ماشین ظرفشویی امکان صرفه جویی در مصرف آب است و صفحه کنترل لمسی هم دارد. همچنین این ماشین ظرفشویی می تواند زمان باقی ماند برنامه را نشان دهد و قفل کودک هم دارد. تعداد برنامه های شستشو در این ماشین ظرفشویی 7 عدد است و 2 سبد شستشو هم دارد.

ماشین ظرفشویی مدل MDF-14201 (قیمت حدودی: 16 میلیون تومان)

شستشوی ظرف ها

این مدل ماشین ظرفشویی 2 عدد سبد دارد. نوع موتور این ماشین ظرفشویی تسمه ای است و با گريد انرژی A++ کار می کند.محدوده ظرفيت این ماشین ظرفشویی 14 نفره است و 8 برنامه شستشو دارد. این ماشین ظرفشویی سنسور میزان آب مصرفی ندارد. میزان مصرف آب در این ماشین ظرفشویی در هر چرخه شستشو 10 لیتر و میزان صدا در حالت شستشو49 دسی بل است.ظرفیت این ماشین ظرفشویی 14 نفر است و خشک کن هم دارد. یکی از ایرادات این ماشین ظرفشویی، فقدان صفحه کنترل لمسی و سیستم صرفه جویی در مصرف آب است.

اگرچه این ماشین ظرفشویی نشانگر زمان باقی مانده برنامه ندارد اما قفل کودک و 5 برنامه شستشو و امکان شستشو با نصف ظرفیت را دارد. این ماشین ظرفشویی قفسه قاشق و چنگال جداگانه دارد و از انواع برنامکه های شستشو پشتیبانی می کند.

ماشین ظرفشویی مدل DTP80960PW1 (قیمت حدودی: 14 میلیون تومان)

پاکشوما

این مدل ماشین ظرفشویی رومیزی است. علت این که این ماشین ظرفشویی را انتخاب کردم این است که برخی از افراد به خاطر کمبود فضا در آشپزخانه، امکان خرید و استفاده از ماشین ظرفشویی های بزرگ را ندارند و مجبورند از نسخه های رومیزی برای صرفه جویی در فضا استفاده کنند. ظرفیت این ماشین ظرفشویی 8 نفره است.وضعیت مصرف انرژی در این ماشین ظرفشوییA و متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو 14 لیتر است.

میزان صدا در این ماشین ظرفشویی 45 دسی بل و تعداد برنامه های شست وشو 6 عدد است. این ماشین ظرفشویی دکمه های لمسی ندارد. اما دارای قفل کودک و برنامه آبکشی اضافی است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها