راهنمای خرید ۵ ماشین لباسشویی پاکشوما برای تمام بودجه ها

برای خرید برترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار فناوری که از برند پاکشوما هستند می توانید از فهرست راهنماتو استفاده کنید

شناسه خبر: ۳۴۸۵۰۱
راهنمای خرید 5 ماشین لباسشویی پاکشوما برای تمام بودجه ها

راهنماتو -ماشین لباسشویی های موجود در بازار ایران بسیار متنوع هستند و حتی ماشین لباسشویی های ایرانی با توجه به شرایط تحریم ها و قیمت ارز مقرون به صرفه تر هستند. بین ماشین لباسشویی های ایرانی، برند پاکشوما از سایر برندها پرطرفدار تر است.

به گزارش راهنماتو، خوشبختانه تنوع ماشین لباسشویی های پاکشوما به حدی بالا است که برای انتخاب یک ماشین لباسشویی از بین ماشین لباسشویی های این شرکت با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. در ادامه به معرفی 5 ماشین لباسشویی برتر شرکت پاکشوما می پردازم. این ماشین لباسشویی ها تنوع قیمت دارند و به یک نوع بودجه خاص محدود نمی شوند اما یک نکته تضمینی است. این ماشین لباسشویی ها همگی از برترین ماشین لباسشویی های بازار محسوب می شوند. ترتیب تقسیم بندی این ماشین لباسشویی ها از ارزان ترین به گران ترین قیمت است:

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 ST (قیمت حدودی: 11 میلیون و سیصد هزار تومان)

ماشین لباسشویی

اولین ماشین لباسشویی که معرفی می کنم ارزان ترین نسخه ماشین لباسشویی است. این مدل ماشین لباسشویی که درب از جلو دارد، دارای موتور تسمه ای است. سرعت چرخش موتور در این ماشین لباسشویی ۱۰۰۰ دور در دقیقه است. ظرفیت دیگ این جاروبرقی ۶ کیلوگرم است. زاویه باز شدن درب این ماشین لباسشویی ۹۰ درجه و به سمت چپ است.

این ماشین لباسشویی دارای سیستم ایمنی قفل کودک است و نمایشگر وضعیت شستشو هم دارد. این ماشین لباسشویی دارای برنامه های لباس بچه، شست‌وشوی سریع، تعطیلات وآبکشی + چرخش است.میزان مصرف برق این ماشین لباسشویی A++ است. میزان صدا در این ماشین لباسشویی ۵۹ دسی بل است. صفحه نمایش این ماشین لباسشویی LED است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB - 86402 WT (قیمت حدودی: 14 میلیون و پانصد هزار تومان)

لباسشویی

نوع مخزن این ماشین لباسشویی، درب از جلو و نوع موتور آن تسمه‌ای است. سرعت چرخش موتور در این ماشین لباسشویی۱۴۰۰ دور در دقیقه است. ظرفیت دیگ در این ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرم و زاویه باز شدن درب ۱۸۰ درجه به جهت چپ به راست است. میزان صدای آبکشی۷۶ دسی بل است.

این ماشین لباسشویی دارای سیستم ایمنی قفل کودک است. این ماشین لباسشویی دارای برنامه لباس بچه و شست‌وشوی سریع است. میزان مصرف برق در این ماشین لباسشویی A++ است. این ماشین لباسشویی دارای صفحه نمایشگر LED و عمق۵۵ سانتی‌متری است. این مدل ماشین لباسشویی دارای ۱۶ برنامه شستشو اصلی و ۵ برنامه کمکی است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-85402 (قیمت حدودی:16 میلیون و پانصد هزار تومان)

شستشوی لباس

این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما با مخزن درب از جلو و سرعت چرخش موتور۱۴۰۰ دور در دقیقه و ظرفیت دیگ۸ کیلوگرم طراحی شده است.زاویه باز شدن درب این ماشین لباسشویی ۱۸۰ درجه و جهت بازشدن درب به سمت چپ است. یکی از بهترین ویژگی های این ماشین لباسشویی امکان اضافه کردن لباس حین کار است.

میزان صدای این جاروبرقی ۵۴ دسی بل است.عمق این ماشین لباسشویی ۴۹.۵ سانتی‌متر است. این ماشین لباسشویی دارای ۱۶ برنامه شستشو اصلی و ۵ عدد برنامه کمکی است. میزان صدای آبکشی در این ماشین لباسشویی ۷۸ دسی بل است. ارتفاع این ماشین لباسشویی ۸۵سانتی‌متر و پهنای آن ۵۹.۵ سانتی متر است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB - 86403 WT (قیمت حدودی: 16 میلیون و هشتصد هزار تومان)

لباسشویی های پاکشوما

نوع موتور این ماشین لباسشویی تسمه‌ای و سرعت چرخش موتور۱۴۰۰ دور در دقیقه است. ظرفیت دیگ این ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرم و جهت بازشدن درب به سمت چپ است.عمق این ماشین لباسشویی ۵۹ سانتی‌متر است. این ماشین لباسشویی دارای ۱۶ برنامه شستشوی اصلی و ۴ برنامه کمکی است.

این ماشین لباسشویی دارای نمایشگر تمام لمسی LED مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی لست. از دیگر قابلیت های این ماشین لباسشویی می توان به امکان آبکشی اضافه البسه، قابلیت تنظیم دمای آب (۲۰ درجه تا ۹۰ درجه سانتیگراد)، قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن(۶۰۰ تا ۱۴۰۰ دور بر دقیقه) قابلیت اضافه یا کم کردن البسه در هر مرحله شستشو، برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان(مقرون به صرفه) ، برنامه شستشوی ملحفه و روتختی و برنامه شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ای QUICK اشاره کرد. ارتفاع این ماشین لباسشویی ۸۵ سانتی‌متر و پهنای آن ۴۹ سانتی متر است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB - 96407 WT(قیمت حدودی: 17 میلیون پانصد هزار تومان)

شستشوی لباس با ماشین لباسشویی

نوع مخزن این ماشین لباسشویی به شکل درب از جلو و نوع موتور این مدل ماشین لباسشویی تسمه‌ای است. سرعت چرخش موتور۱۴۰۰ دور در دقیقه است. ظرفیت دیگ۹ کیلوگرم است. زاویه باز شدن درب این ماشین لباسشویی ۱۸۰درجه و جهت بازشدن درب به سمت چپ است.

میزان صدای آبکشی این ماشین لباسشویی ۷۶ دسی بل است. این ماشین لباسشویی دارای صفحه نمایش و پشتیبانی از برنامه ها و حالت های خاصی از جمله حالت لباس بچه، صرفه جویی انرژی و شست و شوی سریع است. میزان صدا در این ماشین لباسشویی ۵۴ دسی بل است. ارتفاع این ماشین لباسشویی۸۵۰ سانتی‌متر و پهنای آن ۶۰۰ سانتی متر است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها