راهنمای خرید پنکه برای سال جدید

هوا گرم تر می شود و کم کم باید پنکه بخرید. خرید پنکه مناسب با توجه به افزایش قیمت ها بسیار مهم است.

شناسه خبر: ۳۴۹۰۷۷
راهنمای خرید پنکه برای سال جدید

راهنماتو -اگرچه هنوز زمستان تمام نشده و وارد فصل جدید نشده ایم اما کم کم هوا در حال گرم شدن است. با توجه به وضعیت قیمت ها و روند افزایشی اقلام مختلف، به نظر می رسد بهترین کار، خرید پنکه قبل از آغاز فصل گرم است.

به گزارش راهنماتو ،برای انتخاب یک پنکه رومیزی کاربردی و باکیفیت بهتر است نهایت دقت خود را داشته باشید، بله اینجا هم پای قیمت ها در میان است. هر چقدر انتخاب بهتری داشته باشید، از ضرر مالی غیر مترقبه پیشگیری خواهید کرد.

پنکه رومیزی میوتو مدل SANO(قیمت حدودی:۵ میلیون و پانصد هزار تومان)

پنکه رو میزی سانو از برند میوتو ایتالیاست که در واقع دستگاهی 2in1 است ، این دستگاه هم به عنوان پنکه یا فن رومیزی همچنین دستگاه تصفیه هوا قایل استفاده است.

سانو دارای فیلتر نانو است و تمام ذرات گرد و غبار و آلودگی محیط کار یا منزل شما را جذب خود می کند. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم قدرت فن است و قابلیت تنظیم گردش قسمت بالایی دستگاه نیز وجود دارد.

سانو با استفاده از کابل USB به برق وصل می شود و مصرف برق بسیار پایینی دارد ، صدای بسیار کم دیگر ویژگی جذاب سانوست که برای استفاده در شب بسیار اهمیت دارد.اگر قصد دارید اتاقهای خانه را در گرمای زودهنگام بهار و پاییز خنک کنید، بهتر است این گزینه را امتحان کنید.

پنکه رومیزی فیلیگر مدل بدون پره PL-3012B(قیمت حدودی: ۲ میلیون و پانصد هزار تومان)

این پنکه بدون پره یک محصول با ابعاد 55 در 20 در 30 سانتی متر است. در واقع 30 سانتی متر مربوط به قطر حلقه است. توان این پنکه چیزی بین 50 تا 60 وات است. این محصول دارای قابلیت کنترل سرعت و چرخش به طرفین است. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل می توان به سیستم تهویه هوا و یونیزه کردن هوا توسط فیلتر آن اشاره کرد. در این دستگاه با قرارگیری یک چراغ بسیار عالی می توان به عنوان چراغ خواب نیز عمل کند.

یکی از ویژگی های بسیار عالی در این پنکه ها داشتن امنیت بالا است.در پنکه بدون پره هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت و حتی اگر کودک دست خود را به داخل حلقه موجود وارد کند هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد و تنها جریان هوا را حس خواهد کرد.

پنکه شارژی ریمکس مدل گیره ای(یک میلیون و هشتصد هزارتومان)

این پنکه با قابلیت کارکرد شارژی از 1 تا 7.5 ساعت(بسته به سرعت و چرخش آن) با طراحی زاویه باز، دارای گیره و قابلیت استفاده بر روی یک میز همه کاره، عملکردی ویژه دارد.

اندازه این پنکه در حالت بسته تنها 210x180x110 میلی‌متر است و وزن آن تنها 520 گرم است پایه پنکه شارژی Remax بصورت هوشمندانه طراحی شده که یا بصورت یک پایه رومیزی(مانند چراغ مطالعه) و یا بصورت پایه گیره ایی (گیره روی لبه میز، قفسه کتاب،داخل خودرو،کابینت آشپزخانه ...)درآمده است.

این پنکه می تواند بالای / زیر 180 بصورت دستی درجه بچرخد، ویا به چپ / راست 60 درجه بصورت اتومات بچرخد تا بتوانید جهت باد را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید.پنکه برقی گیره دار Remax از مواد مرغوب و باکیفیت ABS ساخته شده است که وزن پنکه را کاهش می دهد، دوام آن را افزایش می دهد و در برابر ضربه های سبک، خط و خش مقاوم است.این محصول دارای سه سطح تنظیم باد است.

پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010(یک میلیون و سیصد هزارتومان)

پنکه پارس خزر مدل 3010 از پنکه‌های رومیزی شرکت پارس‌خزر است که با طراحی زیبا و کلاسیک تولید و عرضه شده. این محصول دارای چهار پره بزرگ و صفحه شبکه میله‌ای است. برای تنظیم سرعت کافی است یکی از دکمه‌های روی پنل یا پایه پنکه را فشار دهید.

امکان چرخش افقی هم از دیگر مشخصاتی است که می‌تواند به کیفیت عملکرد دستگاه و سهولت استفاده از آن کمک کند. نشانگر کوچکی نیز روی پنکه پارس خزر مدل 3010 تعبیه‌شده که سرعت فعلی عملکرد پنکه را نشان می‌دهد تا کاربر در صورت نیاز بتواند آن را تغییر دهد.

این پنکه دارای موتور مجهز به فیوز حرارتی است هم از دیگر قابلیت‌هایی است که از فشار آمدن به موتور و آسیب دیدن در اثر فعالیت طولانی‌مدت دستگاه جلوگیری می‌کند.

پنکه رومیزی باسئوس مدل ACYY000002(قیمت حدودی:۷۶۲ هزار تومان)

وزن این پنکه حدود سیصد گرم است. کمپانی بیسوس این محصول را در دو رنگ طراحی و تولید کرده است. جنس بدنه ی پنکه رومیزی بیسوس ACYY۰۰۰۰۰۲ از پلاستیک محکم ABS و PC ساخته شده و توری محافظ آن به گونه ی طراحی شده که از دستان شما محافظت کند.

ابعاد پنکه بیسوس ۱۵۰x۱۴۰x۱۲۰ میلی متر است. در قسمت پایین این فن، یک پایه قرار دارد که باعث لیز نخوردن پنکه می شود. این پنکه دارای کابلی برای اتصال به برق با اندازه ی حدود ۱۱۶ سانتی متر می باشد. پنکه رومیزی Baseus ACYY۰۰۰۰۰۲ دارای ۴ پره بوده، که باد را به خوبی پخش می کند.

در قسمت پشتی این پنکه دکمه ای تعبیه شده که می توانید با استفاده از این دکمه پنکه بیسوس را خاموش روشن و سرعت باد را تنظیم کنید. این پنکه دارای ۳ حالت پرتاب باد است. شما می توانید این پنکه را به پاور بانک، کامپیوتر، لپتاپ و ... متصل کرده و از آن استفاده کنید. پنکه رومیزی بیسوس ACYY۰۰۰۰۰۲ دارای توان ۳ واتی و شدت جریان ۱ آمپری است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها