راهنمای خرید بهترین جاروبرقی سطلی برای همه بودجه ها

جاروبرقی های موجود در بازار انواعه و اقسام متعددی دارند و جاروبرقی های سطلی از محبوب ترین انواع جاروبرقی محسوب می شوند.

شناسه خبر: ۳۶۰۹۷۷
راهنمای خرید بهترین جاروبرقی سطلی برای همه بودجه ها

راهنماتو -جاروبرقی های سطلی به لحاظ ظاهری برای کاربرانی که از جاروبرقی های خانگی استفاده می کنند چندان شناخته شده نیست. این نوع جاروبرقی ها به نسبت دیگر انواع جاروبرقی ظاهری ساده تر دارند. با این وجود به لحاظ کاربری و کیفیت چیزی کم ندارند. برای مثال ممکن است در خانه خاله و عمه، چنین جاروبرقی را نبینید اما مطمئن باشید اگر این جاروبرقی را بخرید به لحاظ تمیزی چیزی از خانه دیگر خانواده های فامیل کم نخواهید داشت.

به گزارش راهنماتو، جاروبرقی های سطلی محبوب در بازار را می توان در دسته بندی های متعددی قرار داد اما این بار قصد دارم 5 جاروبرقی را برای تمامی بودجه ها به شما معرفی کنم. این جاروبرقی ها قیمت های متنوعی دارند:

جاروبرقی هیتاچی مدل CV-9800YJ (قیمت حدودی: 15 میلیون و پانصد هزار تومان)

هیتاچی

جاروبرقی هیتاچی دارای بدنه فلزی مقاوم در برابر ضربه است و دسته مخصوصی دارد که حمل و نقل جاروبرقی را ساده تر می کند. یک ویژگی دیگر درباره این جاروبرقی، مجهز بودن به سیستم دفع آسان زباله است.

دسته مخصوص این جاروبرقی دارای قابلیت چرخش در زوایای مختلف است. همچنین این جاروبرقی دارای پایه نگهدارنده شلنگ است. این جاروبرقی فاقد نیاز به کیسه است. ابعاد این جاروبرقی ۶۸۰x۴۸۰x۴۸۰ سانتی‌متر و وزن آن حدود 7 کیلوگرم است.

قدرت موتور این جاروبرقی ۲۳۰۰ وات و طول کابل برق۷.۵ متر است. گنجایش مخزن این جارو برقی۲۱ لیتر است. شعاع عملکرد این جارو برقی ۱۰ متر است و فیلتر بهداشتی هم دارد. این جاروبرقی دارای نشانگر نمایش وضعیت از جمله نشانگری است که نشان می دهد مخزن جاروبرقی پر شده است. محدوده توان مصرفی این جاروبرقی ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات و محدوده میزان صدا۷۵-۸۰ دسی بل است. این جاروبرقی سطلی، فاقد سری جداگانه است.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-YL699 (قیمت حدودی: 13 میلیون تومان)

پاناسونیک

این مدل جاروبرقی پاناسونیک، مجهز به فیلتر آنتی باکتریال پارچه ای قابل شستشو است که کمک می کند با بهداشت بسیار بالاتری به نظافت خانه بپردازید. ابعاد این جاروبرقی ۵۰۵x۳۶۵x۲۴۵ سانتی‌متر و وزن آن ۵.۸ گرم است. این جاروبرقی دارای ۲ برس ویژه درز و مبلمان است. میزان صدا در این جاروبرقی حدود ۸۶ دسی بل است.

قدرت موتور در این جاروبرقی ۲۱۰۰ وات و طول کابل برق۸ متر است. گنجایش مخزن جارو برقی۲۰ لیتر است و با شعاع عملکرد۱۰ متری کار می کند. از ویژگی‌های نظافتی این جاروبرقی می توان به فیلتر بهداشتی اشاره کرد. نوع این جارو برقی سطلی است. نوع فیلتر خروجی HEPA و محدوده توان مصرفی۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است. محدوده طول کابل برق این جاروبرقی ۵ تا ۱۰ متر است و دو عدد سری دارد.

جاروبرقی هیتاچی مدل CV-950Y (قیمت حدودی: 8 میلیون و پانصد هزار تومان)

جاروبرقی سطلی هیتاجی

این مدل جاروبرقی هیتاچی دارای بدنه فلزی مقاوم در برابر ضربه است. یک ویژگی مثبت درباره این جاروبرقی را می توان سهولت در امکان خالی کردن مخزن زباله دانست و البته که قابلیت کنترل مکش دستگاه لوله تلسکوپی و لوله خرطومی از دیگر ویژگی های این محصول است.

این جاروبرقی دارای فیلتر پارچه ای قابل شست‌وشو است و نیازی به کیسه زباله هم ندارد. ابعاد این محصول ۵۴۵x۳۳۵x۴۲۰ سانتی‌متر و وزن آن ۸.۱ گرم است. این جاروبرقی دارای برس پارویی، ابزار مکش و برس کوچک است. میزان صدا در این جاروبرقی حدود ۷۵ دسی بل است. قدرت موتور در این جاروبرقی ۲۰۰۰ وات است.

طول کابل برق۷.۵ متر است. گنجایش مخزن جارو برقی۱۸ لیتر و شعاع عملکرد۱۰ متر است. از ویژگی‌های نظافتی این محصول می توان به فیلتر بهداشتی و نشانگر پر بودن مخزن اشاره کرد. محدوده توان مصرفی این جاروبرقی ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است و محدوده طول کابل برق۵ تا ۱۰ متر است. این جاروبرقی دارای دو عدد سری است.

جاروبرقی لوپز مدل 3800(قیمت حدودی: 3 میلیون و پانصد هزار تومان)

جاروبرقی

جاروبرقی لوپز دارای بازدهی فیلتراسیون و قدرت مکش فوق العاده خوبی است. این جاروبرقی سطلی دارای مخزن گردوغبار بزرگ است و دارای قابلیت استفاده از کیسه های دائمی و یکبار مصرف است. اگر از افرادی هستید که طراحی و ظاهر جاروبرقی برایتان بسیار مهم است جالب است بدانید که این جاروبرقی دارای رنگ بندی متالیک است.

ابعاد این جاروبرقی ۳۵۰x۳۰۰x۴۰۰ سانتی‌متر و وزن آن هفت کیلوگرم است. قدرت موتور این جاروبرقی ۱۸۰۰ وات است و با توان مکش مساوی با قدرت خود نیز کار می کند. طول کابل برق۵ متر است. محدوده توان مصرفی این جاروبرقی ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ وات و محدوده طول کابل برق۵ تا ۱۰ متر است. این جاروبرقی سه عدد سری دارد.

جاروبرقی سطلی پارس خزر مدل TORNADO(قیمت حدودی: 3 میلیون و چهارصد هزار تومان)

جاروبرقی پارس خزر

این جاروبرقی که از برند سرشناس و محبوب ایرانی، پارس خزر است، کلید ON/OFF دو وضعیته برای خاموش و روشن کردن دارد. همچنین این جاروبرقی فیلتر ورودی سلولزی استوانه‌ای با قاب پلی یورتان به رنگ شیری با قابلیت نصب روی محفظه‌ی موتور دارد و می توان دستگیره حمل این جاروبرقی را به شکل سی درجه چرخاند.

درب محصول دارای دو عدد قفل پلاستیکی جهت اتصال درپوش به بدنه دارد. محدوده طول کابل برق۵ تا ۱۰ متر و محدوده توان مصرفی۱۸۵۰ تا ۲۲۰۰ وات است .قدرت موتور این جاروبرقی ۱۲۰۰ وات و گنجایش مخزن جارو برقی۱۷ لیتر است. طول کابل برق۵ متر است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها