لکسوس با این ماشین به ایران برگشت

لکسوس ES۲۰۰ سدان لوکس ژاپنی در قالب خودروهای وارداتی جانبازان به کشورمان خواهد آمد. لکسوس ES۲۰۰ سدان میان‌رده لوکس است که نسل‌های گذشته آن با کد لکسوس ES۳۵۰‌ و لکسوس ES۲۵۰ در بازار ایران حضور داشتند.

شناسه خبر: ۴۲۰۴۶۲
لکسوس با این ماشین به ایران برگشت

 لکسوس ES۲۰۰ از موتور چهارسیلندر دولیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد. حداکثر راندمان این پیشرانه ۱۷۲ اسب‌بخار قدرت و ۲۰۶ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال قدرت به محور جلو را در این خودرو برعهده دارد.

 سیستم تعلیق لکسوس ES۲۰۰ در جلو از نوع مک‌فرسون و در عقب از نوع مولتی‌لینک یا چنداتصاله است. ترمزها نیز در چهار چرخ از نوع دیسکی هستند. این خودرو با رینگ‌های ۱۷ اینچی به دست مشتریان می‌رسد. حداکثر سرعت قابل دستیابی با لکسوس ES۲۰۰ معادل ۲۰۵ کیلومتربرساعت اعلام شده است. انتظار داریم شتاب صفرتاصد این خودرو در شرایط عادی، رقمی بین ۱۱ الی ۱۲ ثانیه باشد. مصرف سوخت ترکیبی این سدان لوکس ۶.۲۱ لیتر بر صد کیلومتر اعلام شده است.

مهم‌ترین مشخصه خودروهای لکسوس امکانات رفاهی متنوع آن‌هاست. لکسوس ES۲۰۰ نیز به تجهیزات زیر مجهز شده است.

سانروف، چراغ‌های LED، تریم چرمی داخلی، حافظه صندلی راننده، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، صفحه‌نمایش مرکزی ۱۲.۳ اینچی، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، شارژر وایرلس، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده‌عقب و ۱۰ کیسه هوا اشاره کرد. این خودرو همچنین به سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌ای مانند هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری، رادار نقطه کور و سیستم کنترل پایداری.

6115191

منبع : دیجیاتو
نظرات