واکنش شدید کاربران به لوگوی جدید جگوار: نماد خودروسازی بریتانیا را نابود کردید!

پس از واکنش‌های منفی بسیار، این پرسش برای اکثر رسانه‌های خودرویی و اقتصادی پیش آمده که آیا لوگو جدید جگوار واقعا بد است؟

شناسه خبر: ۴۲۵۶۳۵
واکنش شدید کاربران به لوگوی جدید جگوار: نماد خودروسازی بریتانیا را نابود کردید!

طی روزهای گذشته، لوگوی جدید جگوار معرفی شد. انتشار طرح و تبلیغات مرتبط با لوگوی جدید این برند بریتانیایی با بازخوردهای منفی بسیاری همراه شد. حالا این پرسش برای اکثر رسانه‌های خودرویی و اقتصادی پیش آمده. لوگوی جدید جگوار واقعاً بد است؟

شرکت بریتانیایی جگوار تصمیم گرفته میراث 90 ساله خودروهای اسپرت و نمادین خود را کنار بگذارد. این شرکت تصمیم گرفته به برندی الکتریکی با هویتی کاملاً جدید تبدیل شود. لوگوی جدید جگوار شامل فونت و املای جدید کلمات به همراه نسخه اصلاح‌شده از پلنگ معروف این برند بریتانیایی است. همچنین این شرکت مونوگرام JR‌ را نیز معرفی کرده است.

پیش‌ازاین، خودروهای جگوار با نشان نمادین «گربه گراولر» (Growler) به بازار عرضه می‌شدند که روی کاپوت یا جلوپنجره مدل‌ها قرار داشت. به‌جای این گربه خشمگین، اکنون طرح‌های مینیمالیستی و رنگارنگ جایگزین شده‌اند. نقوش و نمادهای طراحی جدید جگوار در قالب هویت بصری خط تولید الکتریکی این برند استفاده خواهند شد. خودروهای جدید جگوار از سال 2026 وارد بازار می‌شوند.

واکنش‌های منفی به لوگو جدید جگوار

مدیران جگوار به برند جدید این شرکت و خط تولید الکتریکی خوش‌بین هستند اما واکنش‌های اولیه مخاطبان ترکیبی از شوک و سردرگمی بوده است. تعدادی از نظریاتی که در پست اینستاگرام مربوط به معرفی لوگوی جدید جگوار بیشترین تعداد لایک را دریافت کردند، به شرح زیر هستند:

  • تبریک می‌گویم. شما نمادی بریتانیایی را کشتید.
  • خداوندا! ما شاهد خودکشی برند باکیفیت 4K هستیم.
  • واقعاً آن را دوست ندارم، خیلی مدرن است؛ شخصیت خود را از دست می‌دهد.
  • نمی‌دانم چگونه می‌توان این نام را به خودروی لوکس با نام شکارچی پنهان‌کار و سریع ترجمه کرد... حرکت مناسبی برای وسیله نقلیه لوکس به نظر نمی‌رسد.

Screenshot-2024-11-22-213325-1024x572.jpg_11zon

جگوار اعلام کرده نخستین مدل این خودرو با لوگوی جدید خودروی گرندتورر یا GT‌ الکتریکی خواهد بود. این خودرو در کلاس سدان‌ها قرار می‌گیرد و 4 در خواهد داشت. رسانه‌های خودرویی پیش‌بینی کرده‌اند جگوار همراه میتسوبیشی و کرایسلر، پایان دهه 2030 را نخواهند دید. باتوجه‌به واکنش‌های منفی پیرامون معرفی برند جدید جگوار باید منتظر تحقق این پیش‌بینی طی 5 الی 10 سال آینده بمانیم.

منبع : دیجیاتو
نظرات
پربازدیدترین خبرها