کدام سلبریتی ها در خانه های هوشمند زندگی می کنند؟ از ویل اسمیت تا کیم کارداشیان!

بسیاری از سلبریتی ها دوست دارند در خانه های هوشمند زندگی کنند، خانه هایی که بالاترین سطح امکانات را شامل می شوند.

شناسه خبر: ۳۴۵۹۳۶
کدام سلبریتی ها در خانه های هوشمند زندگی می کنند؟ از ویل اسمیت تا کیم کارداشیان!

راهنماتو - بسیاری از افراد علاقه دارند که که در خانه های هوشمند زندگی کنند، خانه هایی که همه چیز در آنها بر اساس تکنولوژی مدرن کار می کند. سلبریتی های زیادی هم هستند که به زندگی در خانه های هوشمند علاقه دارند.

به گزارش راهنماتو، با افزایش اتوماسیون خانگی در عمارت‌های مدرن، سلبریتی ها هم جدیدترین فناوری‌هایی را که درجهان وجود دارد، در خانه‌های خود گنجانده‌اند.

بیل گیتس

بیل گیتس

هنگام بررسی خانه های هوشمند افراد مشهور، طبیعتاً، بیل گیتس نابغه فناوری در صدر قرار می گیرد. عمارت گیتس در واشنگتن آنقدر پیشرفته است که با یک سیستم سرور خارجی در سراسر املاک کامل شده است.

به طور چشمگیری، فناوری ارائه شده در سراسر ملک بیل گیتس، نه تنها برای کسانی که در ملک هستند قابل استفاده است، بلکه برای حمایت از مهمانان و بازدیدکنندگان نیز راه اندازی شده است. هنگامی که مهمانان به املاک گیتس می‌رسند، یک کد پین به آنها داده می‌شود که با حسگرهایی که در سرتاسر خانه قرار دارند تعامل دارد.

این فناوری، به مهمانان امکان می‌دهد تا سیستم‌های داخلی را به تلفن‌های خود متصل کرده و تنظیمات ترجیحی مختلفی مانند دمای ایده‌آل خانه و روشنایی را تنظیم کنند. پس از تنظیم، این فناوری هوشمند، تنظیمات خاص را به خاطر می‌سپارد و اطمینان حاصل می‌کند که دمای اتاق، روشنایی نورها و محیط کلی همانطوری است که مهمانان درخواست کرده‌اند

فناوری اتوماسیون که در سرتاسر ملک بیل گیتس مشاهده می‌شود، حتی به شما امکان می‌دهد برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید یا در هر کجای خانه که هستید به لیست پخش موسیقی شخصی خود گوش دهید. فناوری وارد شده در سراسر خانه به این معنی است که اگر در یک اتاق در حال تماشای یک برنامه یا گوش دادن به آهنگی بودید و قرار بود به قسمت دیگری از خانه بروید، حسگرهای کف خانه، حرکت شما را تشخیص داده و به طور خودکار انتقال پخش را با شما انجام می دهند.

در حوزه امنیت، عمارت گیتس، امنیت را به سطح جدیدی می رساند. طبقات در سرتاسر خانه دارای حسگرهایی هستند که سیستم امنیتی را قادر می سازد بر اساس وزن افراد در خانه، هویت آنان‌ را تشخیص دهد.

مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ

شاید تعجبی نداشته باشد که مارک زاکربرگ، مدیر عامل یکی از بزرگ ترین شرکت های فناوری جهان، از فناوری هوشمند در خانه خود در سانفرانسیسکو استفاده کرده است که همه آنها برای نیازهای او سفارشی ساخته شده‌اند. زاکربرگ، اتوماسیون خانگی را به سطح بالاتری رسانده است و اخیراً جارویس، پیشخدمت هوش مصنوعی شخصی خود را به جهانیان معرفی کرده است.

زاکربرگ در پاسخ به این سوال که آیا فناوری جارویس در دسترس عموم قرار خواهد گرفت یا خیر، توضیح داد که کد منبع ربات جارویس، در حال حاضر برای لوازم خانگی وی سفارشی سازی شده است، بنابراین در حالی که جارویس فعلاً سیستم اتوماسیون خانگی شخصی خودش باقی خواهد ماند. امکان ایجاد نسخه ای در دسترس برای عموم مردم در آینده وجود دارد.

جارویس در صورت اتصال به لوازم خانگی مختلف، می‌تواند روشنایی و گرمایش را تنظیم کند و حتی می‌تواند صبحانه را در صورت اتصال به یک توستر هوشمند آماده کند. جارویس همچنین به عنوان دستیار شخصی و نگهبان امنیتی عمل می کند، جلسات تقویم را یادآوری صوتی می کند و در صورت وجود مزاحم در خانه، به صاحب خانه اطلاع می دهد.

ویل اسمیت

ویل اسمیت

سرمایه‌گذاری 2.5 میلیون دلاری اخیر ویل اسمیت در ملک جدیدش در خور توجه است. این خانه درواقع یک تریلی بزرگ و هوشمند و دارای فناوری جالبی است که اسمیت را قادر می سازد، تنها با لمس یک دکمه، وسیله نقلیه را به یک عمارت دو طبقه روی چرخ ها تبدیل کند. این تریلر، شامل یک اتاق کنفرانس و نمایشگر کاملا مجهز، با پرده برقی و 14 صفحه تلویزیون است. علاوه بر این، این وسیله نقلیه، دارای درهای آینه ای است که با صدای موسیقی متن فیلم Star Trek باز می شوند.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان

شاید بتوان گفت یکی از مشهورترین زنان جهان، با هوش تجاری بالا و موفقیت جهانی کیم کارداشیان است که او را به ساختن امپراطوری شخصی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار سوق داده است. بنابراین جای تعجب نیست که خانه او یکی از پیشگامان اتوماسیون خانگی است. عمارت 60 میلیون دلاری کالاباساس کارداشیان، همه ویژگی های خانه های هوشمند را دارد. از پرده‌های برقی و کم‌کننده‌های نور خودکار تا حمام هوشمند. در خانه کارداشیان، همه امور با چند کلیک ساده انجام می شود.

بیانسه و جی زی

بیانسه و جی زی

خانه زوج مشهور، بیانسه و جی زی، با سقف شیشه ای و ضد گلوله، فرودگاه هلیکوپتر و دوربین‌ها و سیستم‌های هشداری که در سرتاسر فضا استفاده می‌شوند، یکی از پیشرفته ترین خانه های این فهرست است. پنجره های این خانه نیز هوشمند است، این پنجره‌ها با لمس یک دکمه به داخل دیوار جمع می‌شوند و شما را قادر می‌سازد تا آزادانه به یکی از بالکن‌های پنهان پشت خانه برسید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها