چطوری میتونین استایل بازی خودتون رو در Valorant پیدا کنین

یکی از بهترین راه‌ها برای بهتر شدن توی Valorant اینه که بدونین قراره چه نقشی رو بازی کنین؛ ماهم در این راهنما بهتون کمک میکنیم نقش خودتون رو پیدا کنین.

شناسه خبر: ۳۷۹۶۷۲
چطوری میتونین استایل بازی خودتون رو در Valorant پیدا کنین

راهنماتو- برای بازی‌ای که تمرکز زیادی رو جنبه مسابقه‌ای خودش داره مثل Valorant طبیعیه که در کنارش کارکترهای موجود در بازی هم تنوع زیادی داشته باشن تا بتونن خیلی راحت میزبان استایل های مختلف هر پلیر باشن. جنسیت، کلاس، اسلحه‌های استفاده شده، همگی جزو مواردی منوعی هستند که بسته به هر شخص میتونه متفاوت باشه. اما برای کسایی که تازه وارد بازی شدن، انتخاب یک ایجنت ممکنه یکم گیج‌کنده و یا حتی ترسناک باشه.

به گزارش راهنماتو، در Valorant ایجنت‌ها به چهار دسته اصلی تقسیم میشن، که باز هر کدوم از این دسته قابلیت های مخصوص به خودشونو دارن. ماهم قصد داریم در ادامه در این راهنما بهت یاد بدیم که هر کردوم از این دسته بندیا مناسب چه نوع سبک بازیه تا بتونی خیلی راحت استایل خودتو انتخاب کنی و پله های ترقی رو توی این بازی فوق‌العاده رقابتی طی کنی!

با تجربه‌ای که از بازی‌های دیگه داری و سبک بازیت رو می‌شناسی، تقریبا نصف مسیر رو به سمت پیدا کردن ایجنت اصلیت قدم برداشتی. پس همین الان با هم بیایم ببینیم کدوم دسته از ایجنت‌ها بهترین تطبیق رو با سبک بازیت دارن.

کلاس های Valorant

در حال حاضر 22 ایجنت Valorant در بازی وجود داره. به خاطر این همه تنوع در انتخاب ایجنت، مشخصه که پلیرهای جدید دچار سردرگمی میشن. خوشبختانه، اینجاست که کلاس بندی ایجنت های Valorant به کارتون میاد و باعث میشه این 22تا ایجنت بین 4تا کلاس تقسیم بشن. ایجنت‌ها با اینکه هر کدومشون قابلیت های مخصوص به خودشونو دارن ولی همچنان میشه گفت که در کنار تنوع بینشون همچنان همشون هدف واحدی رو دنبال میکنن. حالا این همه از کلاس‌ها گفتیم ببینیم اسماشون چی هستن؟!

کلاس های Valorant به چهار دسته تقسیم میشن:

  • Duelists
  • Controllers
  • Initiators
  • Sentinels

دسته‌بندی‌های اصلی Valorant:

Duelists:

اینا ایجنت هایی هستن که به خاطر دمیج بالایی که میتونن به حریف بزنن معروفن.به عبارت دیگه خط مقدم تیمشونن که میشه کیل گرفتن و باز کردن فضا برای هم تیمی‌هاشون. با قابلیت های ویژه‌ای که دارن باعث میشن تا بازی سریع‌تر پیش بره، از گانفایت‌های خوبی برخوردار باشن و اولین نفری باشن که با دشمن درگیر میشن. اگر تو یکی از اون افرادی هستی که دوست داره سینه سپر کنه و قهرمان تیمش باشه، آسیب زیادی بزنه و از این قبیل چالش‌ها داشته باشه، ایجنت‌های این کلاس میتونن خیلی مناسبت باشن. اما یادت باشه که ایجاد فضا برای تیمت خیلی مهمه و میتونه مهمتر از کیل های زیاد باشه. ایجنت‌هایی که تو این دستن عبارتند از: Yoru، Raze، Neon، Phoenix، Jett، Reyna.

how-to-choose-your-playstyle-in-valorant1

Controllers:

ایجنت‌های این دسته باعث میشن تیمت به راحتی بتونه کنترل مپ رو به دست بگیرن. آن‌ها زوایای خطرناک رو پوشش می‌دن و خط دید دشمن رو مسدود می‌کنن. این باعث میشه تا برای تیمت امنیت بیشتری برای ورود به نقاط مهم ایجاد بشه. کنترل‌کننده‌ها همچنین از Stun, Slow و Flash برای فرار از دشمن استفاده می‌کنن. این دسته مخصوص کسایی که هم دوست دارن کیل بگیرن هم بتونن نقش ساپورت رو برای تیمشون بازی کنن. ایجنت‌های کنترل‌کننده شامل: Viper، Astra، Brimstone، Omen، Harbor.

how-to-choose-your-playstyle-in-valorant2

Initiators:

این دسته هم دوباره از ایجنت‌هایی تشکیل شده که نقش ساپورت دارن و به بازیکنای دوئلیست کمک می‌کنن تا بتونن راحت از شر دشمناشون خلاص شن. اونا هم میتونن اطلاعات خوبی رو در اختیار تیمشون بزارن و در تصمیم‌گیری‌هایی مهم که مربوط به حمله یا دفاع هستن، نقش داشته باشن. اگرچه به طور اصولی نقشی مشابه چراغ راه برای دوئلیست ها ایفا می‌کنن، اما بعضی از ایجنت‌های Initiators هم میتونن در موقع نیاز کنترل بازی رو به دست بگیرن و خودی نشون بدن. اما باید بدونی که تسلط بر این دسته از ایجنت‌ها آسون نیست. ولی برای هر تیمی وجودشون حیاتیه. ایجنت‌های Initiators شامل: Sova، Skye، Kay/O، Breach، Fade، Gekko هستن.

how-to-choose-your-playstyle-in-valorant

Sentinels:

این دسته از ایجنت‌ها تمرکز اصلی‌شون روی موقعیت قرارگیری داره. ماموریت‌های اصلی‌شون قفل کردن مناطق، کنترل نقشه، ارائه اطلاعات و دوباره ساپورت از بازیکنان دیگه است. بازی با این ایجنت‌ها میشه گفت خیلی روون و آرومه، اگر به دنبال یه تجربه آروم و چیل هستین این دسته خیلی بهتون میاد. همچنین میتونن از قدرت‌های دفاعی‌شون برای کند کردن جریان بازی و استفاده از دستگاه‌هاشون برای کنترل یک منطقه‌ای استفاده کنن استفاده می‌کنن. ایجنت‌های Sentinels شامل: Chamber، Cypher، Killjoy، Sage میشن.

how-to-choose-your-playstyle-in-valorant4

پس حالا که بهت توضیح دادم که هر دسته ایجنت چه ویژگی‌هایی داره، می‌تونی با توجه به سبک بازیت، ایجنت اصلی خودت رو انتخاب کنی و توی دنیای Valorant به مبارزات هیجان‌انگیز و جذاب بپردازی. به یاد داشته باش که هر ایجنت دارای توانمندی‌ها و منحصربفردیه که توی مسیر پیشرفتت میتونه بهت کمک کنه. حالا وقتشه تا وارد بازی بشی و خودی نشون بدی. از کجا معلوم شاید با توجه به عمر خیلی کم این بازی یک روزی تبدیل به یکی از پلیر های مطرح این بازی بشی.

نظرات
پربازدیدترین خبرها