۷ عادت‌ افرادی که در سختی‌ها هم قوی ‌می‌مانند و جا نمی‌زنند!

زندگی سرشار از اتفاقات غیرقابل پیش بینی است. بعضی افراد در مقابل هر بحران و مشکل جوری ایستادگی می‌کنند که گویی هیچ بادی نمی‌تواند آنها را بلرزاند!

شناسه خبر: ۳۹۲۲۹۵
7 عادت‌ افرادی که در سختی‌ها هم قوی ‌می‌مانند و جا نمی‌زنند!

راهنماتو- «چقدر قویه! خوش به حالش!»

افراد قوی همیشه موردتوجه هستند و گاهی دیگران به آنها حسرت می‌خورند یا حتی بالاتر از آن، حسادت می‌کنند.

به گزارش راهنماتو، زندگی سرشار از اتفاقات غیرقابل پیش بینی است. فراز و نشیب‌ها، غم و غصه‌های ناگهانی، به هم ریختگی‌ها و سردرگمی‌ها هستند که اصل زندگی را تشکیل می‌دهند و بدون آنها معنایی ندارد. اما در این میان وقتی اتفاقات غم‌انگیز، سخت، طاقت‌فرسا رخ می‌دهد که لازم است صبوری پیشه کنید شخصیت شما قدرت و توانایی خود را نشان خواهد داد. بعضی افراد در مقابل هر بحران و مشکل جوری ایستادگی می‌کنند که گویی هیچ بادی نمی‌تواند آنها را بلرزاند! اما آیا واقعا این افراد قوی، در سختی‌ها هیچگونه دشواری متحمل نمی‌شوند؟! چه کار می‌کنند که می‌توانند راحت از کنار مسائل عبور کنند؟ مگر نه اینکه انسان هستند و تمام انسان‌ها در ویژگی‌ها برابرند؟ پس چطور است که تاب‌آوری عده‌ای خیلی پایین است و عده‌ای دیگر خیلی به قول معروف پوست کلفت هستند؟!

خبر خوبی که باید به شما بدهم این است که همه آدم‌ها می‌توانند با یکسری رفتارها و تقویت عادات قوی و توانمند بشوند. جوری که خودشان هم تعجب کنند! اگر دوست دارید شما هم از این دسته افراد باشید سعی کنید این عادت‌ها را در خود شکل بدهید و هرروز آنها را پررنگ‌تر کنید.

  • در اتفاقات بد جا نمی‌مانند!

اگر اتفاق بدی می‌افتد و شما تمام زندگیتان را وقف آن می‌کنید و دیگر هیچ تلاشی هم برای بیرون آمدن از آن وضعیت نمی‌کنید در حق خودتان ظلم بزرگی مرتکب می‌شوید! ماندن در منفی‌ترین زمان‌های زندگی ثمره‌ای جز خورده شدن انرژی و از بین رفتن آن ندارد! سعی کنید بعد از هر حس بدی که از مشکلات به شما دست می‌دهد، با احترام به آن احساس، ذهنیت مثبت خود را حفظ کنید و در راستای بهبود حالتان قدم بردارید.

  • بیشتر از دیگران به خودشان توجه دارند!

اینکه شما در زندگی دیگران، و درواقع در ظاهر زندگی دیگران غرق باشید و داشته‌هایتان را نادیده بگیرید تبعات زیادی دارد که هیچ کدام هم برای شما خوب نیست! به مرور حسرت خوردن‌هایتان و میزان نارضایتی از وضعیتتان بیشتر و بیشتر خواهد شد. در پی آن استرس و اضطراب دست از سر شما برنخواهند داشت. پس اگر دوست دارید قوی باشید بهتر است دیگران را فقط به عنوان عزیزانتان یا رهگذران از مسیر زندگیتان ببینید، به خودتان، توانایی‌هایتان فکر کنید و در جهت قوی‌تر شدن آنها تلاش کنید.

1

  • از شوخی و خنده کمک می‌گیرند!

وقتی شما خنده و شوخی را حذف کنید واقعیت این است که خودتان را در معرض آسیب‌های بیشتر و سنگین‌تر قرار می‌دهید. وقتی مشکلات شما را آزار می‌دهند با بهره‌گیری از طنز و لبخند از آن رد شوید! شاید بگویید دلتان خوش است! خیر! مساله این است که شما چه گریه کنید و چه بخندید درهر حال برای رد شدن از مسائل و موانع نیازمند گذر زمان هستید پس چه بهتر که برای آسانتر عبور کردن به شوخی متوسل شوید! با این شیوه کم کم به نظرتان می‌رسد که مشکلتان آنقدرها هم بزرگ نیست و گویی توان بیشتری برای مقابله به دست خواهید آورد!

  • مرتب در حال آموزش دیدن هستند!

آموزش دیدن و یاد گرفتن همیشه شما را به سطح بالاتری هدایت می‌کند، باعث می‌شود هر روز نکته جدیدتری یاد بگیرید و نسبت به قبل احساس قوی‌تر بودن داشته باشید.

  • خود را موفق تصور می‌کنند!

در تصوراتشان همیشه خود را در حال رسیدن به موفقیت و رد شدن از مشکلات و موانع می‌بینند و از اینکه می‌توانند موقعیت بهتری برای خودشان تصویرسازی کنند قدرت بیشتری به دست خواهند آورد.

  • فعالیت فیزیکی دارند!

لزوما ورزش کردن فعالیت فیزیکی حساب نمی‌شود. اینکه شما روزانه دقایقی هم به پیاده روی بپردازید روی خلق و خوی شما، رفتارتان با دیگران و حتی نحوه کار کردنتان هم تاثیر خواهد گذاشت.

  • به موسیقی پناه می‌برند!

اگر روزانه به شنیدن موسیقی و آهنگ‌های منتخب خودتان بپردازید در بهتر شدن روحیه‌تان و شادتر شدن روانتان قدم مهمی برداشته‌اید. برای انرژی بیشتر هرگز موسیقی را کنار نگذارید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها