لاغری به چه قیمت؟! این رژیم‌های لاغری فوری هستند اما بسیار خطرناک!

در دنیا رژیم‌های لاغری زیادی وجود دارند که لاغری فوری شما را تضمین می‌کنند اما بی نهایت خطرناک هستند! دوست دارید آنها را بشناسید؟!

شناسه خبر: ۳۹۶۶۶۲
لاغری به چه قیمت؟! این رژیم‌های لاغری فوری هستند اما بسیار خطرناک!

راهنماتو- «به هر قیمتی می‌خوای لاغر بشی؟! حتی جونت؟!»

لاغری و داشتن اندام متناسب و موزون تبدیل به یکی از رویاهای افراد شده است که خواب و خوراک را از آنها گرفته و به هر طریقی می‌خواهند وزن خود را پایین آورده یا سایز کم کنند! هر رژیمی هم که زودتر به جواب برسد بیشتر طرفدار دارد! اما آیا تمام این دستورات برای سلامت بدن مفید هستند و ضرری ندارند؟! آیا بعد از اینکه شما به وزن دلخواه رسیدید خطری متوجه شما نخواهد بود؟!

به گزارش راهنماتو، در دنیا رژیم‌های لاغری زیادی وجود دارند که لاغری فوری شما را تضمین می‌کنند اما بی نهایت خطرناک هستند! دوست دارید آنها را بشناسید؟!

لاغری با پنبه!

بله پنبه! آیا به فکرتان هم می‌رسید پنبه خوردنی باشد؟! با خوردن پنبه چه اتفاقی می‌افتد؟! در این رژیم لاغری پنبه را در آبمیوه خیس می‌کنند و بعد آن را می‌خورند! به همین راحتی! البته که طعم و مزه ندارد و خیلی هم خوردن آن چندش آور است اما پنبه خاصیت پرکننده معده را دارد و به همین دلیل احساس سیری برای فرد ایجاد کرده و دیگر میلی به خوردن غذا پیدا نمی‌کند! اما آیا به عوارض این کار هم فکر کرده‌اند؟! پنبه به راحتی می‌تواند انسداد روده ایجاد کند و حتی باعث مرگ بشود! پس شما هیچوقت از این رژیم‌ها پیروی نکنید!

1

لاغری با مصرف ملین یا استفراغ عمدی!ً

عده‌ای افراد برای اینکه غذا جذب بدنشان نشود بعد از خوردن آن به وسیله انگشت حالت تهوع ایجاد کرده و هرآنچه که خورده‌اند بالا می‌آورند! این روش در بین مانکن‌ها زیاد رایج است! همینطور مصرف داروهای ملین و اسهال آور باعث می‌شود معده و روده شما سریع تخلیه شود! این مورد هم در بین افرادی که پرخوری عصبی دارند خیلی شایع است! در هر صورت هر دو روش بسیار مضر هستند. با استفراغ کردن عمدی اسید معده به سمت بالا حرکت می‌کند و اگر این اتفاق زیاد تکرار بشود به مری، دندان‌ها آسیب جدی زده و مشکلات گوارشی خیلی زیادی برای فرد ایجاد خواهند کرد!

لاغری با کرم کدو!

تصورش هم حال آدم را به هم می‌زند ولی واقعیت دارد! با این روش فرد کرم کدو را وارد بدنش کرده و درواقع به صورت عمدی خودش را به انگل مبتلا می‌کند! کرم در روده او باقی می‌ماند و از غذاهایی که می‌خورد تغذیه کرده و سبب لاغری می‌شود! از آنجا که کرم موجود زنده است و همیشه در یک اندازه باقی نمی‌ماند با رشد کردن زمینه صدمه جدی به دستگاه گوارش را ایجاد می‌کند!

لاغری با مصرف شیشه!

شیشه یا همان مت‌آمفتامین که زندگی‌ها را به سیاهی می‌اندازد علاوه بر اعتیاد شدیدی که ایجاد می‌کند فرد را دچار بی اشتهایی کرده و با بالابردن غیرطبیعی سوخت و ساز بدن تمام چربی و پروتئین آن را می‌سوزاند و فرد به سرعت لاغر می‌شود، آن هم نه یک لاغری عادی که زیبایی را درپیش دارد بلکه ظاهری تکیده، پیر و چروکیده و زننده برای فرد ایجاد خواهد کرد!

شیشه

لاغری با پودر سنگ

خنده دار است! اینکه شما به جای غذا پودر سنگ یا خاک رس بخورید برای اینکه حجم معده‌تان پر شود و دیگر احساس گرسنگی نکنید! کمترین ضرری که این روش لاغری که اصلا عقلانی نیست و هر انسان بالغی نمی‌تواند به آن روی بیاورد مشکلات شدید گوارشی خواهد بود! آسیب‌هایی که به دندان و دهان زده می‌شود دیگر نگفتنی است! و مرگ برای فردی که این رژیم را در پیش بگیرد کاملا محتمل است!

لاغری با سوپ کلم!

برای یک هفته تمام وعده‌ها و میان وعده‌ها را سوپ کلم بخورید! با یک روز خوردن هم حال آدم به هم می‌ریزد و تحمل یک هفته کار آسانی است؟! قطعا خیر! در عرض یک هفته با این روش اگر جلو بروید 5 کیلوگرم از وزن بدن شما خواهد ریخت! اما آیا ارزش دارد؟! به اشتباه گمان می‌شود که در این سبک رژیم‌ها چربی‌ها هستند که می‌سوزند درحالی که بدن شما با از دست دادن آب وزن کم خواهد کرد! و مجدد وزن شما برمی‌گردد ضمن اینکه دیگر بدنتان سلامت قبل را نخواهد داشت! معده و روده‌ای که یک هفته چیزی جز سوپ کلم نخورد حرفی برای گفتن دارد؟!

نظرات
پربازدیدترین خبرها