۹ نشانه پنهان که «دختر دلخواه» این مرد هستید

تشخیص افکار و ذهنیت پنهان یک مرد در این مواقع دشوار نیست. کافی است حرف‌هایی که طی این مدت به شما گفته را به خاطر بیاورید.

شناسه خبر: ۴۰۵۰۰۳
9 نشانه پنهان که «دختر دلخواه» این مرد هستید

راهنماتو- مدتی است که با مردی آشنا شده‌اید و می‌دانید که دوست‌تان دارد اما کاملا مطمئن نیستید که «همسر رویاهای» او هستید یا نه.

به گزارش راهنماتو، خبر خوب آن است که تشخیص افکار و ذهنیت پنهان یک مرد در این مواقع دشوار نیست. کافی است حرف‌هایی که طی این مدت به شما گفته را به خاطر بیاورید. با راهنماتو همراه باشید تا 9عبارتی که مردان صرفا در قبال «همسر رویاهای‌شان» به کار می‌برند را با شما در میان بگذاریم:

1.تو...با همه فرق داری

تو مثل دخترهای دیگه نیستی! تو واقعا جواهری! هیچ‌وقت دختری مثل تو رو توی زندگیم ندیده نبودم!

آیا هیچ‌وقت این جملات را از زبان او شنیده‌اید؟ اگر او این جملات را صادقانه بیان کند، قطعا شما را دختر آرزوهایش می‌داند!

بنابراین اگر مدام به شما یادآوری می‌کند که با همه فرق دارید، حتی اگر تا قبل از شما به نیمه-گمشده اعتقادی نداشته، اکنون شما را نیمه-گمشده خودش می‌داند.

2.هرگز قبلا چنین حسی نداشتم

درست مثل جمله قبلی است، با این تفاوت که تمرکزش روی احساسات خود اوست. وقتی می‌گوید، «قبلا هرگز چنین حسی نداشتم»، درواقع خیلی ساده می‌گوید شما به شیوه‌ای حیرت‌انگیز زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار داده‌اید.

شاید حتی قبلا ژست‌های رمانتیک و عاشقانه را به سخره می‌گرفت اما حالا برای شما نامه می‌نویسد و برایتان آواز عاشقانه می‌خواند.

شاید قبلا با ایده ازدواج مخالف بود و به آن می‌خندید، اما حالا خودش را در کنار شما در تالار عروسی تصور می‌کند. اگر چنین تأثیری روی این مرد گذاشته‌اید، می‌توانید انتظار داشته باشید که شما را «دختر رویاهایش بداند.»

3.می‌خواهم نظرت رو بدونم

وقتی مردی شما را زن رویاهای خودش می‌بیند، نظر و عقیده شما درباره هر چیزی برای او اهمیت پیدا می‌کند. اگر بخواهد تعمیراتی در آپارتمانش انجام دهد، نظر شما را می‌پرسد. مثلا آیا به نظرتان سبز کردن فلان دیوار خوب است؟ آیا به نظرتان مبل چرمی خوب است؟

اگر قرار باشد تصمیم‌های بزرگی مثل امضا کردن قراداد یک پیشنهاد شغلی را امضا کند، قطعا قبل از امضا کردن با شما مشورت می‌کند و نظر شما را می‌پرسد.

ساده است، از شما نظر می‌پرسد چون شما بخش مهمی از زندگی او هستید. مردان بسیاری به استقلال‌شان اهمیت می‌دهند. اما به محض آنکه شریک زندگی‌شان را پیدا می‌کنند، رفتارشان تغییر می‌کند، گویی که آن زندگی دیگر صرفا برای خودشان نیست.

4.مال من نیست، مال توئه

مردی که حقیقتا شما را بخشی از زندگی‌اش نمی‌بیند، مدام از «من»، «برای من» و ...استفاده می‌کند. اما اگر در اعماق قلبش احساس کرده باشد که شریک زندگی‌اش را پیدا کرده است، با شما مثل شریک زندگی رفتار می‌کند. او هر چیزی ـ از خانه، غذا و ماشین‌اش ـ را با شما شریک می‌شود. می‌دانید که این رفتار صرفا از روی دست‌ودل‌بازی نیست زیرا فقط در قبال شما چنین رفتاری دارد.

5.من را خوب می‌شناسی

به سادگی می‌توان مردان را عاشق کرد: کافی است که به آن‌ها احساس دیده و شنیده‌شدن بدهید. بنابراین، وقتی او می‌گوید: «منو خوب می‌شناسی»، معنایش این است که همین حالا به شدت عاشقتان است و شما را گزینه ازدواج و رابطه طولانی می‌بیند.

درک چرایی این تفکر آسان است. خیلی به ندرت می‌توان کسی را پیدا کرد که حقیقتا ما را آنگونه که دوست داریم ببیند و تحسین‌مان کند.

اگر او هم همین حالا حس دیده و شنیده‌شدن به شما می‌دهد، باید بدانید که قطعا شریک زندگی او هستید.

6.حس خونه بهم می‌دی

یکی از بزرگ‌ترین شاخص‌هایی که نشان می‌دهد حقیقتا با شریک عاطفی‌تان سازگاری دارید، آن است که در کنار او به طور کامل احساس راحتی می‌کنید. هیچ فشاری برای فکر کردن به موضوعات تصادفی برای جذاب و جالب به نظر رسیدن روی خودتان احساس نمی‌کنید.

اگر در کنارتان ساکت باشند، شک نمی‌کنید که احتمالا دارند به شخص دیگری فکر می‌کنند یا دیگر علاقه‌ای به شما ندارند. در اعماق قلب‌تان می‌دانید که حس آن‌ها واقعی است.

در کنار یکدیگر حس راحتی از احساس امنیت دارید، بنابراین می‌دانید که همیشه می‌توانید در کنار او خود واقعی‌تان باشید.

x

7.تو رو آرزو کرده بودم

تو رو در دعاهایم خواسته بودم یا از خدا تو رو خواسته بودم.

این دیالوگ‌ها مبتذل به نظر می‌رسند اما اگر مردی که با او قرار می‌گذارید حقیقتا از صمیم قلب این حرف‌ها را به شما بزند، می‌توانید روی حرف‌اش حساب کنید و بدانید شما را شریک دائمی زندگی‌اش می‌داند. مگر نه آنکه یکی از ستون‌های عاشقی اعتماد به سرنوشت و نیروهای برتر است؟

اگر این مرد تصور می‌کند ملاقات با شما یکی از مداخلات کوچک الهی در زندگی‌اش بوده است، حتما مدت‌هاست که به شما به عنوان مورد ازدواج فکر می‌کند.

چنانچه می‌دانید که او مردی عملگرا بوده و در برخورد با شما به رویا، جادو، دعا و شعر اعتقاد پیدا کرده است، پس آیا احتمالش زیاد نیست که قبلا کسی نتوانسته بوده قلب او را به تمامی به دست آورد؟ پس در اینصورت شما همان دختر رویاهای زندگی او هستید.

8.در تمام زندگیم به دنبال دختری مثل تو بودم

ممکن است بگوید: «قبل از تو دخترهای زیادی را ملاقات کردم اما همه‌شان دلم را شکستند، اما تو نشکستی!»

قطعا متوجه می‌شوید که این جمله از روی صداقت است یا از روی دروغ و فریب. حس قطعیتی در این جمله وجود دارد، نوعی قطعیت که وقتی احساس می‌کنند دختر رویاهای‌شان را یافته‌اند ابراز می‌کنند.

پس اگر مرد زندگی‌تان این جمله را به شما می‌گوید، احتمالش بسیار زیاد است که به شما به عنوان شریک بلندمدت زندگی‌اش فکر می‌کند.

9.هیچ‌وقت رهات نمی‌کنم

ما تمایل داریم به آدم‌هایی که حقیقتا نیمه‌-گمشده‌مان می‌شناسیم، تعهد بدهیم. ما هر کاری می‌کنیم که خوشحال‌شان کنیم و هر چیزی را قربانی می‌کنیم تا آن‌ها را از دست ندهیم.

گاهی این رفتار ناسالم است، اما مبرهن است که وقتی مردی این حرف‌ها را می‌گوید و این فداکاری‌ها را انجام می‌دهد، شما را زن زندگی‌اش می‌شناسد. اگر فکر نکند که شما حقیقتا شریک زندگی او هستید، رها کردن و گذشتن از شما باز هم می‌تواند برایش لطمه‌زننده باشد، اما دیوانه نمی‌شود!

بنابراین اگر فهمیده‌اید که این مرد نمی‌تواند جهان بدون شما را تصور کند، علتش روشن است، شما زن آرزوهایش هستید! همانی که باید باشد!

نظرات
پربازدیدترین خبرها