ارزان ترین گوشی تاشوی بازار چند؟

گوشی‌های تاشوی موجود در بازار اغلب گران هستند اما در این بین، گوشی‎ Phantom V Flip شرکت تکنو می‌تواند نظر شما را با قیمت مناسب و کارایی قابل قبول، تامین کند.

شناسه خبر: ۴۱۱۲۳۵
ارزان ترین گوشی تاشوی بازار چند؟

راهنماتو- از ابتدای ظهور گوشی‌های همراه، یکی از جالب‌ترین ایده‌ها همین قابلیت تا شدن بوده و بعد از هوشمند شدن گوشی‌ها هم مدت‌ها طول کشید تا این امکان دوباره به دنیای تکنولوژی برگردد. با این حال، از زمانی که اولین مدل از این نوع گوشی هوشمند به بازار عرضه‌ شد، برندهای مختلف سعی کرده‌اند تا علاقمندان به این مدل دستگاه‌ها را هم راضی نگه دارند؛ اما کدامیک از گوشی‌های تاشوی بازار ایران برای خرید قیمت مناسب‌تری دارند؟

به گزارش راهنماتو، بهترین گوشی تاشو در بازار ایران از نظر قیمت، گوشی موبایل تکنو مدل Phantom V Flip است که در سپتامبرسال گذشته به بازار عرضه شده و با قابلیت‌های مختلفی که دارد، گزینه‌ی قابل قبولی هم به نظر می‌رسد. با راهنماتو بمانید تا این گوشی را به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد ما: گوشی موبایل تکنو مدل Phantom V Flip با ظرفیت 256 و رم 8 گیگابایت  (30000000 تومان)

Phantom V Flip12

 

گوشی موبایل Phantom V Flip که توسط برند تکنو سال گذشته راهی بازار شده است، یکی از رقبای مهم گوشی سامسونگ galaxy z flip 5 به‌حساب می‌آید. این گوشی با صفحه نمایش 6.9 اینچی، کیفیت تصویر 1080 در 2640 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ همچنین ریفرش ریت آن هم 120 هرتز است. این دستگاه از دو دوربین با کیفیت 64 و 13 مگاپیکسل بهره می‌برد. دوربین اصلی این دستگاه دارای فوکوس خودکار است و دوربین دوم قابلیت عکس‌برداری فوق‌سریع و عکاسی HDR را به شما ارائه می‌کند. دوربین سلفی این محصول هم 32 مگاپیکسلی است و قابلیت فیلمبرداری 1080 با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه را دارد.

باتری گوشی فانتوم وی فلیپ، 4000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با شارژر 45 واتی ارائه شده برای این دستگاه، ظرف 10 دقیقه از از 0 به 33 درصد می‌رسد.

چرا گوشی Phantom V Flip بهترین انتخاب است؟

Phantom V Flip

اولین نکته اینکه در بخش پشتی این گوشی از چرم مصنوعی استفاده شده و همین ظاهر جذابی به آن داده است و با داشتن یک پنل AMOLED با اندازه 466×466 در بخش جلویی، امکاناتی مثل دیدن عکاسی بهتر از افراد را هم فراهم کرده. صفحه نمایش 6.9 اینچی آن هم بسیار مقاوم است و شرکت سازنده آن را تضمین می‌کند. جالب اینجاست که در میان گوشی‌های تاشوی عمودی، گوشی Phantom V Flip بالاترین رزولوشن را دارد و برای گرفتن سلفی هم می‌توانید روی قابلیت فوکوس خودکار آن هم حساب کنید. این گوشی همچنین با یک باتری قوی، برای آنانکه به این موضوع اهمیت می‌دهند، گزینه‌ی خوبی است.

دوربین کاربردی و قوی نسبت به نمونه‌های مشابه هم یکی دیگر از مزایای این تلفن همراه به شمار می‌آید. همچنین از دید کاربران، این گوشی همراه از سخت‌افزار و بدنه‌ی مقاومی برخوردار است و سریع شارژ می‌شود. در ضمن، وجود شارژر داخل جعبه هم یکی دیگر از مزایای این گوشی ذکر شده.

با در نظر گرفتن این موارد، می‌توان ادعا کرد که Phantom V Flip شرکت تکنو، نه‌تنها از نظر قیمت برای خرید بهترین گزینه است، بلکه در این بازار پررقابت هم حرفی برای گفتن دارد.

 

نام محصول

ابعاد صفحه

نرخ نوسان

حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده

ویژگی‌های بدنه

ویژگی‌های شاخص

قیمت

گوشی موبایل Samsung Galaxy Z Flip 3

6.7 اینچ

120 هرتز

25 وات

شیشه - گوریلا گلس Victus 2

نمایشگر دوم

65000000 تومان

گوشی موتورولا Razr 40 Ultra

 

6.9 اینچ

165 هرتز

30 وات

شیشه - گوریلا گلس Victus

دوربین قوی

50000000 تومان

گوشی اوپو Find N3 Flip

6.8 اینچ

120 هرتز

44 وات

پلاستیک

نمایشگر دوم

85000000 تومان

گوشی سامسونگZ Fold 6

7.6 اینچ

120 هرتز

25 وات

شیشه - گوریلا گلس Victus 2

باتری قوی

65000000 تومان

 

 

 

 

 

نظرات
پربازدیدترین خبرها