بهترین گوشی گیمینگ ۲۰ میلیون تومانی بازار (شهریور ۱۴۰۳)

برای پیدا کردن یک گوشی گیمینگ با توان مالی ۲۰ میلیون تومان راه سختی در پیش است اما ما در این مطلب قصد داریم بهترین گوشی گیمینگ ۲۰ میلیون تومانی را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۴۱۲۴۲۶
بهترین گوشی گیمینگ 20 میلیون تومانی بازار (شهریور 1403)

راهنماتو- معیارهای متعددی برای پیدا کردن یک گوشی گیمینگ وجود دارد. از عملکرد پردازنده گرفته تا وضوح صفحه نمایش و حتی سیستم خنک کننده. اما در نهایت این بودجه مالی ماست که بر روی همه این فاکتورها اثر می گذارد و نقش تعیین کننده اصلی را بازی می کند.

به گزارش راهنماتو، در دنیای شلوغ و پرهیاهوی گوشی‌های گیمینگ موجود در بازار، پیدا کردن بهترین گوشی گیمینگ با یک قیمت مشخص بسیار سخت است.  شاید اگر محدودیت قیمتی وجود نداشته باشد این کار خیلی آسان شود اما هرکسی بهترین خودش را با توجه به توان مالی خود باید پیدا کند. در این مطلب سعی داریم بهترین گوشی گیمینگ 20میلیون تومانی بازار را به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد ما: گوشی Xiaomi Poco X6 Pro  با ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت (20500000)

fb199e5433ffcbcc38eeff0042fe0fbe

گوشی Xiaomi Poco X6 Pro  که در ژانویه 2024 عرضه شد، دارای تراشه فوق‌العاده قدرتمند Dimensity 8300 Ultra مدیا تک است. این پردازنده با پردازنده گرافیکی Mali-G615 MC6 همراه شده که می تواند انتظارات یک گیمر را به خوبی براورده کند.

پوکو ایکس 6 پرو همچنین از یک صفحه نمایش 120 هرتزی 6.67 اینچ AMOLED  بهره می برد تا دریچه ای شفاف و واضح به دنیای پرهیجان بازی باز کند.

ظرفیت باتری آن 5000میلی‌آمپر بر ساعت است که با سیستم شارژ 67واتی پشتیبانی می شود. این سیستم شارژ گوشی شما در کمتر از 45 دقیقه کاملا پر می کند و این یک مزیت عالی به حساب می آید.

سیستم عامل پوکو ایکس 6 پرو اندروید 14 است که یک تجربه روان را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین 3 سال به روز رسانی سیستم عامل و 4سال به روز رسانی امنیتی دارد.

وزن این گوشی تنها 186گرم است که می توان انتظار داشت در بازی دست‌های شما خیلی زود خسته نشود.

این گوشی با رم 8 و 12 گیگ به همراه حافظه ذخیره سازی 256 یا 512 گیگابایت عرضه می شود که برای یک گیمر گزینه های قابل قبولی محسوب می شود.

در نهایت این گوشی یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی دارد که با دو لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه شده است. یک لنز 16 مگاپیکسلی واید نیز به عنوان دوربین سلفی این گوشی در نظر گرفته شده است.

چرا گوشی Xiaomi Poco X6 Pro بهترین انتخاب گیمینگ 20میلیون تومانی است؟

6c0583d5826b96a0c0baa738684e3189

گوشی پوکو ایکس 6 پرو اگرچه در حد گوشی‌های پرچمدار قدرتمند گیمینگ نیست ولی یک قاتل پرچمدار است. بازوی قوی آن تراشه‌ی فوق‌العاده قدرتمند Dimensity 8300 Ultra مدیاتک است که با پردازنده گرافیکی مالی 615 جفت شده است. این یعنی در پردازش‌های سنگین و بازی عملکردی جادویی و جذاب دارد. جا به جا شدن سریع بین اپ‌ها روان بودن و بهینگی این گوشی را به شما ثابت خواهد کرد.

نباید هیچ شکی به سخت افزار این گوشی بکنید چون تراشه فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. گوشی پوکو ایکس پرو بی شک برای خوره‌های بازی متولد شده است و لقب بهترین گوشی گیمینگ میان رده برازنده آن است.

این گوشی نمایشگر باکیفیتی هم دارد که با وضوح بالاتر ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل، ۶۸ میلیارد رنگ را به‌تصویر می‌کشد و بیش‌از ۹۰ درصد از پنل جلو را به‌خود اختصاص داده تا تجربه‌ی بصری تحت‌الشعاع حاشیه‌های مزاحم قرار نگیرد.

پوکو ایکس 6 پرو می‌تواند به لطف طراحی که دارد به شما حس استفاده از گوشی‌های پریمیوم را منتقل می‌کند. وزن گوشی هم مناسب در دست گرفتن و ساعت‌ها بازی کردن است.

اما در خصوص دوربین طبق معمول نباید به اندازه‌ی سخت‌افزار آن انتظار تصاویر خارق‌العاده و باکیفیت را داشته باشیم و حسگر ۶۴ مگاپیکسلی تصاویری معمولی را به‌ثبت می‌رساند.

پوکو ایکس 6 پرو اولین فرزند سری پوکو است که  با رابط کاربری HyperOS و اندروید ۱۴ عرضه شده است. پس قطعا تجربه متفاوتی نسبت به دیگر نسل های شناخته شده پوکو در انتظار شماست.

اگر این پیشنهاد ما را نپسندید گزینه‌ دیگری را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

نام محصول

پردازنده

 

GPU

 

ظرفیت باتری

 

نمایشگر

 

شارژ پشتیبانی

 

قیمت (تومان)

 

 

شیائومی poco F5 G5

Snapdragon7+Gen2

 

Adreno715

 

 

5000میلی آمپر

 

6.67 AMOLED

 

67وات

22000000

 

 

نظرات
پربازدیدترین خبرها