راهنمای خرید بهترین گوشی‌های اقتصادی و میان رده سامسونگ (شهریور ۱۴۰۳)

همان طور که اپل طرفداران زیادی دارد در بین گوشی‌های اندروید هم سامسونگ پرچم‌دار است. در این مطلب قصد داریم گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده سامسونگ را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۴۱۲۷۵۶
راهنمای خرید بهترین گوشی‌های اقتصادی و میان رده سامسونگ (شهریور 1403)

راهنماتو- در ایران برند سامسونگ از محبوبیت زیادی برخوردار است. از حق نگذریم در دوربین، صفحه نمایش و پشتیبانی نیز عملکرد خوبی دارد. اما خب به طور معمول از غول‌های سامسونگ صحبت می‌شود و هیچوقت برای خودنمایی حرفی از گوشی‌های اقتصادی و میان رده این برند به زبان نمی‌آید.

به گزارش راهنماتو، سامسونگ یکی از تولید کنندگان بزرگ دستگاه الکتریکی در جهان است. این برند گوشی‌هایش در ایران بسیار محبوب است و در کنار شیائومی یکی از برندهایی است که گوشی‌های اقتصادی و میان رده با کیفیت تولید می‌کند. ما در این مطلب از راهنمای خرید راهنماتو سعی داریم بهترین گوشی‌های اقتصادی و میان رده سامسونگ را تا بازه قیمتی 20 میلیون تومان به شما معرفی کنیم.

الف) بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ تا 8 میلیون

a05_11zon

گلکسی A05s مقرون به صرف‌ترین و در این بازه قیمت بهترین گوشی است که می‌توانید بخرید. این گوشی با پردازنده Snapdragon 680 4G عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسل قبل خود دارد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 13 روانه بازار شده که تا اندروید 14 هم قابل ارتقا است. ابعاد این گوشی 6.7 است و نوع نمایشگر آن PLS LCD ولی با این حال این صفحه نمایش توانایی ارائه وضوح قابل قبول و بدون لگ را دارد. از آن جایی که از گوشی‌های سامسونگ توقع بالایی در دوربین وجود دارد؛ این گوشی دارای دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل در کنار دو سنسور دوربین با رزولوشن 2 مگاپیکسل به ترتیب از نوع ماکرو و سنجش‌عمق است. در مورد دوربین اصلی این گوشی باید گفت که توانایی ثبت عکس نسبتا بالایی دارد. دوربین سلفی این گوشی با رزولوشن 13 مگاپیکسل نیز یک دور بین سلفی قابل قبول است. ظرفیت داخلی آن 128 گیگابایت و رم آن 6گیگ است که این یعنی خیلی فضای آزادی ندارد. ظرفیت باتری آن نیز 5000 میلی‌آمپر و حداکثر توان پشتیبانی آن 25 وات است که خب این مورد هم از گوشی‌های هم رده برند شیائومی پایین‌تر است. در مجموع باید بگوییم که اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی می‌گردید که در کاربری معمولی قابل قبول باشد این گوشی انتخاب خوبی است.

بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ تا 10 میلیون تومان

GALAXY-A15-5G-SAMSUNG-1

مقام بهترین گوشی در این بازه قیمتی به A15 سامسونگ می‌رسد. این گوشی از همه نظر از سری‌های قبلی خود ارتقا یافته‌تر است پس اگر در این بازه قیمت به دنبال یک گوشی خوب از برند سامسونگ می‌گردید تا انتها مطلب صبر نکنید. این گوشی با پردازنده قدرتمند سری G مدیاتک یعنی Helio G99و صفحه نمایش 6.5 اینچ Super AMOLED  خود را برای قرار گرفتن در جایگاه بهترین ثابت می‌کند. حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت از دیگر مواردی است که ارتقا این گوشی را به ما نشان می‌دهد. گلکسی A15 از رویه‌ی جدید طراحی سامسونگ در سال ۲۰۲۴ یعنی بهره‌گیری از فریم تخت و طراحی موسوم به Key Island پیروی می‌کند تا گوشی ظاهری مدرن‌تر و لوکس‌تر به‌خود بگیرد و حس‌وحال گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر را تداعی نکند. ظرفیت باتری آن 5000 میلی‌آمپر و حداکثر توان پشتیبانی آن 25 وات است که تغییری نسبت به سری‌های قبلی خود نداشته است و اما در بخش دوربین دارای سه لنز واید، اولتراوایدو ماکرو است. دوربین اصلی 50مگاپیکسل و دوربین سلفی 13 مگاپیکسل است. بااین گوشی تصاویر خوبی ثبت خواهید کرد و از آن لذت خواهید برد.

ب) بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

بهترین گوشی میان‌رده سامسونگ تا 13 میلیون تومان

Galaxy-A25-5G

به نسبت تنوع گوشی‌های میان رده سامسونگ Galaxy A25 انتخاب بهتری است. صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچ و نوع نمایشگر آن سوپر امولد است که با توجه به مشخصات کامل آن با بهترین صفحه نمایش در بین میان‌رده‌ها رو به رو هستیم. حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت است که برای بازی‌های نه چندان سنگین می‌شود روی آن حساب کرد. باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد و از شارژ سوپر فست با توان ۲۵ وات دارد و این یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی محسوب می‌شود. دارای سه لنز واید، اولتراوایدو ماکرو است. دوربین اصلی 50مگاپیکسل و دوربین سلفی 13 مگاپیکسل است و عملکردی خوبی حتی در عکاسی در شب دارد پس اگر به دنبال یک میان رده در این بازه قیمتی برای تولید محتوا هستید این گوشی سامسونگ یک انتخاب خوب است.

بهترین گوشی میان‌رده سامسونگ تا 15 میلیون تومان

Samsung-Galaxy-A34-review

برای انتخاب یک گوشی در این بازه قیمتی به سراغ Galaxy A34 رفتیم. این گوشی با صفحه نمایش جذاب و قدرتمند 6.6 اینچ و نمایشگر سوپرامولد و نرخ بروز رسانی 120 هرتز چیزی از یک پرچمدار کم ندارد و قدرت سامسونگ را در این زمینه ثابت می‌کند. البته که قطر حاشیه‌های اطراف کمی ذوق آدم را کور می‌کند. در پردازنده این گوشی از تراشه مدیاتک Dimensity 1080  استفاده شده. یکی از نقاط قوت این گوشی رابط کاربری آن ست که کاملا به روز است و پشتیبانی 4 ساله دارد. باتری آن 5000 میلی‌آمپر است و در یک استفاده معمولی می‌تواند یک روز کامل همر اه شما باشد. همچنین پشتیبانی از شارژ آن 25 وات است. در بخش سنسور‌های دوربین هم سنسور دوربین عریض 48 مگاپیکسل این گوشی توانایی ثبت تصاویر بسیار جذاب و باکیفیتی را در نور روز و نور شب دارد. سنسور دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسل این گوشی هم با زاویه دید 123 درجه، امکان ثبت تصاویر جذابی را در طبیعت و فضای باز دارد. سنسور دوربین 5 مگاپیکسل ماکرو هم برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک این گوشی را همراهی می‌کند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسل این گوشی هم سوای عمکلرد بسیار خوب در نور روز، توانایی فیلمبرداری با نهایت کیفیت 4K را دارد. حداگر حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 256و 8 گیگابایت است.

بهترین گوشی میان‌رده سامسونگ تا 20 میلیون تومان

a55

در این قسمت قرار است که یک پریمیوم میان رده را معرفی کنیم. Galaxy A55 با  جنس پنل پشتی شیشه‌ای و فریم آن نیز آلومینیومی است. با توجه به استاندارد IP67 سامسونگ A55 می‌تواند تا عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه در برابر آب مقاومت کافی داشته باشد. صفحه نمایش آن 6.6 اینچ و نوع نمایشگر آن سوپرامولد است که با دیگر مشخصاتش احساس خواهید کرد که با صفحه نمایش یک پرچمدار رو به رو هستید. پردازنده آن  Exynos 1480 است و این یعنی می‌توانید انواع برنامه‌ها را اجرا کنید از جمله بازی‌هایی که گرافیک معمولی دارند. گوشی galaxy a55 را می‌توانید با حافظه‌های 128 و 256 گیگابایت به همراه رم 8 و 12 گیگابایت خریداری کنید. دوربین A55 متشکل شده از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی واید، سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو. دوربین اصلی کیفیت مناسبی دارد و می‌تواند تصاویر مناسبی را به ثبت برساند؛ همچنین می‌تواند با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. لرزشگیر الکترونیکی نیز کمک می‌کند تا لرزش‌های دست ثبت نشوند. دوربین سلفی محصول نیز 32 مگاپیکسلی است و با کیفیت 4K ویدئوهای مناسبی را ضبط می‌کند. ظرفیت باتری این باتری 5000 میلی‌آمپر و حداکثر توان پشتیبانی آن 25 وات است. در نهایت در این بازه قیمتی می‌توانید A55 را انتخاب کنید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها