ارزان فروش‌ ترین بازارهای تهران برای خرید لباس پاییزی

به دنبال لباس‌های پاییزی شیک و باکیفیت با بودجه محدود هستید؟ این راهنما شما را به مقاصد مورد نظرتان می‌رساند.

شناسه خبر: ۴۱۸۰۵۱
ارزان فروش‌ ترین بازارهای تهران برای خرید لباس پاییزی

راهنماتو- سراسر تهران، در هر کوی و برزنی مغازه، مرکز خرید و یا خیابانی است که انواع لباس‌های پاییزی را، مرغوب و نامرغوب، به فروش می‌رساند. اما، کجای تهران می‌توانیم لباس‌های پاییزی را با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول پیدا کنیم؟

به گزارش راهنماتو، در تهران بزرگ بازارها یا مراکز خریدی وجود دارند که لباس‌های پاییزی را با قیمتی نسبتا مناسب به فروش می‌رسانند. تنها لازم است همچون صیادی از پشت ویترین مغازه‌ها یا لابه لای رگال‌ها لباسی را صید کنیم. به قول طراحان مد وقتی برای خرید به بازار می‌رویم باید چشمانی همچون عقاب داشته باشیم. شاید روی یکی از همین چوب رختی‌ها لباسی پیدا کنیم که کیفیت و زیبایی‌اش چند مرحله از قیمتش جلوتر باشد. در ادامه راهنماتو ارزان فروش‌ترین بازارهای تهران را نه، بلکه بهترین بازارهای تهران را به شما معرفی می‌کند که از میان اجناسشان خواهید توانست ارزان‌ترین لباس‌های پاییزی را پیدا کنید.

صید پالتو در بازارهای تهران

در هر بخش و منطقه از تهران، خیابان‌ها و مراکز خرید متفاوت بر روی لباس پاییزی خاصی متمرکز هستند، گرچه ممکن است لابه لای آن‌ها به جز پالتو لباس‌های دیگری را هم صید کنیم که قیمتی مناسب دارند. در ادامه بهترین بازارهای تهران برای خرید پالتو را به شما معرفی می‌کنیم:

1. خیابان جمهوری

خیابان جمهوری

اگر به دنبال پالتو پاییزی با قیمتی مناسب هستید، خیابان جمهوری تهران می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. این خیابان به دلیل نزدیکی به تولیدی‌های متعدد مانتو، به یکی از مراکز اصلی خرید پوشاک زنانه، از جمله پالتو و مانتو پاییزی، تبدیل شده است. با گشت و گذاری در پاساژهای این منطقه، مانند پاساژ شانزلیزه، می‌توانید انواع پالتوهای پاییزی را با قیمت‌های بسیار مناسب‌تر از دیگر مراکز خرید صید کنید. تنوع مدل‌ها و طرح‌ها در این منطقه بسیار بالاست و مطمئناً می‌توانید پالتویی متناسب با سلیقه و بودجه خود بیابید.

آدرس خیابان جمهوری

خیابان جمهوری اسلامی در منطقه 12 تهران واقع شده‌است و از محله‌های جمالزاده، جمهوری، آذربایجان، فلسطین - انقلاب، شیخ هادی، فردوسی و بهارستان عبور می‌کند.

2. میدان هفت تیر

میدان هفت تیر

میدان هفت تیر تهران، با وجود اینکه به عنوان مرکز خرید مانتوهای باکیفیت و قیمت بالا شناخته می‌شود، اما برای کسانی که به دنبال پالتو پاییزی با قیمت مناسب هستند هم گزینه‌های جذابی را ارائه می‌دهد. اگرچه تنوع پالتو در این میدان به اندازه مانتو نیست، اما با کمی گشت‌وگذار می‌توانید مدل‌های متنوعی از پالتوهای پاییزی با کیفیت مناسب و قیمتی رقابتی پیدا کنید. به خصوص در روز‌های پایانی پاییز و حراج‌های فصلی، فرصت خوبی برای خرید پالتوهای ارزان‌تر در میدان هفت تیر فراهم می‌شود. پس اگر به دنبال یک پالتو پاییزی هستید که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم هزینه زیادی برایتان نداشته باشد، میدان هفت تیر می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای شما باشد به شرطی که همچون یک عقاب عمل کنید.

آدرس میدان هفت تیر

میدان هفت تیر در منطقه 6 تهران واقع شده‌است و از محله قائم مقام - سنائی عبور می‌کند.

3. بازار عبدل آباد

بازار عبدل آباد

بله، بازار عبدل آباد می‌تواند یک گزینه عالی برای پیدا کردن پالتوهای پاییزی با قیمت مناسب باشد. اگرچه این بازار بیشتر به خاطر پارچه‌فروشی‌هایش شناخته می‌شود، اما تنوع محصولات آن بسیار گسترده است و شامل انواع لباس‌های زنانه، از جمله مانتوهای پاییزی نیز می‌شود. با توجه به اینکه قیمت‌ها در این بازار به طور کلی پایین‌تر از مراکز خرید دیگر است، می‌توانید انتظار داشته باشید که پالتوهای پاییزی با قیمت‌های رقابتی پیدا کنید. پس اگر به دنبال یک پالتو شیک و ارزان قیمت برای فصل پاییز هستید، بازار عبدل آباد می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای شما باشد.

آدرس بازار عبدل آباد

بازار عبدل ‌آباد در محله عبدل آباد تهران و در بلوار شکوفه،خیابان احد،خیابان سی و چهارم واقع شده است. 

4. بازار امام زاده حسن

بازار امام زاده حسن

بازار امامزاده حسن، با تنوع بالای مغازه‌های پوشاک و قیمت‌های مناسب، می‌تواند مقصد خوبی برای پیدا کردن پالتوهای پاییزی ارزان باشد. اگرچه این بازار به طور خاص به مانتو فروشی معروف نیست، اما تنوع محصولات آن به قدری بالاست که یافتن انواع پالتو با طرح‌ها و مدل‌های مختلف و قیمت‌های مقرون به صرفه در آن، دور از انتظار نخواهد بود. موقعیت این بازار در جنوب تهران نیز دسترسی به آن را برای ساکنان این منطقه آسان‌تر کرده است.

آدرس بازار امام زاده حسن

بازار امامزاده حسن (بازار و مرکز خرید) در محله امام زاده حسن تهران و خیابان لقمان حکیم واقع شده است.

5. بازار رضا

پاساژ-رضا

اگر به دنبال پالتوهای پاییزی با کیفیت و قیمتی مناسب هستید، بازار رضا می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. این بازار که کمی قبل‌تر از بازار بزرگ تهران قرار دارد، اگرچه به اندازه بازار بزرگ تنوع مغازه ندارد، اما همچنان می‌توانید مدل‌های متنوعی از پالتو را با قیمت‌هایی پایین‌تر از پاساژهای بزرگ پیدا کنید. ممکن است قیمت برخی کالاها، از جمله مانتوها، در بازار رضا کمی بیشتر از بازار بزرگ باشد، اما به طور کلی سطح قیمت‌ها در این بازار بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و اجناس گلچین‌شده هستند. پس اگر به دنبال یک خرید هوشمندانه برای فصل پاییز هستید، بازار رضا را در لیست گزینه‌های خود قرار دهید.

آدرس بازار رضا

در تهران، خیابان ۱۵ خرداد، نرسیده به بازار بزرگ تهران، پاساژ رضا تهران واقع شده است.

صید کفش پاییزی در بازارهای تهران

حال که بهترین بازارهای تهران برای خرید پالتو و مانتو پاییزی را شناختیم، بهتر است به سراغ بازارهایی در تهران برویم که بر فروش کفش، بوت و نیم بوت‌های پاییزی متمرکز است. در این بازارها نیز مثل بازارهای مانتو پاییزی در تهران باید از میان کفش‌ها با رنج قیمتی متفاوت، کفشی با قیمت ارزان را صید کنید. در ادامه این بازارها را به شما معرفی می‌کنیم:

6. میدان منیریه

میدان منیریه

میدان منیریه با تنوع بالای کفش‌های ورزشی و قیمت‌های مناسبی که دارد، می‌تواند یک مقصد عالی برای خرید کفش‌های پاییزی با بودجه محدود باشد. اگر به دنبال کتانی‌های اسپرت، کفش‌های پیاده‌روی یا کفش‌های ورزشی برای ورزش‌های مختلف هستید، منیریه گزینه بسیار خوبی است. با توجه به اینکه در فصل پاییز، تقاضا برای کفش‌های گرم و راحت بیشتر می‌شود، می‌توانید مدل‌های متنوعی از کفش‌های پاییزی را با قیمت‌های رقابتی در این بازار پیدا کنید. پس اگر قصد خرید کفش پاییزی دارید، فراموش نکنید که میدان منیریه را در لیست گزینه‌های خود قرار دهید.

آدرس میدان منیریه

این میدان از شرق از طریق خیابان ابوسعید به بازار تهران و چهارراه گلوبندک، از غرب از طریق خیابان معیری به چهارراه لشکر و خیابان کارگر جنوبی و از شمال از طریق خیابان ولیعصر به میدان ولیعصر و از جنوب باز هم از طریق خیابان ولیعصر به میدان راه‌آهن ارتباط دارد و ایستگاه مترو منیریه نزدیک‌ترین مترو به آن است.

7. هفت حوض نارمک

هفت حوض نارمک

اگر به دنبال کفش‌های پاییزی باکیفیت و قیمت مناسب هستید، هفت حوض نارمک یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. وجود تولیدی‌های متعدد در این منطقه و عرضه مستقیم محصولات از تولیدی به مغازه، باعث شده تا تنوع بسیار بالایی از کفش‌های زنانه، مردانه و بچه‌گانه با قیمت‌های رقابتی در این مرکز خرید پیدا شود. بنابراین، با مراجعه به هفت حوض می‌توانید کفش‌های پاییزی مدنظر خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی قابل قبول تهیه کنید.

آدرس هفت حوض نارمک

میدان هفت حوض در منطقه ۸ تهران و محله نارمک، حدفاصل خیابان بهمن شرقی و مهرانپور، خیابان مدائن، چمن غربی و شرقی و خیابان سروان بختیاری واقع شده است.

8. خیابان فردوسی

خیابان فردوسی

حالا که پاییز آمده و کفش‌های جدید می‌طلبد! اگر دنبال کفش‌های پاییزی با قیمت مناسب و تنوع بالا هستید، خیابان فردوسی تهران را از یاد نبرید. این خیابان بهشت دوستداران کفش است و می‌توانید انواع مدل‌های مجلسی، اسپرت و روزمره را با سلیقه خود پیدا کنید. از بوت‌های گرم پاییزی گرفته تا کفش‌های کژوال و اسپرت، همه و همه با قیمت‌هایی مناسب در انتظار شما هستند. پس اگر می‌خواهید با کمترین هزینه، کمد کفش خود را برای فصل جدید آماده کنید، سری به خیابان فردوسی بزنید.

آدرس خیابان فردوسی

خیابان فردوسی در منطقه 12 تهران واقع شده‌است و از محله‌های ارگ - پامنار و فردوسی عبور می‌کند. این خیابان در نزدیکی خیابان 15 خرداد قرار گرفته است.

9. باغ سپهسالار

سپهسالار

اگر به دنبال کفش‌های پاییزی جدید و باکیفیت با قیمت‌های مناسب هستید، خیابان سپهسالار می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. ممکن است فکر کنید که در این برزن از تهران، همه کفش‌ها گران هستند، اما کافی است کمی بیشتر بگردید و در همان یکی دو مغازه ابتدایی ناامید نشوید. این خیابان قدیمی که به بازار کفش تهران معروف است، تنوع بی‌نظیری از مدل‌های مختلف کفش را در خود جای داده است. از کفش‌های مجلسی و رسمی گرفته تا کتانی‌های اسپرت و صندل‌های راحت، همه و همه را می‌توانید در این بازار پیدا کنید. پس اگر می‌خواهید کمد کفش خود را با مدل‌های پاییزی جدید به روز کنید، حتما سری به خیابان سپهسالار بزنید و از گشت و گذار در میان مغازه‌های متنوع آن لذت ببرید.

آدرس باغ سپهسالار

باغ سپهسالار در محله بهارستان تهران و در خیابان سعدی شمالی خیابان مصباح خیابان باغ سپهسالار واقع شده است. 

صید لباس پاییزی مردانه در بازارهای تهران

تا اینجا مراکز خرید لباس پاییزی ارزان در تهران را معرفی کردیم که بیشتر در حوزه لباس زنانه فعال هستند. در ادامه چند بازار معتبر و قدیمی تهران را به شما معرفی می‌کنیم که مراکز مهمی برای خرید لباس پاییزی مردانه از کت و شلوار گرفته تا اورکت و لباس‌های جوان‌پسندتر هستند:

10. خیابان بهارستان

بهارستان

خیابان بهارستان با تنوع بالای لباس مردانه و قیمت‌های مناسب، می‌تواند مقصد خوبی برای آقایانی باشد که به دنبال لباس‌های پاییزی جذاب و باکیفیت هستند. علاوه بر کت و شلوارهای دامادی، می‌توانید انواع پیراهن‌های مردانه، پلیورهای بافتنی، کت‌های چرمی و حتی کت‌های اسپرت را با قیمت‌های رقابتی پیدا کنید. همچنین، بخش قابل توجهی از این خیابان به اکسسوری‌های مردانه اختصاص یافته است. می‌توانید پاپیون‌ها و کراوات‌های متنوع، شال‌های گرم پاییزی و دستمال گردن‌های شیک را برای تکمیل استایل پاییزی خود تهیه کنید. پس اگر قصد دارید کمد لباس خود را برای فصل پاییز با آیتم‌های جدید و باکیفیت به روز کنید، خیابان بهارستان یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

آدرس خیابان بهارستان

خیابان بهارستان در منطقه 14 تهران واقع شده‌است و از محله پرستار عبور می‌کند.

11. باب همایون

باب همایون

باب همایون، یکی از نام‌های آشنا در دنیای مد مردانه، همیشه گزینه اول آقایانی است که به دنبال تنوع و کیفیت در لباس‌های خود هستند. این مرکز خرید پرطرفدار، به خصوص در فصل پاییز، با ارائه طیف گسترده‌ای از کت و شلوارهای مردانه با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، بهشتی برای آقایان با سلیقه‌های مختلف است. اگر به دنبال یک کت و شلوار شیک و باکیفیت برای فصل پاییز هستید و می‌خواهید بدون صرف هزینه‌های گزاف، استایل خود را به روز کنید، بازدید از باب همایون را از دست ندهید. با گشت و گذاری در این بازار بزرگ، می‌توانید کت و شلوار مورد نظر خود را با قیمتی مناسب پیدا کنید.

آدرس باب همایون

باب همایون در محله پامنار تهران و در استان ، تهران، منطقه ۱۲، خیابان باب همایون، ایران واقع شده است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها