راهنمای خرید رژ لب های ترند پاییزی ۱۴۰۳

چه رنگی از رژ لب برای پاییز مناسب‌تر است؟ شرابی کلاسیک یا زیتونی جسورانه؟ با ما همراه باشید تا با دنیای رنگ‌های رژ لب پاییزی آشنا شوید و بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

شناسه خبر: ۴۱۵۵۳۰
راهنمای خرید رژ لب های ترند پاییزی 1403

راهنماتو- پاییز فصل رنگ‌های گرم و دل‌نشین است و آرایش نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از مهم‌ترین المان‌های آرایش، رژ لب است که می‌تواند به طور چشمگیری بر ظاهر شما تأثیر بگذارد. اما رژ لب‌های ترند پاییزی 1403 کدام هستند؟

به گزارش راهنماتو، در 1403 طیف رنگی متفاوتی از رژ لب‌ها ترند شده بود. از رژهای آلبالویی رنگ گرفته تا رژهای رنگ نود ترند این سال هستند. حالا وقتی به روزهای پاییزی نزدیک می‌شویم، باید رژ لبی را انتخاب کنیم که در میان رنگارنگی فصل پاییز به چشم آمده و بدرخشد. به راستی بهترین رنگ رژ لب برای پاییز کدام رنگ است؟ رنگ رژ لب ترند 1403 پاییزی چیست؟ چطور متوجه شویم این رنگ رژ لب با رنگ پوست ما هماهنگ است یا نه؟ در این مقاله از راهنمای شیک بودن راهنماتو، قصد داریم شما را با ترندهای رژ لب پاییزی 1403 آشنا کنیم و به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین رنگ رژ لب برای پاییز کدام رنگ است؟

13042630c606223a9e368732e03608ecb6fc818da580a46f9202649782dd081f_11zon

این روزها وقتی به آسمان نگاه کنیم ممکن است فضایی ابری ببینیم؛ این نشان می‌دهد که فصل تابستان در حال تمام شدن است و داریم به روزهای دلبر پاییز نزدیک می‌شویم. این به آن معناست که لباس‌های گرم را کم کم از گنجه بیرون می‌کشیم و به سراغ رنگ‌های گرم برای آرایش صورتمان می‌رویم. اما، پیش از اینکه بگوییم چه رنگ رژ لبی بهترین رنگ برای پاییز است، باید بگوییم که همه چیز به حس و حال شما بستگی دارد، اما بهترین رنگ رژ لب برای پاییز رنگ‌هایی مثل هلویی تیره، قهوه‌ای براق، قرمز گوجه ای، بنفش تیره، نود با تن قهوه‌ای و غیره است.

رنگ ترند رژ لب پاییز 1403

cover_11zon

یکی از جذاب‌ترین سبک‌های آرایش در سال 2024 که ممکن است پایش به سال 2025 هم کشیده شود، آرایش‌های مینیمال با لب‌هایی با رنگ برجسته است. به همین خاطر، مشخص است که رنگ رژ لب ترند پاییز 1403 رژ لب‌هایی با رنگ برجسته مثل قرمز و شرابی کلاسیک، آلبالویی، قهوه‌ای با تناژ رنگی خاص و هر رژ لبی است که رنگی گل درشت داشته باشد. بعلاوه، از آنجایی که رنگ سال هلویی بود، در تابستان از رژلب‌های هلویی رنگ به شدت استقبال شد، حالا در فصل پاییز می‌توانیم ازهلویی‌های تیره‌تر استفاده کنیم. علاوه بر این، رنگ زیتونی در پاییز 1403 به عنوان یک رنگ رژ لب خاص ممکن است ترند شود!

ترندهای رژ لب پاییزی 1403

how-to-apply-vamp-lipstick-red-lips-hero-mudc-100218_11zon

  • رژ لب‌های مات با رنگ‌های خاکی: رنگ‌های خاکی مانند قهوه‌ای، زیتونی، بژ و آجری در پاییز بسیار محبوب هستند. این رنگ‌ها به شما ظاهری طبیعی و شیک می‌بخشند.
  • رژ لب‌های تیره و پررنگ: رنگ‌های تیره مانند شرابی، زرشکی و بادمجانی نیز در پاییز طرفداران زیادی دارند. این رنگ‌ها به شما ظاهری جسورانه و جذاب می‌بخشند.
  • رژ لب‌های مرطوب و براق: در کنار رژ لب‌های مات، رژ لب‌های مرطوب و براق نیز در پاییز محبوب هستند. این رژ لب‌ها به لب‌های شما حجم و درخشندگی می‌دهند.
  • رژ لب‌های مات با پوشش کامل: رژ لب‌های مات با پوشش کامل، لب‌های شما را یکدست و صاف نشان می‌دهند و ماندگاری بالایی دارند.
  • رژ لب‌های کرمی: رژ لب‌های کرمی، ترکیبی از مات و براق هستند و به لب‌های شما ظاهری نرم و لطیف می‌بخشند.

چطور متوجه شویم این رنگ رژ لب با رنگ پوست ما هماهنگ است یا نه؟

landscape-1443626942-brow-lipsticks_11zon

اگر پوست روشنی دارید، رژ لب صورتی ملایم رنگ پوست شما را زیباتر کرده و به آن رنگ و لعاب می‌بخشد. رنگ قرمز متمایل به رنگ توت فرنگی نیز برای پوست تیره بسیار مناسب است و رنگ‌های نود و ارغوانی به شدت به پوست‌های گندمی می‌نشیند.

نکات مهم هنگام خرید رژ لب

  • مناسبت: برای مهمانی‌های شبانه در فصل پاییز، رنگ‌های تیره و پررنگ مناسب‌تر هستند و برای استفاده روزمره، رنگ‌های ملایم‌تر و خنثی‌تر انتخاب بهتری است. (البته پاییز همش شبه دیگه، نصف روز، غروبه!)
  • کیفیت رژ لب: به کیفیت رژ لب توجه کنید. رژ لب‌های باکیفیت، ماندگاری بالاتری دارند و به لب‌های شما آسیب نمی‌رسانند. به خصوص که در فصل پاییز با اکسسوری‌هایی مثل شال گردن و پالتوهای متفاوت گلاویز هستید و ممکن است در اثر برخورد آن ها با لب‌هایتان هم رژ لبتان پاک شود و هم لباستان رنگی!
  • تست کردن رژ لب: قبل از خرید، حتما رژ لب را تست کنید تا مطمئن شوید که رنگ آن به شما می‌آید و احساس راحتی می‌کنید.

برندهای محبوب رژ لب پاییزی

SEC_125318498-144d_11zon

برندهای آرایشی زیادی رژ لب‌های باکیفیت و متنوعی تولید می‌کنند. برخی از برندهای محبوب عبارتند از:

  • مک (MAC): این برند، طیف وسیعی از رنگ‌های رژ لب را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد که برخی از آنها متناسب با فصل پاییز هستند
  • استی لادر (Estee Lauder): رژ لب‌های این برند، ماندگاری بالا و پوشش کاملی دارند. در حالی که برخی از شماره‌ها مخصوص فصل پاییز هستند.
  • شانل (Chanel): رژ لب‌های شانل، لوکس و باکیفیت هستند و به دلیل رنگ‌های متنوع و پوشش عالی، بسیار محبوب هستند. برخی کالکشن‌های رژ لب شانل برای فصول متفاوت سال رژ لب های مخصوصی دارد.
  • مای (my): این برند ایرانی، یکی از بهترین برندها برای رژ لب است که کیفیت را در کنار زیبایی قرار می‌دهد. یکی از رژ لب‌های برند مای که برای فصل پاییز مناسب است، رژ لب جامد مای سری Black Diamond مدل Satin Luxe شماره 11 است که با قیمتی کمتر از 300 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

نتیجه‌گیری

انتخاب رژ لب مناسب، به سلیقه شخصی و نوع آرایشی که می‌خواهید بستگی دارد. با توجه به ترندهای پاییزی 1403 و نکاتی که در این مقاله گفته شد، می‌توانید بهترین رژ لب را برای خود انتخاب کنید و آرایشی جذاب و به یاد ماندنی داشته باشید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها