حواشی سریال ها

برنامه های شبکه خانگی در حال پخش که ارزش دیدن دارند

پاییز ۱۴۰۳، فصلی برای غرق شدن در دنیای رازآلود سریال‌ها! با قصه‌هایی پرکشش و شخصیت‌هایی پیچیده، آماده شوید تا شب‌های پاییزتان را با هیجان و تعلیق سپری کنید.

شناسه خبر: ۴۱۶۵۳۴
برنامه های شبکه خانگی در حال پخش که ارزش دیدن دارند

راهنماتو- این روزها بازار شبکه‌های نمایش خانگی نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان گرم است. یکی از اصلی‌ترین دلایل آن نیز کیفیت بالای این سریال‌هاُ، به کارگیری بازیگران سینمایی مطرح، کارگردانی‌های ویژه و روایات داستانی متفاوت است. با این وجود تمامی این برنامه‌ها ارزش دیدن ندارند!

به گزارش راهنماتو، پاییز ۱۴۰۳ با طیف گسترده‌ای از سریال‌های جذاب و دیدنی در شبکه‌های خانگی همراه شده است .برخی از این برنامه‌ها و سریال‌ها بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند. دلیل این مساله نیز نقش آفرینی بازیگران محبوب و روایات داستانی متفاوت یا برنامه‌های خاص است که موجب سرگرمی آنان می‌شود و در نهایت این طور به نظر می‌رسد که وقتمان را هدر نداده‌ایم. در این مطلب از راهنمای فیلم راهنماتو برنامه‌های شبکه خانگی را معرفی می‌کنیم که ارزش دیدن دارند.

برنامه جوکر۲؛ طبقه بیست و یک

جوکر۲

برای خندیدن و سرگرم شدن پیشنهاد می‌کنیم برنامه جوکر ۲ را تماشا کنید. به خصوص جوکر ۲ بانوان که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت. جوکر ۲، دومین فصل از مسابقه محبوب و پرطرفدار جوکر است که با حضور چهره‌های شناخته شده و موقعیت‌های طنزآمیز، لحظات شاد و مفرحی را برای بینندگان رقم زده است. این مسابقه که در پلتفرم‌ فیلیمو پخش شده، توانسته است نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. جوکر ۲ همانند فصل اول، مسابقه‌ای است که در آن شرکت‌کنندگان با استفاده از هر ترفندی سعی می‌کنند همدیگر را بخندانند و از این طریق کارت قرمز دریافت کنند. هر کس زودتر کارت‌های قرمز بیشتری دریافت کند، از بازی حذف می‌شود و در نهایت، فردی که بتواند دیگران را بخنداند اما خودش نخندد، برنده مسابقه خواهد بود. این برنامه به کارگردانی احسان علیخانی و مجری گری سیامک انصاری پخش شده است.

زمان پخش برنامه جوکر ۲

جوکر ۲ چهارشنبه ها از فیلیمو پخش می‌شود و حالا در فصل دوم، قسمت پنجم هستیم.

سریال داریوش

داریوش

داریوش یکی از سریال‌های پربازدید و بحث‌برانگیز شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۳ است که با کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی‌فر تولید شده است.این سریال با بازیگران مطرحی همچون سحر دولتشاهی، محسن قصابیان، علیرضا کمالی و مهرداد صدیقیان توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. داستان سریال داریوش حول محور زندگی یک مردی به نام داریوش می‌چرخد که با چالش‌های مختلفی در زندگی شخصی و اجتماعی روبرو می‌شود. این سریال با روایتی روان و شخصیت‌پردازی‌های قوی، به بررسی مسائل اجتماعی و روانشناختی می‌پردازد و مخاطب را به تفکر وامی‌دارد. اگرچه برخی منتقدان قهرمان این سریال را بزدل می‌دانند، اما جذابیت‌های دیگر آن مخاطبان را هر هفته پای تلویزیون می‌کشاند.

زمان پخش سریال داریوش

سریال داریوش هر چهارشنبه ساعت ۸ صبح از شبکه نمایش خانگی فیلم نت پخش می‌شود.

سریال بازنده

بازنده

سریال بازنده یکی از سریال‌های جالب توجه نمایش خانگی است که تا کنون (چهار مهر ماه ۱۴۰۳) تنها یک قسمت از آن پخش شده است. این سریال به کارگردانی و نویسندگی امین حسین پور ساخته شده و توانسته است در همین قسمت اولیه نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. داستان سریال بازنده حول محور یک پرونده‌ی جنایی پیچیده می‌چرخد. کارآگاه حامد کیانی پس از شکست در پرونده‌ی قبلی خود، درگیر یک پرونده‌ی جدید و عجیب می‌شود. این پرونده، او را به دنیایی از رازها و دروغ‌ها می‌کشاند و پرده از حقایقی هولناک برمی‌دارد. از آن جایی که این سریال داستان پیچیده و پر از تعلیقی دارد، مخاطب را تا پایان درگیر خود نگه می‌دارد. بعلاوه، در قسمت اول متوجه ریتم نسبتا تند آن شدیم. بازیگران سریال بازنده،  علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی محمدی، پیمان قاسم خانی، امیر غفارمنش، مهدی رکنی، علی مردانه، الهه اذکاری، ترنم کرمانیان، امیرحسین رضازاده، سپیده مولوی و ستاره قهرمانی هستند.

زمان پخش سریال بازنده

سریال بازنده جمعه‌ها از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود.

سریال گردن زنی

گردن زنی

سریال گردن‌زنی که تا کنون تنها ۲ قسمت از آن پخش شده است تبدیل به یکی از سریال‌های پربازدید و بحث‌برانگیز شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۳ شده که به کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی علی قربان‌زاده تولید شده است. این سریال با داستانی جذاب و بازیگران توانا، توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. طبق نظر کاربرها، اکثرا از بازی کیسان دیباج لذت برده‌اند. داستان سریال گردن‌زنی حول محور یک قتل هولناک در شب عروسی یک زوج جوان می‌چرخد. این قتل، پرده از رازهای تاریک خانواده‌های این زوج برمی‌دارد و ماجراهایی پیچیده و پر از تعلیق را رقم می‌زند. با ورود کارآگاهان به پرونده، لایه‌های پنهان این خانواده‌ها آشکار می‌شود و حقیقت‌هایی تلخ و تکان‌دهنده روایت می‌شود. بازیگران این سریال از جمله رویا نونهالی، حسن معجونی، مهران غفوریان، پژمان بازغی و کیسان دیباج با بازی‌های درخشان خود به این سریال جان بخشیده‌اند. بعلاوه، فیلمنامه‌ی سریال با پرداختن به موضوعاتی مانند انتقام، عشق، نفرت و خیانت، مخاطب را به فکر وا می‌دارد.

زمان پخش سریال گردن زنی

سریال گردن زنی جمعه‌ها از شبکه نمایش خانگی فیلم نت پخش می‌شود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها