حواشی سریال ها

بیوگرافی کامل بازیگران سریال پایتخت ۷ + عکس های شخصی و داستان سریال

آیا آماده‌اید تا دوباره وارد دنیای پرماجرای خانواده معمولی شوید؟ سریال پایتخت ۷ با سورپرایزهای جدید در راه است! در اینجا نگاهی به بازیگران این سریال و نقششان داریم.

شناسه خبر: ۴۱۸۹۹۴
بیوگرافی کامل بازیگران سریال پایتخت 7 + عکس های شخصی و داستان سریال

راهنماتو- در میان سریال‌های تلویزیونی صدا و سیما که در چند سال اخیر در قاب تلویزیون دیده شده است، سریال پایتخت که سریالی دنباله‌دار است بیش از بسیاری از سریال‌ها مورد توجه قرار گرفته و حالا در نوروز و رمضان 1404 منتظر سریال پایتخت 7 خواهیم بود.

به گزارش راهنماتو، سریال پایتخت 6 که در سال 1399 پخش شد با حواشی فراوانی روبه‌رو بود. به همین خاطر پخش دنباله آن به تعویق افتاد. اما، حالا محسن تنابنده که یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های داستانی این سریال است خبر از پخش حتمی هفتمین فصل این سریال داده است که در شهر زیر آب سوادکوه فیلمبرداری شده است. در این میان حواشی زیادی در خصوص عدم حضور برخی از بازیگران از جمله سارا و نیکا فرقانی و مهران احمدی وجود دارد، اما وجود برخی دیگر از بازیگران در این سریال حتمی است که بیوگرافی آن‌ها را در این مطلب از راهنماتو مرور کرده و به داستان سریال پایتخت 7 می‌پردازیم.

بیوگرافی محسن تنابنده

محسن تنابنده (زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۵۴)، بازیگر، نویسنده و کارگردان توانایی است که فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و با نقش آفرینی در فیلم‌ها و سریال‌های پرمخاطبی چون «استشهادی برای خدا»، «هفت دقیقه تا پاییز»، «پایتخت»، «ندارها»، «فراری»، «قهرمان» و «جنگ جهانی سوم» به شهرت رسید. او علاوه بر بازیگری، به عنوان نویسنده و کارگردان نیز فعالیت داشته و جوایز متعددی از جمله سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد و جوایز حافظ را برای آثار خود کسب کرده است.

نقش محسن تنابنده در سریال پایتخت 7

محسن تنابنده در سریال پایتخت 7 نقش نقی معمولی را بر عهده دارد.

عکس شخصی محسن تنابنده

عکس شخصی محسن تنابنده

بیوگرافی احمد مهران فر

احمد مهران‌فر (زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۵۴)،  بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، فعالیت حرفه‌ای خود را از تئاتر آغاز کرده و با حضور در آثار نمایشی متعدد در کنار بزرگان تئاتر ایران، توانایی‌های خود را به اثبات رسانده است. او با ایفای نقش ارسطو در سریال پایتخت به شهرت فراوانی رسید و در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی دیگری نیز به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر بازیگری، مهران‌فر در زمینه نویسندگی نیز فعالیت داشته و نمایش‌نامه‌هایی برای تئاتر نوشته و در نگارش سریال‌هایی همچون سال‌های دور از خانه مشارکت داشته است.

نقش احمد مهران فر در سریال پایتخت 7

احمد مهران فر در سریال پایتخت 7 نقش ارسطو را برعهده دارد.

عکس شخصی احمد مهران فر

عکس شخصی احمد مهران فر

بیوگرافی ریما رامین فر

ریما رامین‌فر، (زادهٔ ۵ فروردین ۱۳۴۹) بازیگر و نویسندهٔ ایرانی، فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و با بازی در نمایش‌های متعدد و کسب جوایز متعدد در این عرصه، به شهرت رسید. او پس از ورود به سینما با فیلم «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» و با حضور در سریال‌های پرطرفداری چون «پایتخت» به چهره شناخته شده‌ای تبدیل شد. رامین‌فر علاوه بر بازیگری، در زمینهٔ نویسندگی نیز فعالیت داشته و آثار نمایشی و تلویزیونی متعددی را نوشته است. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است و همواره به موازات بازیگری، به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در حوزهٔ تئاتر نیز پرداخته است.

نقش ریما رامین فر در سریال پایتخت 7

ریما رامین فر در سریال پایتخت 7 نقش هما سعادت، همسر نقی معمولی را خواهد داشت.

عکس شخصی ریما رامین فر

عکس شخصی ریما رامین فر

بیوگرافی نسرین نصرتی

نسرین نصرتی، (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۵ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، فعالیت هنری خود را به‌طور اتفاقی از تئاتر آغاز کرد و پس از چندین سال تلاش و پشتکار، با بازی در سریال‌های پرمخاطبی چون «تا ثریا» و «پایتخت» به شهرت رسید. او که در ابتدا به عنوان منشی صحنه در تئاتر مشغول بود، به‌طور اتفاقی به بازیگری روی آورد و با استعداد خود، نظر کارگردانان را جلب کرد. نصرتی با بازی در نقش فهمیه در سریال پایتخت به محبوبیت فراوانی دست یافت و به یکی از بازیگران شناخته شده‌ی تلویزیون تبدیل شد.

نقش نسرین نصرتی در سریال پایتخت 7

نسرین نصرتی در سریال پایتخت 7 در نقش فهیمه معمولی، خواهر نقی معمولی، است.

عکس شخصی نسرین نصرتی

عکس شخصی نسرین نصرتی

بیوگرافی بهرام افشاری

بهرام افشاری، بازیگر سینما و تلویزیون، در سال ۱۳۶۶ در همدان متولد شد. او از کودکی به بازیگری علاقه‌مند بود و پس از گذراندن دوره‌های بازیگری نزد حمید سمندریان، فعالیت حرفه‌ای خود را در تئاتر آغاز کرد. افشاری با حضور در سریال پایتخت به شهرت رسید و با ایفای نقش‌های اصلی در فیلم‌هایی همچون رحمان ۱۴۰۰، سگ‌بند و فسیل، جایگاه خود را در سینمای ایران تثبیت کرد. جدایی والدین در کودکی و سختی‌های دوران کودکی او را به انسانی قوی و مصمم تبدیل کرده است.

نقش بهرام افشاری در سریال پایتخت 7

بهرام افشاری در سریال پایتخت 7 نقش شیرافکن فریبا/بهتاش فریبا را برعهده دارد.

عکس شخصی بهرام افشاری

عکس شخصی بهرام افشاری

بیوگرافی علیرضا خمسه

علیرضا خمسه‌نیا، بازیگر، کارگردان و مجری پرآوازه ایرانی، فعالیت هنری خود را از دهه 50 آغاز کرد و با بازی در فیلم‌هایی همچون «جوجه فکلی»، «مرگ یزدگرد» و «بیست» به شهرت رسید. او با ایفای نقش باباپنجعلی در سریال پایتخت به محبوبیت فراوانی دست یافت. خمسه تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان‌شناسی به پایان رساند و علاوه بر بازیگری، در زمینه کارگردانی و نویسندگی نیز فعالیت داشته است. او با تسلط بر فنون بازیگری و توانایی در خلق نقش‌های طنز و جدی، جایگاه ویژه‌ای در سینمای ایران دارد.

نقش علیرضا خمسه در سریال پایتخت 7

علیرضا خمسه در سریال پایتخت 7 حضور دارد، اما با توجه به اینکه در فصل 6 در نقش بابا پنجعلی فوت شد، نقش جدید او را نمی‌دانیم.

عکس شخصی علیرضا خمسه

عکس شخصی علیرضا خمسه

بیوگرافی هومن حاجی‌عبداللهی

هومن حاجی‌عبداللهی، هنرمند پرکار ایرانی، در سال ۱۳۵۴ متولد شد. او علاوه بر بازیگری، به عنوان مجری تلویزیون، صداپیشه و دوبلور نیز فعالیت می‌کند. حاجی‌عبداللهی با بازی در نقش‌های متنوع، از جمله نقش ماندگار رحمت‌الله امینی شالیکار هزارجریبی، توانایی‌های خود را در عرصه بازیگری به اثبات رسانده است. او همچنین در زمینه تئاتر نیز فعالیت داشته و موفق به کسب جوایز متعدد شده است. با صدای گرم و گیرای خود، حاجی‌عبداللهی در زمینه صداپیشگی و دوبلاژ نیز آثار ماندگاری از خود به یادگار گذاشته است.

نقش هومن حاجی‌عبداللهی در سریال پایتخت 7

هومن حاجی‌عبداللهی در سریال پایتخت 7 نقش رحمت‌الله امینی شالیکار هزار جریبی را بر عهده دارد.

عکس شخصی هومن حاجی‌عبداللهی

عکس شخصی هومن حاجی_عبداللهی

داستان سریال پایتخت 7

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از طرح داستانی سریال پایتخت 7 در دسترس نیست. سازندگان سریال تلاش کرده‌اند تا جزئیات داستان را تا حد امکان محرمانه نگه دارند تا جذابیت و هیجان آن برای مخاطبان حفظ شود.اما به احتمال زیاد، فصل هفتم نیز همچون فصل‌های گذشته به دنبال‌کردن زندگی روزمره و ماجراهای خانواده معمولی و اطرافیانشان خواهد بود. برخی از گره‌های داستانی نیز که از فصل 6 کور مانده بود مسلما باز خواهد شد. مثلا بیماری آفریقایی، پیشرفت بهتاش در فوتبال، شغل جدید نقی که مدیر برنامه بهتاش شده بود و غیره. ممکن است خانواده معمولی در این فصل به سفری جدید و ماجراجویی بروند که باعث ایجاد موقعیت‌های طنزآمیز و دراماتیک شود. برخی بر این عقیده هستند که بخش‌هایی از سریال در خارج از ایران فیلمبرداری شده که نشان می‌دهد داستان سریال غنی‌تر شده و سویه نوتری خواهد داشت.

نظرات
پربازدیدترین خبرها